Onzinnige conclusie. 40 procent van de PvdA-stemmen was strategisch. Wat werkt er nou niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Seam het volgende:
Hieruit blijkt maar weer eens dat strategisch stemmen toch niet werkt, wie had nu zo'n belachelijk aantal zetels voor de PVV verwacht.
Alleen bij jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weinig politici die zoveel weerstand oproepen als dat mens.:')
Het laatste uur verliest de traditionele stemmer. CDA en SGP. De arbeider stemt meestal na het werk en die stemmen PvdA en VVD. Die stemmers zitten nog niet in de uitslagprognose verwerkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef ReWinD het volgende:
Straks de definitieve poll.. maar even afwachten.
Kun jij niet rekening houden met het feit dat er maar 1 extra zetel nodig is voor een rechtse meerderheid?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je niet tellen ofzo? Op grond van de prognose is alléén Paars+ mogelijk:
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/
Het is natuurlijk wel dat het maar een prognose is
ja had het strategisch moeten doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Miasan het volgende:
Paarrrrrrs plus![]()
(En ik stemde nog wel SP.)
Kutwijf dat niet in de Nederlandse politiek hoortquote:
Dream on, geen meerderheidquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef FortunaHome het volgende:
Rechts stat op +23 zetels (VVD en PVV). Het zal dus over rechts moeten, linksom of rechtsom
Echt hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Cohen de droompremier voor dit land? De nachtmerrie zal ze bedoelen
zeker welquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Seam het volgende:
Hieruit blijkt maar weer eens dat strategisch stemmen toch niet werkt, wie had nu zo'n belachelijk aantal zetels voor de PVV verwacht.
De SP zet zich met hun standpunten buiten de coalitie. Ligt het mijlenver van de VVD af.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft iedereen het over GL in Paars+? SP is ook een optie & die worden (wss) groter dan GL...
dwdd gezien? die mensen waar jij het over hebt konden PVDA nauwelijks uitsprekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
De meeste zetels aan de PvdA zijn te danken aan de Turken & Marokkanen in dit land. Allemaal bang voor Wilders natuurlijk.![]()
Ik bedoel, een weldenkend mens stemt niet op zo'n baggerpartij....
De meeste zetels?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
De meeste zetels aan de PvdA zijn te danken aan de Turken & Marokkanen in dit land. Allemaal bang voor Wilders natuurlijk.![]()
Blijf je het probleem houden dat de eerste kamer tot maart 2011 geen meerderheid heeft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef starla het volgende:
[..]
Kun jij niet rekening houden met het feit dat er maar 1 extra zetel nodig is voor een rechtse meerderheid?
En kun jij niet rekening houden met het feit dat CU de brug kan slaan tussen CDA en VVD/PVV?
Ik ben een Nederlander en ik ben ook bang van Wilders. De kracht van dit land is de variatie in mensen. Als je daar niet mee kan leven rot je maar op naar een dwergstaat waar alleen ariërs leven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik zeg gewoon dat lang niet alles voorspelbaar was, edoch strategisch stemmen imo behoorlijk nutteloos is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Onzinnige conclusie. 40 procent van de PvdA-stemmen was strategisch. Wat werkt er nou niet?
met 23 zetels voor Wilders wordt iedereen met een kleurtje wel het land uitgewerkt, jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Drassss het volgende:
Dat die zonnebank gast gewoon weggaat.
Tja en ik vind dat een weldenkend mens niet op de PVV stemt zinloze discussie ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
Omdat niemand met de SP wil regeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft iedereen het over GL in Paars+? SP is ook een optie & die worden (wss) groter dan GL...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |