quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef henrydg het volgende:
TS woont toch helemaal niet in Nederland?
quote:
Ik denk ook niet dat Geert Wilders iets tegen buitenlanders in het algemeen heeft. Ik denk wel dat hij iets tegen moslims heeft, maar niet elke buitenlander is een moslim natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Geert Wilders niets tegen buitenlanders, en classificeert hij ze ook niet als crimineel. Lijkt me dan dus ook een aanname van jouw kant dat hij naar dat soort stemmen vist. Ik kan het me niet voorstellen.
Je stopt het woordje wel lief tussen aanhalingstekens, maar ik ben geen tokkie net als vele PVV stemmers. Je doet nu precies hetzelfde als waar je WIlders van beschuldigd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Geert Wilders er iets tegen heeft. Ik denk wel dat hij iets tegen moslims heeft, maar niet elke buitenlander is een moslim.
Maar waarom zou hij niet proberen de stem te winnen van de 'tokkie' door zich net even wat steviger op te stellen? Of is spreken van 'kopvoddentaks' en 'de vervuiler betaalt' niet stevig? Ik vind dat toch behoorlijk over de rand gaan, dat mensen hun godsdienst alleen tegen betaling mogen belijden. Of hij vindt dat echt, of hij overdrijft voor stemmenwinst onder een bevolkingsgroep die vatbaar is voor dat soort termen.
Ik zeg ook niet dat elke PVV-stemmer een tokkie is. Ik zeg alleen dat tokkies op de PVV stemmen. Ik wil de term 'tokkie' ook wel nuanceren voor je, maar ik vind dat niet nodig. Onder tokkies versta ik het volk wat op woonwagenkampen woont of alleen de basisschool heeft afgemaakt en nu zware van Nelle rokend op de steiger staat. Natuurlijk zijn er ook mensen die wel wat hoger op de maatschappelijke ladder staan die op de PVV stemmen. Die doen dat ook om redenen die gegrond zijn. De steigerbewoners niet, die zijn vaak gewoon xenofoob. Dat vind ik geen gegronde reden om een stem op te baseren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je stopt het woordje wel lief tussen aanhalingstekens, maar ik ben geen tokkie net als vele PVV stemmers. Je doet nu precies hetzelfde als waar je WIlders van beschuldigd.
Prima dankjewelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat elke PVV-stemmer een tokkie is. Ik zeg alleen dat tokkies op de PVV stemmen. Ik wil de term 'tokkie' ook wel nuanceren voor je, maar ik vind dat niet nodig. Onder tokkies versta ik het volk wat op woonwagenkampen woont of alleen de basisschool heeft afgemaakt en nu zware van Nelle rokend op de steiger staat. Natuurlijk zijn er ook mensen die wel wat hoger op de maatschappelijke ladder staan die op de PVV stemmen. Die doen dat ook om redenen die gegrond zijn. De steigerbewoners niet, die zijn vaak gewoon xenofoob. Dat vind ik geen gegronde reden om een stem op te baseren.
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Ik mag de PVV niet, ik mag haar leider niet, maar er zijn wel mensen die om een gegronde reden op die partij stemmen en wel verder kijken dan hun neus lang is.
Ah, maar mensen die toevallig in een ander land zijn geboren (wat voor jouw informatie geen keuze is) worden wel meteen op een vliegtuig naar verweggistan getieft?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee, ons probleem. Moeten natuurlijk wel hard aangepakt worden.
Ja, want rechtse mensen halen er natuurlijk nooit geweld bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, die opmerking is het domste van het domste. En typisch links, gelijk geweld erbij halen.
Naar verweggistan? Nee naar het land van herkomst. Wat snap je er niet aan dat je je moet gedragen in het land dat je een keuze geeft op een beter leven?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, maar mensen die toevallig in een ander land zijn geboren (wat voor jouw informatie geen keuze is) worden wel meteen op een vliegtuig naar verweggistan getieft?
Je moet wel ergens grenzen stellen. Ik ben het er mee eens dat je criminelen niet hier 'op moet slaan' als het niet nodig is. Het vergrijp moet daar wel ernstig genoeg voor zijn natuurlijk, als je een pakje kauwgom steelt hoef je wat mij betreft het land niet uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, maar mensen die toevallig in een ander land zijn geboren (wat voor jouw informatie geen keuze is) worden wel meteen op een vliegtuig naar verweggistan getieft?
Ik merk dat ik in KLB zit. Mensen beschuldigen kortzichtig te zijn en zelf afgaan op 1 post. Man ik heb al in honderden posts uitgelegd waarom ik PVV stem en uit wat voor milieu ik kom, en dan weet 1 KLB'ert mij te vertellen dat ik kortzichtig ben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, want rechtse mensen halen er natuurlijk nooit geweld bij.!!
Man wat lul je toch dom, kortzichtig en populistisch.
Had ook niet anders verwacht van een PVV stemmer om eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Torrio het volgende:
En typisch links, gelijk geweld erbij halen.
Nee, zo doe je helemaal niet hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef Torrio het volgende:
Zo kinderachtig en kortzichtig zouden we ook kunnen zijn tegenover GL en de SP/PvdA, maar dat doen we ook niet.
GeenStijler.quote:
Plaats die reacties dan ook in goede context, mafkees. Zo kan ik ook wel reageren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Nee, zo doe je helemaal niet hoor.
Hypocriet manneke,
Dude loop niet zo te janken man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Nee, zo doe je helemaal niet hoor.
Hypocriet manneke,
Heb je een zakdoek nodig voor dat traantje bij je oog? Wat denk je, ik gebruik die smiley maar om m'n zwakke argumenten wat kracht te geven?quote:
Ach man, lul toch niet zo. Je ontkent dat je zelf links basht, maar je doet het toch gewoon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Plaats die reacties dan ook in goede context, mafkees. Zo kan ik ook wel reageren.
Ach gossie, ik wist niet dat GS'ers tegenwoordig op het niveau zijn aanbeland waarin ze daadwerkelijk argumenten kunnen erkennen. Ik zal er voortaan rekening mee houden lieverd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb je een zakdoek nodig voor dat traantje bij je oog? Wat denk je, ik gebruik die smiley maar om m'n zwakke argumenten wat kracht te geven?
Lees het bericht waar je het over hebt, dat gaat over dat ik ook niet elke GL stemmer kraker noem of wat dan ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach man, lul toch niet zo. Je ontkent dat je zelf links basht, maar je doet het toch gewoon.
En aangezien jij het hebt getypt weet je dat die context van je irrelevant is.
Nee dat wist ik ook niet, ben namelijk geen Geenstijler. Dus tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach gossie, ik wist niet dat GS'ers tegenwoordig op het niveau zijn aanbeland waarin ze daadwerkelijk argumenten kunnen erkennen. Ik zal er voortaan rekening mee houden lieverd.
Hij praat tegen zichzelf geloof ik en gaat maar door met mensen labels geven. Laat hem maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee dat wist ik ook niet, ben namelijk geen Geenstijler. Dus tegen wie heb je het nou?
Mensen labels geven, dat doen PVV'ers nooit hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Hij praat tegen zichzelf geloof ik en gaat maar door met mensen labels geven. Laat hem maar
Doe je het weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen labels geven, dat doen PVV'ers nooit hè?
Kuch kuch.
Ik ontken hier niet dat ik labels geef hoor, dus wat is je fucking probleem?quote:
Goh wat weet jij goed wat er in een PVV stemmer zijn hoofd omgaat. Denken dat PVV stemmers denken dat Geert alles wel zal fixxen is al een faal. Leer eens zelf na te denken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ontken hier niet dat ik labels geef hoor, dus wat is je fucking probleem?
Iedereen weet toch wel dat PVV'ers een groot tekort hebben aan ratio en inzicht als ze serieus denken dat ome geert alles wel (ondanks dat zijn hoofdpunten nota bene in strijd zijn met de Europese grondwet) zal fixen. Om nog maar te zwijgen van de moslimhaat en xenofobie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever makes you happy. Trollquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ontken hier niet dat ik labels geef hoor, dus wat is je fucking probleem?
Iedereen weet toch wel dat PVV'ers een groot tekort hebben aan ratio en inzicht als ze serieus denken dat ome geert alles wel (ondanks dat zijn hoofdpunten nota bene in strijd zijn met de Europese grondwet) zal fixen. Om nog maar te zwijgen van de moslimhaat en xenofobie.
Ik knuffel bomen met trots.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik knuffel bomen met trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt je duidelijk meer verdiept in het bashen dan ik![]()
Naast boomknuffelen is bashen ook een hobby van mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt je duidelijk meer verdiept in het bashen dan ik![]()
Ga weg debiel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef RickoKun het volgende:
AL HET RELIGIE MOET KAPOT GEWALST WORDEN EN VERBANNEN WORDEN NAAR HET MIDDEN OOSTEN WAAR HET THUIS HOORT, LAAT ZE HET DAAR MAAR UITVECHTEN IPV HIER IN HET PLUCHE!!!!!!!!!!!!
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?quote:
*checkt leeftijd van zero17*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?
Oppleuren met je gezeik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Nu de PVV best groot is zullen terroristen zo denken van "eehhhh, die Nederlandje is anti-islam" en zullen ze vaker aanslagen gaan plegen hierHoe kan ik nu nog over straat gaan zonder bang te zijn? Straks vliegen ze hier ook een vliegtuig een gebouw in.
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Nu de PVV best groot is zullen terroristen zo denken van "eehhhh, die Nederlandje is anti-islam" en zullen ze vaker aanslagen gaan plegen hierHoe kan ik nu nog over straat gaan zonder bang te zijn? Straks vliegen ze hier ook een vliegtuig een gebouw in.
Juist. We kunnen die baardapen hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Multivitamine het volgende:
Mensen die denken dat de OP serieus bedoeld was
Is dat niet juist wat de PVV-aanhang doet? Zich laten leiden door angst?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.
En PVV'ers laten zich niet leiden door angst? Ondanks het feit dat de Westerse cultuur in de hele wereld alomtegenwoordig is en dagelijks aan populariteit wint zijn PVV'ers bang voor moslimsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ten eerste is de wens om de eigen cultuur te behouden iets heel anders dan angst voor (of haat tegen, voor iemand daar mee komt) andere culturen, ten tweede is dat voor lang niet elke PVV-stemmer de reden geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
En PVV'ers laten zich niet leiden door angst? Ondanks het feit dat de Westerse cultuur in de hele wereld alomtegenwoordig is en dagelijks aan populariteit wint zijn PVV'ers bang voor moslims. Zwakke nerds.
Dat is nog erger, dan nemen ze dus het zionisme en verheerlijken van geweld op de koop toe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ten eerste is de wens om de eigen cultuur te behouden iets heel anders dan angst voor (of haat tegen, voor iemand daar mee komt) andere culturen, ten tweede is dat voor lang niet elke PVV-stemmer de reden geweest.
Mocht zoiets gebeuren zal het vast wel in Venlo gebeuren..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
* Checkt leeftijd van Multivitamine.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |