Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Adelante het volgende:
Jammer voor Rita, ik had 'r toch één zeteltje gegund.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Alle coalities zijn onmogelijk. Nieuwe verkiezingen
Er is altijd één de grootste, gaan op stemmen, niet op het aantal verwachtte zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Wie wordt de premier als 2 partijen de grootste worden?
Schandalig als het CDA mee mag regeren, de kiezer heeft toch duidelijk gesproken over het CDA...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef TC03 het volgende:
VVD - CDA - PVDA lijkt me ook nog steeds een realistische optie.
Alexander Rinooy Kan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
dat was vroeger met CP en CD ook al zo, dus lijkt me niet raar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef meneer_valk het volgende:
Ik denk dat de kans aanwezig is dat mensen zich hebben "geschaamd" voor hun keuze op de pvv, en de kans dus nog aanzienlijk is dat zij nog meer zetels gaan behalen..
Wellicht is GL uiteindelijk niet nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef ruudbackus het volgende:
paars+ gaat het niet worden denk ik, tenzij de PVDA, Groenlinks en D66 de hypotheekrenteaftrak laten varen, of de VVD dat doet, echter hebben zowel de VVD als D66 aangegeven voor hun woord naar de kiezer te staan.
Dan wordt opnieuw geteld, twee precies even groot is bijna onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Sowieso Paars+ & VVD-PvdA-CDA.. helaas voor jou, niet opnieuw stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
En dan de PVV uitsluitenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Beetje haastigquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Ja ik had liever Paars zonder dat GL nodig was. Maakt het stabieler dan met GL erbij. Hoewel ik wel vertrouwen heb in Femke(en dat als VVD-stemmerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met deze prognose de enige realistische optie helaas. Niet dat ik het per definitie niet zie zitten, maar ik heb liever dat er meerdere opties zijn.
Mweh.. Ik weet het niet, ik denk het niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef TC03 het volgende:
VVD - CDA - PVDA lijkt me ook nog steeds een realistische optie.
Idd, als 'neutrale' voorzitter tussen twee reuzenquote:
qua zetels of aantal stemmen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dan wordt opnieuw geteld, twee precies even groot is bijna onmogelijk.
21 + 31 + 23. Dat is wat telt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schandalig als het CDA mee mag regeren, de kiezer heeft toch duidelijk gesproken over het CDA...
Oh ja, Rozendaal of Schiermonnikoog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Rozendaal (bij Arnhem) was bij de gemeenteraadsverkiezingen ook een van de eersten.
Kan ook nog idd, paars gewoon heb ik 10 maal liever dan paars+. Mijn favo is sowieso niet meer mogelijk (VVD-CDA-D66).quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wellicht is GL uiteindelijk niet nodig.
De VVD verliest echter altijd gedurende de zittingsperiode een paar zetels aan dissidenten. Je moet dan wat marge inbouwenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
zijn jullie nu tevreden? PVV-stemmers op fok? zijn jullie nu tevreden? stelletje boeven.
Wilders heeft meer zetels dan ooitquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.
DAn moet de afwijking wel 3 of meer zetels zijn, dat kan ook aan de rechterkant zitten en daar is maar 1 zetel nodig, dus op dat gebied zie ik eerder rechts gebeuren dan paars zonder de +quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
De koningin concludeert morgen dat er geen kabinet mogelijk is en over twee weken is er weer een premiersdebat.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VVD verliest echter altijd gedurende de zittingsperiode een paar zetels aan dissidenten. Je moet dan wat marge inbouwen
Die coalitie is praktisch haalbaar, de rest niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mweh.. Ik weet het niet, ik denk het niet.
Rutte heeft nooit het woord breekpunt in de mond genomen, sterker nog, geen van de 4 heeft dat gedaan in deze campagne.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef ruudbackus het volgende:
paars+ gaat het niet worden denk ik, tenzij de PVDA, Groenlinks en D66 de hypotheekrenteaftrak laten varen, of de VVD dat doet, echter hebben zowel de VVD als D66 aangegeven voor hun woord naar de kiezer te staan.
Dat vond ik ook na de legendarische nederlaag van D66.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schandalig als het CDA mee mag regeren, de kiezer heeft toch duidelijk gesproken over het CDA...
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een online stream toevallig? Mijn tv ligt eruit
Precies. Hoeveel een partij gewonnen heeft ten opzichte van de vorige verkiezingen boeit niks, al zal het niet motiverend zijn voor het CDA natuurlijk.quote:
nee we hebben Geert met nu 22 kornuiten, dat wordt lachen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.
Kun je niet tellen ofzo? Op grond van de prognose is alléén Paars+ mogelijk:quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef starla het volgende:
[..]
Maar wel met GL zeker...![]()
Paars plus gaat VVD niet doen, helemaal niet als ze eventueel de grootste worden.
Paars is niet mogelijk
Links is niet mogelijk
Houden we 2 opties over:
CDA-PVV -VVD met eventueel CU
CDA-PVDA-VVD (erg onwaarschijnlijk gezien VVD vs PVDA en CDA vs PVDA)
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bbquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een online stream toevallig? Mijn tv ligt eruit
Absoluut.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin steeds om de minder grote winst van de VVD aan Cohen toe te schrijven.
Die moet aan Wilders worden toegeschreven, die veel groter is geworden dan gedacht.
Ja, die heeft uitgesproken dat ze meer in het CDA zien dan in GL of D66.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dankje!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Kwaliteit het volgende:
zeikwijf
http://www.spixtv.nl/index.php?page=nederland1quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/
jaja ik weet hoe het werkt in Den Haagquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef starla het volgende:
[..]
Dat vond ik ook na de legendarische nederlaag van D66.
+1quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef JopJuh het volgende:
Elke PVDA/VDD combinatie pas ik als VVD-Stemmer toch echt voor
Weinig politici die zoveel weerstand oproepen als dat mens.:')quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef eriksd het volgende:
Mja, Albayrak. Non-figuur.
Eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin steeds om de minder grote winst van de VVD aan Cohen toe te schrijven.
Die moet aan Wilders worden toegeschreven, die veel groter is geworden dan gedacht.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Red_85 het volgende:
Iedere keer weer lopen die pvda'ers te falen en iedere verkiezing weer krijgen ze een shitload aan stemmen. Zijn die mensen dan echt zo iq-loos?
Wat een mongolen.. echt.
spixtv doet het nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/index.php?page=nederland1
windows media player, daar is btw ook stream RTL4 te vinden!
en nederland 1 via ziggo of UPC
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/index.php?page=nederland1
windows media player, daar is btw ook stream RTL4 te vinden!
en nederland 1 via ziggo of UPC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |