En al helemaal gezien de enorme daling van het CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Onvoorstelbaar dat de CU nu op 5 zou komen terwijl ze constant op winst stonden in de peilingen.
Ze verliezen toch? Job was de grote messias.quote:
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een link naar een regelmatig bijgewerkte poll?
Sowieso wordt dat nog wel lachen met de AOW als breekpunt bij de PVV. Dus het wordt sowieso moeilijk, maar niet onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als CDA, VVD en PVV minder dan 80 zetels halen, vrees ik voor PvdA in de regering. Gelukkig doet D'66 het niet best, dus Paars is ver weg.
Dan moet de PvdA behoorlijk draaien. En wat dacht je van de HRA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef Wilskracht het volgende:
paars plus
vvd
pvda
groen links
d66
Deze coalitie heeft volgens mij ook voldoede stemmen in de eerste kamer
Over Verdonk heb ik ook veel gehoordquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik denk trouwens dat de piratenpartij ook nog wel eens een zetel binnen kan slepen!
Ik heb echt veel mensen gezien met shirts van de piratenpartij, en heb er veel over gehoord!
Waarom niet?quote:
kan zo 5 zetels verschillen. Niets zeker dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef ShadyLane het volgende:
Hoeveel veranderde er bij andere verkiezingen nog t.o.v. de exitpoll?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Thas het volgende:
Wat ik nog wel zie gebeuren:
VVD, CDA, PVV met gedoogsteun van de SGP
Zeteltje of 3/4 per partij verschil in het uiterste geval.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef ShadyLane het volgende:
Hoeveel veranderde er bij andere verkiezingen nog t.o.v. de exitpoll?
Die refo's zitten nu al decennia lang te wachten op een rol van belangquote:
Dat zegt toch wat he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
ongeveer 1,5 miljoen nederlanders op pvv gestemd
Als het echt zo marginaal wordt dat de SGP er bij moet komen dan gaat het hem niet worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Thas het volgende:
Kan nog wel hoger worden, dit zijn alleen nog maar prognoses. Ik denk max 25 zetels voor PVVquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef damian5700 het volgende:
PVV de derde partij van het land en wederom te laag gepeild.
Mhaw, CDA moet om enigzins te blijven bestaan niet in zo'n kabinet gaan zitten. Daarbij is de economische agenda van de VVD lastig te matchen met de PVV.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Thas het volgende:
ik ook en paars zie ik echt niet zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Seam het volgende:
Gvd, echt een klote uitslag zeg, ik ben er droevig van
De eerste kamer hebben ze geen meerderheid tot maart 2011quote:
Denken jullie echt dat Wilders wilt regeren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Sowieso wordt dat nog wel lachen met de AOW als breekpunt bij de PVV. Dus het wordt sowieso moeilijk, maar niet onmogelijk.
Het zou toch wat zijn, Bas van der Vlies zit daar 30 jaar ofzo, is hij net weg en dan gaan ze een rol van belang spelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als het echt zo marginaal wordt dat de SGP er bij moet komen dan gaat het hem niet worden.
Ik dacht vanmiddag 19, dus 23 is al heel mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan nog wel hoger worden, dit zijn alleen nog maar prognoses. Ik denk max 25 zetels voor PVV
Het gedachtegoed van Geert Wilders en de PVV is populairder dan de christendemocratie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
ongeveer 1,5 miljoen nederlanders op pvv gestemd
Het kan nog!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Adelante het volgende:
Jammer voor Rita, ik had 'r toch één zeteltje gegund.
Ik zie VVD echt niet met PVV samenwerken. Volgens mij zijn intern (bij de VVD) een hoop mensen daarop tegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Thas het volgende:
Nee. Ken je historie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Die refo's zitten nu al decennia lang te wachten op een rol van belang
Door het linkse imago gaat Rutte die positie opeisen. Maar inderdaad, zoals je zegt: Paars+quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef TNA het volgende:
Het wordt dus PvdA-D66-GL-VVD, de vraag is alleen wie de premier wordt.
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef Asgard het volgende:
[..]
Denken jullie echt dat Wilders wilt regeren?
Die gast is alleen populair omdat hij kan schoppen tegen het kabinet. Zodra ze moeten meeregeren kan dat niet en dan pas gaan we zien wat de PVV nou eigenlijk wilt... Niets.
Kan best een verschil inzitten van 3-4 zetels bij de grote partijenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef Nipples het volgende:
Hoe betrouwbaar was de exitpoll in het verleden?
Ik denk niet dat de PVV daar een probleem van zou maken. Ze halen hun stemmen toch niet op hun economisch beleid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Mhaw, CDA moet om enigzins te blijven bestaan niet in zo'n kabinet gaan zitten. Daarbij is de economische agenda van de VVD lastig te matchen met de PVV.
denk wel dat ze paar zelels krijgt ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Adelante het volgende:
Dit was nog niet de uitslag he, kan nog vanalles gebeuren. En de PvdA met de VVD samen zie ik niet snel gebeuren deze verkiezingen. Staan recht tegenover elkaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef TNA het volgende:
Het wordt dus PvdA-D66-GL-VVD, de vraag is alleen wie de premier wordt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Joepie! Alleen paars+ is nu mogelijk
Het CDA gaat na zo'n nederlaag echt niet regeren. Laat staan dat ze dat met de PVV willen gaan doen. Volgens mij hebben ze daar zelfs bij de VVD geen zin in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Thas het volgende:
Dat zat er dik in natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Joepie! Alleen paars+ is nu mogelijk
Marge van zo'n 4, 5 zetels naar boven/benedenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef Nipples het volgende:
Hoe betrouwbaar was de exitpoll in het verleden?
Met deze prognose de enige realistische optie helaas. Niet dat ik het per definitie niet zie zitten, maar ik heb liever dat er meerdere opties zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Door het linkse imago gaat Rutte die positie opeisen. Maar inderdaad, zoals je zegt: Paars+
Ik ben nog altijd hard aan het duimen dat Jeanine Hennis-Plasschaert de meeste voorkeursstemmen voor de VVD krijgtquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef dmk het volgende:
Boris van der Ham goede politicus zou me niks verbazen als hij Pechtold met voorkeursstemmen bijna inhaalt.
Dat vind ik het enige spannende nu...Ik hoop op de PvdAquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Wie wordt de premier als 2 partijen de grootste worden?
Ik verwacht niet dat de daadwerkelijke uitslag heel anders zal zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dit was nog niet de uitslag he, kan nog vanalles gebeuren. En de PvdA met de VVD samen zie ik niet snel gebeuren deze verkiezingen. Staan recht tegenover elkaar.
Ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef TC03 het volgende:
VVD - CDA - PVDA lijkt me ook nog steeds een realistische optie.
Maar wel met GL zeker...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik zie VVD echt niet met PVV samenwerken. Volgens mij zijn intern (bij de VVD) een hoop mensen daarop tegen.
Borisquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef dmk het volgende:
Boris van der Ham goede politicus zou me niks verbazen als hij Pechtold met voorkeursstemmen bijna inhaalt.
Er is geen regel voor, ook de grootste coalitiepartij heeft niet altijd de premier geleverd. Maar het meest logische zou de partij met de meeste stemmen zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Adelante het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Alle coalities zijn onmogelijk. Nieuwe verkiezingen
Er is altijd één de grootste, gaan op stemmen, niet op het aantal verwachtte zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Schandalig als het CDA mee mag regeren, de kiezer heeft toch duidelijk gesproken over het CDA...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef TC03 het volgende:
Alexander Rinooy Kan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
dat was vroeger met CP en CD ook al zo, dus lijkt me niet raar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef meneer_valk het volgende:
Ik denk dat de kans aanwezig is dat mensen zich hebben "geschaamd" voor hun keuze op de pvv, en de kans dus nog aanzienlijk is dat zij nog meer zetels gaan behalen..
Wellicht is GL uiteindelijk niet nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef ruudbackus het volgende:
paars+ gaat het niet worden denk ik, tenzij de PVDA, Groenlinks en D66 de hypotheekrenteaftrak laten varen, of de VVD dat doet, echter hebben zowel de VVD als D66 aangegeven voor hun woord naar de kiezer te staan.
Dan wordt opnieuw geteld, twee precies even groot is bijna onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Sowieso Paars+ & VVD-PvdA-CDA.. helaas voor jou, niet opnieuw stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
En dan de PVV uitsluitenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Beetje haastigquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Ja ik had liever Paars zonder dat GL nodig was. Maakt het stabieler dan met GL erbij. Hoewel ik wel vertrouwen heb in Femke(en dat als VVD-stemmerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met deze prognose de enige realistische optie helaas. Niet dat ik het per definitie niet zie zitten, maar ik heb liever dat er meerdere opties zijn.
Mweh.. Ik weet het niet, ik denk het niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef TC03 het volgende:
Idd, als 'neutrale' voorzitter tussen twee reuzenquote:
qua zetels of aantal stemmen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dan wordt opnieuw geteld, twee precies even groot is bijna onmogelijk.
21 + 31 + 23. Dat is wat telt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schandalig als het CDA mee mag regeren, de kiezer heeft toch duidelijk gesproken over het CDA...
Oh ja, Rozendaal of Schiermonnikoog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Rozendaal (bij Arnhem) was bij de gemeenteraadsverkiezingen ook een van de eersten.
Kan ook nog idd, paars gewoon heb ik 10 maal liever dan paars+. Mijn favo is sowieso niet meer mogelijk (VVD-CDA-D66).quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wellicht is GL uiteindelijk niet nodig.
De VVD verliest echter altijd gedurende de zittingsperiode een paar zetels aan dissidenten. Je moet dan wat marge inbouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
zijn jullie nu tevreden? PVV-stemmers op fok? zijn jullie nu tevreden? stelletje boeven.
Wilders heeft meer zetels dan ooitquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.
DAn moet de afwijking wel 3 of meer zetels zijn, dat kan ook aan de rechterkant zitten en daar is maar 1 zetel nodig, dus op dat gebied zie ik eerder rechts gebeuren dan paars zonder de +quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
De koningin concludeert morgen dat er geen kabinet mogelijk is en over twee weken is er weer een premiersdebat.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VVD verliest echter altijd gedurende de zittingsperiode een paar zetels aan dissidenten. Je moet dan wat marge inbouwen
Die coalitie is praktisch haalbaar, de rest niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mweh.. Ik weet het niet, ik denk het niet.
Rutte heeft nooit het woord breekpunt in de mond genomen, sterker nog, geen van de 4 heeft dat gedaan in deze campagne.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef ruudbackus het volgende:
paars+ gaat het niet worden denk ik, tenzij de PVDA, Groenlinks en D66 de hypotheekrenteaftrak laten varen, of de VVD dat doet, echter hebben zowel de VVD als D66 aangegeven voor hun woord naar de kiezer te staan.
Dat vond ik ook na de legendarische nederlaag van D66.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schandalig als het CDA mee mag regeren, de kiezer heeft toch duidelijk gesproken over het CDA...
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een online stream toevallig? Mijn tv ligt eruit
Precies. Hoeveel een partij gewonnen heeft ten opzichte van de vorige verkiezingen boeit niks, al zal het niet motiverend zijn voor het CDA natuurlijk.quote:
nee we hebben Geert met nu 22 kornuiten, dat wordt lachen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.
Kun je niet tellen ofzo? Op grond van de prognose is alléén Paars+ mogelijk:quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef starla het volgende:
[..]
Maar wel met GL zeker...![]()
Paars plus gaat VVD niet doen, helemaal niet als ze eventueel de grootste worden.
Paars is niet mogelijk
Links is niet mogelijk
Houden we 2 opties over:
CDA-PVV -VVD met eventueel CU
CDA-PVDA-VVD (erg onwaarschijnlijk gezien VVD vs PVDA en CDA vs PVDA)
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bbquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een online stream toevallig? Mijn tv ligt eruit
Absoluut.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin steeds om de minder grote winst van de VVD aan Cohen toe te schrijven.
Die moet aan Wilders worden toegeschreven, die veel groter is geworden dan gedacht.
Ja, die heeft uitgesproken dat ze meer in het CDA zien dan in GL of D66.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dankje!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Kwaliteit het volgende:
zeikwijf
http://www.spixtv.nl/index.php?page=nederland1quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/
jaja ik weet hoe het werkt in Den Haagquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef starla het volgende:
[..]
Dat vond ik ook na de legendarische nederlaag van D66.
+1quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef JopJuh het volgende:
Elke PVDA/VDD combinatie pas ik als VVD-Stemmer toch echt voor
Weinig politici die zoveel weerstand oproepen als dat mens.:')quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef eriksd het volgende:
Mja, Albayrak. Non-figuur.
Eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin steeds om de minder grote winst van de VVD aan Cohen toe te schrijven.
Die moet aan Wilders worden toegeschreven, die veel groter is geworden dan gedacht.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Red_85 het volgende:
Iedere keer weer lopen die pvda'ers te falen en iedere verkiezing weer krijgen ze een shitload aan stemmen. Zijn die mensen dan echt zo iq-loos?
Wat een mongolen.. echt.
spixtv doet het nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/index.php?page=nederland1
windows media player, daar is btw ook stream RTL4 te vinden!
en nederland 1 via ziggo of UPC
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/index.php?page=nederland1
windows media player, daar is btw ook stream RTL4 te vinden!
en nederland 1 via ziggo of UPC
Onzinnige conclusie. 40 procent van de PvdA-stemmen was strategisch. Wat werkt er nou niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Seam het volgende:
Hieruit blijkt maar weer eens dat strategisch stemmen toch niet werkt, wie had nu zo'n belachelijk aantal zetels voor de PVV verwacht.
Alleen bij jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weinig politici die zoveel weerstand oproepen als dat mens.:')
Het laatste uur verliest de traditionele stemmer. CDA en SGP. De arbeider stemt meestal na het werk en die stemmen PvdA en VVD. Die stemmers zitten nog niet in de uitslagprognose verwerkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef ReWinD het volgende:
Straks de definitieve poll.. maar even afwachten.
Kun jij niet rekening houden met het feit dat er maar 1 extra zetel nodig is voor een rechtse meerderheid?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je niet tellen ofzo? Op grond van de prognose is alléén Paars+ mogelijk:
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/
Het is natuurlijk wel dat het maar een prognose is
ja had het strategisch moeten doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Miasan het volgende:
Paarrrrrrs plus![]()
(En ik stemde nog wel SP.)
Kutwijf dat niet in de Nederlandse politiek hoortquote:
Dream on, geen meerderheidquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef FortunaHome het volgende:
Rechts stat op +23 zetels (VVD en PVV). Het zal dus over rechts moeten, linksom of rechtsom
Echt hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Cohen de droompremier voor dit land? De nachtmerrie zal ze bedoelen
zeker welquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Seam het volgende:
Hieruit blijkt maar weer eens dat strategisch stemmen toch niet werkt, wie had nu zo'n belachelijk aantal zetels voor de PVV verwacht.
De SP zet zich met hun standpunten buiten de coalitie. Ligt het mijlenver van de VVD af.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft iedereen het over GL in Paars+? SP is ook een optie & die worden (wss) groter dan GL...
dwdd gezien? die mensen waar jij het over hebt konden PVDA nauwelijks uitsprekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
De meeste zetels aan de PvdA zijn te danken aan de Turken & Marokkanen in dit land. Allemaal bang voor Wilders natuurlijk.![]()
Ik bedoel, een weldenkend mens stemt niet op zo'n baggerpartij....
De meeste zetels?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
De meeste zetels aan de PvdA zijn te danken aan de Turken & Marokkanen in dit land. Allemaal bang voor Wilders natuurlijk.![]()
Blijf je het probleem houden dat de eerste kamer tot maart 2011 geen meerderheid heeft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef starla het volgende:
[..]
Kun jij niet rekening houden met het feit dat er maar 1 extra zetel nodig is voor een rechtse meerderheid?
En kun jij niet rekening houden met het feit dat CU de brug kan slaan tussen CDA en VVD/PVV?
Ik ben een Nederlander en ik ben ook bang van Wilders. De kracht van dit land is de variatie in mensen. Als je daar niet mee kan leven rot je maar op naar een dwergstaat waar alleen ariërs leven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik zeg gewoon dat lang niet alles voorspelbaar was, edoch strategisch stemmen imo behoorlijk nutteloos is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Onzinnige conclusie. 40 procent van de PvdA-stemmen was strategisch. Wat werkt er nou niet?
met 23 zetels voor Wilders wordt iedereen met een kleurtje wel het land uitgewerkt, jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Drassss het volgende:
Dat die zonnebank gast gewoon weggaat.
Tja en ik vind dat een weldenkend mens niet op de PVV stemt zinloze discussie ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
Omdat niemand met de SP wil regeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft iedereen het over GL in Paars+? SP is ook een optie & die worden (wss) groter dan GL...
Er hoeft maar 1 zeteltje meer te schuiven. Het feit dat rechts op +23 staat (nu) zegt genoeg over wat de kiezer wil lijk mij...quote:
D66 heeft van HRA een breekpunt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Rutte heeft nooit het woord breekpunt in de mond genomen, sterker nog, geen van de 4 heeft dat gedaan in deze campagne.
Tja als je geen PvdA en wel VVD in de regering wilt zal je PVV moeten stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef JopJuh het volgende:
Elke PVDA/VDD combinatie pas ik als VVD-Stemmer toch echt voor
De uitkomst ligt anders aardig dicht bij de peilingen, alleen de PVV is groter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat lang niet alles voorspelbaar was, edoch strategisch stemmen imo behoorlijk nutteloos is.
Maar ze stemden het wel allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dwdd gezien? die mensen waar jij het over hebt konden PVDA nauwelijks uitspreken
Maar hebben geen breekpuntenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
De SP zet zich met hun standpunten buiten de coalitie. Ligt het mijlenver van de VVD af.
Ik doelde ook op mezelf.quote:
Doet het gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hier wel, wat werkt er niet aan dan???
Nee, de hervorming van de huizenmarkt . Dat is al een stuk algemener.quote:
Die is wel pleite.quote:
Die plaat heeft ze al 35x afgespeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Miasan het volgende:
"Ik ben niet weggegaan ik ben eruit geschopt."
Rutte "De HRA is bij ons in veilige handen"quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Rutte heeft nooit het woord breekpunt in de mond genomen, sterker nog, geen van de 4 heeft dat gedaan in deze campagne.
onzin, wat de meerderheid is, is wat de kiezer wil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 zeteltje meer te schuiven. Het feit dat rechts op +23 staat (nu) zegt genoeg over wat de kiezer wil lijk mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |