D66 heeft van HRA een breekpunt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Rutte heeft nooit het woord breekpunt in de mond genomen, sterker nog, geen van de 4 heeft dat gedaan in deze campagne.
Tja als je geen PvdA en wel VVD in de regering wilt zal je PVV moeten stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef JopJuh het volgende:
Elke PVDA/VDD combinatie pas ik als VVD-Stemmer toch echt voor
De uitkomst ligt anders aardig dicht bij de peilingen, alleen de PVV is groter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat lang niet alles voorspelbaar was, edoch strategisch stemmen imo behoorlijk nutteloos is.
Maar ze stemden het wel allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dwdd gezien? die mensen waar jij het over hebt konden PVDA nauwelijks uitspreken
Maar hebben geen breekpuntenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
De SP zet zich met hun standpunten buiten de coalitie. Ligt het mijlenver van de VVD af.
Ik doelde ook op mezelf.quote:
Doet het gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
hier wel, wat werkt er niet aan dan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |