Maar die zat bij de VVD toen, dus die moet je wel meerekenen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het verschil is de zetel van Verdonk.
Ik ben scheel, wist je dat nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
PVV'ers die naar het beeldscherm ipv de camera zwaaien
Nee. Chaos. Gescheiden topics ftw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef ThePianoMan het volgende:
MODS? kunnen we rtl/nos topic niet samenvoegen en gewoon voor het bericht [NOS] [RTL] zetten?!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
het is wat mij betreft te weinigOp naar de 26 in de volgende prognose
Briljant idee, je kunt zomaar de fractieleider worden van het CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef ThePianoMan het volgende:
MODS? kunnen we rtl/nos topic niet samenvoegen en gewoon voor het bericht [NOS] [RTL] zetten?!
Niet best? +7 zetels man.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als CDA, VVD en PVV minder dan 80 zetels halen, vrees ik voor PvdA in de regering. Gelukkig doet D'66 het niet best, dus Paars is ver weg.
wat een dom planquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef ThePianoMan het volgende:
Wilders "wint" ongeveer 7(!!!) zetels tov de laatste peilingen... Dat vind ik wel opvallend..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wisten we toch, dat dat ging gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |