Ik ben een Nederlander en ik ben ook bang van Wilders. De kracht van dit land is de variatie in mensen. Als je daar niet mee kan leven rot je maar op naar een dwergstaat waar alleen ariërs leven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
De meeste zetels aan de PvdA zijn te danken aan de Turken & Marokkanen in dit land. Allemaal bang voor Wilders natuurlijk.![]()
Ik bedoel, een weldenkend mens stemt niet op zo'n baggerpartij....
Ik zeg gewoon dat lang niet alles voorspelbaar was, edoch strategisch stemmen imo behoorlijk nutteloos is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Onzinnige conclusie. 40 procent van de PvdA-stemmen was strategisch. Wat werkt er nou niet?
met 23 zetels voor Wilders wordt iedereen met een kleurtje wel het land uitgewerkt, jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Drassss het volgende:
Dat die zonnebank gast gewoon weggaat.
Tja en ik vind dat een weldenkend mens niet op de PVV stemt zinloze discussie ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
De meeste zetels aan de PvdA zijn te danken aan de Turken & Marokkanen in dit land. Allemaal bang voor Wilders natuurlijk.![]()
Ik bedoel, een weldenkend mens stemt niet op zo'n baggerpartij....
Omdat niemand met de SP wil regeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft iedereen het over GL in Paars+? SP is ook een optie & die worden (wss) groter dan GL...
Er hoeft maar 1 zeteltje meer te schuiven. Het feit dat rechts op +23 staat (nu) zegt genoeg over wat de kiezer wil lijk mij...quote:
D66 heeft van HRA een breekpunt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Rutte heeft nooit het woord breekpunt in de mond genomen, sterker nog, geen van de 4 heeft dat gedaan in deze campagne.
Tja als je geen PvdA en wel VVD in de regering wilt zal je PVV moeten stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef JopJuh het volgende:
Elke PVDA/VDD combinatie pas ik als VVD-Stemmer toch echt voor
De uitkomst ligt anders aardig dicht bij de peilingen, alleen de PVV is groter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat lang niet alles voorspelbaar was, edoch strategisch stemmen imo behoorlijk nutteloos is.
Maar ze stemden het wel allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dwdd gezien? die mensen waar jij het over hebt konden PVDA nauwelijks uitspreken
Maar hebben geen breekpuntenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
De SP zet zich met hun standpunten buiten de coalitie. Ligt het mijlenver van de VVD af.
Ik doelde ook op mezelf.quote:
Doet het gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hier wel, wat werkt er niet aan dan???
Nee, de hervorming van de huizenmarkt . Dat is al een stuk algemener.quote:
Die is wel pleite.quote:
Die plaat heeft ze al 35x afgespeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Miasan het volgende:
"Ik ben niet weggegaan ik ben eruit geschopt."
Rutte "De HRA is bij ons in veilige handen"quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Rutte heeft nooit het woord breekpunt in de mond genomen, sterker nog, geen van de 4 heeft dat gedaan in deze campagne.
onzin, wat de meerderheid is, is wat de kiezer wil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 zeteltje meer te schuiven. Het feit dat rechts op +23 staat (nu) zegt genoeg over wat de kiezer wil lijk mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |