Volgens mij maakt het onderdeel uit van de Google Maps applicatie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef Jesse_ het volgende:
google navigator moet ik ook maar gaan installeren
Het topic loopt nu wel aanzienlijk minder snelquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef Devolution het volgende:
Zo, eerste topic waar ik de nieuwe tvp-functie bij probeer, werkt goed![]()
Zometeen maar eens Maps updaten
Heb je 'm al laten vallen? Dat hoortquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef automatic_ het volgende:
Wat is een nieuwe telefoon toch altijd leuk
Nee,quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je 'm al laten vallen? Dat hoort
godzijdank zit er geen internet explorer op!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef MasGhibli het volgende:
Bladwijzers kunnen niet worden ingedeeld in submappen in de standaard internet explorer.
Is opera een betere oplossing?
'k Heb de Xmarks-addon in Firefox, en op m'n Desire kan ik dan handig surfen naar http://my.xmarks.com/m/ om daar al m'n FF-favorieten terug te vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef MasGhibli het volgende:
Bladwijzers kunnen niet worden ingedeeld in submappen in de standaard internet explorer.
Is opera een betere oplossing?
nog geen krasje te zien na 2 maanden hoorquote:
Ga er maar vanuit dat 75% van de mensen die een krasje krijgt op z'n scherm er net zo voorzichtig mee omgaat als jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog geen krasje te zien na 2 maanden hoorik heb een mooi borstzakje in mijn jas zitten ervoor en op mijn werk en thuis ligt hij toch op mijn bureau
is niet voorzichtig hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef gday het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat 75% van de mensen die een krasje krijgt op z'n scherm er net zo voorzichtig mee omgaat als jij.
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Navigatie is geweldig, je kan wandelroutes maken, je kan afstanden meten tussen zo veel punten als je maar wilt, je kan streetview gebruiken tijdens de route! Je kan dingen als benzinestations laten weergeven... Alles voor NOPPES Ik voorzie flinke problemen voor bedrijven als TOMTOM
Met Latitude erbij kan je ook zien waar je kameraden in de andere auto zich bevinden, als je bv met 2 auto's op vakantie gaat. Wij reden een keer naar Zwitserland met 3 auto's. We hadden geen zin om op de autobahn steeds in colonne te rijden, maar wilden wel een beetje elkaar in het oog houden. Hiermee kan je gewoon een punt prikken op de kaart, ok we spreken af dat we daar bij die Raststatte op elkaar wachten en pauze houden, en degene die er als eerste is bestelt vast de koffie.. En je kan dan precies zien waar die anderen blijven.
Doet ie automatisch als je bijna op de plek van bestemming bent, dan krijg je de streetview te zien (indien beschikbaar).quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden
als je naar de lijst instructies gaat en je klikt er 1 aan, op het streetview poppetje klikken dan gaat ie naar de streetview indien beschikbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden
'Net zo voorzichtig' wil niet per se zeggen dat het bovengemiddeld voorzichtig is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is niet voorzichtig hoorgewoon normaal gebruik
Ik niet. Voor het buitenland zal ik altijd mijn TT gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik voorzie flinke problemen voor bedrijven als TOMTOM
Tja, er zijn genoeg mensen (koeriers bijvoorbeeld) die niet per se navigatie in het buitenland nodig hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik niet. Voor het buitenland zal ik altijd mijn TT gebruiken.
Klopt. Ik zal het ook zelf gebruiken. Zag er goed uit, snelle fix, en loopt zeer vloeiend!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:48 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, er zijn genoeg mensen (koeriers bijvoorbeeld) die niet per se navigatie in het buitenland nodig hebben.
Hoe doe je dat dan? Als je het handmatig moet doen, hoe weet je dan van welk zoomlevel je de map tiles moet laten cachen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Salatrel het volgende:
je kan trouwens via wifi het kaartmateriaal voor je route cachen. zolang je niet van de route afwijkt heb je tijdens de rit geen dataverbinding nodig.
Ik mag weer een dagje wachtenquote:
Meerdere mails tegelijk als gelezen markeren lukt me niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef MasGhibli het volgende:
Meerdere mails selecteren in de gmail account is geen probleem. Maar met de Exchange map moet ik elke mail apart verwijderen?
hij (zij) spreekt alleen als je ook echt op die plek bent, je kunt niet de hele route met spraak afspelen vanaf de bank.quote:
Al pics van jezelf gemaakt?quote:
Neequote:
Op het scherm tikken en eerst focussen. Doet ie ook automagisch, maar je moet wachten tot het vierkantje op het scherm groen is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neecamera leek me overigens niet superscherp of ligt dat aan mij? Ben gewend aan die van de LG Viewty.
En dit scherm is van glas, dus de kans op krassen is nihil.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef wicked-j het volgende:
net eindelijk een siliconen hoes binnen en 3 screeprotectors. gelijk al weer 1 verneukt, wat is dat toch een ellende!
hij zit nu netjes in gepakt, kijken hoelang de protectors helder blijven. bij mijn diamond 2 moest ik hem om de 2 maanden zoiets vervangen omdat hij vol met krassen zat. verwacht nu wel veele langer aangezien er geen pen gebruikt wordt
"ik kan tenminste multitasken"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:17 schreef _Flea_ het volgende:
Valt me op dat veel mensen (voornamelijk Iphone bezitters) het een lelijk toestel vinden.
In m'n omgeving hoor ik het niet, daar zit iedereen te kwijlen bij het beeld
Desire heeft knoppen en is niet symmetrisch. Daarom.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:17 schreef _Flea_ het volgende:
Valt me op dat veel mensen (voornamelijk Iphone bezitters) het een lelijk toestel vinden.
In m'n omgeving hoor ik het niet, daar zit iedereen te kwijlen bij het beeld
Ja dat heb ik ook een paar keer gehad alquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Net iets aparts. Nadat ik de telefoon gebruikt had en het scherm op zwart ging, bleven de toetsen onder het scherm verlicht![]()
Dat is toch geen feature? Bugs
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een paar keer gehad al
Deze telefoon heeft ook knoppen hoor (quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef automatic_ het volgende:
Wat een fijn ding
Ik moet alleen nog even wennen aan het touchscreen (aangezien ik knoppen en touchscreen had bij mijn vorige telefoon), maar verder
Joh, je meent het?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Deze telefoon heeft ook knoppen hoor (!)
Ja dan veranderd ie ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Doen wat je er mee wil doen, beetje rondkloten en kijken wat het kan en anders voor je op tafel leggen en wachten tot er iemand belt?
een grafische schil die HTC om android heen heeft ontworpen. UI staat voor user interfacequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef jdebeer het volgende:
Ik heb hier gelezen dat de Dersire een "Sense UI" heeft. Is dat wat?
Nee dan pak je hem op en zorgt het apparaat ervoor dat je de persoon aan de andere kant kunt horen!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef lekzzz het volgende:
Heb vandaag naar m'n werk gereden en helemaal niets om de weg te vertellen
start je wel op via de navigatie app of start je gelijk google maps op?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef lekzzz het volgende:
Heb vandaag naar m'n werk gereden en helemaal niets om de weg te vertellen
Ik start via de navigatie app, dat blauwe dingetjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
start je wel op via de navigatie app of start je gelijk google maps op?
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je hem in 3d of in 2D mode ? Het kan zijn dat de spraak er alleen is in 3D mode.
Met 3D bedoel ik dat je zo'n beetje schuin van boven kijkt met de weg mee ipv loodrecht van boven
Na een paar dagen ben je daar wel aan gewend tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook niet
En hoe krijg je het dan terug? Is het één van de vele TTS apps in de market?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook niet
Market -> apps -> helemaal naar onderen scrollen -> software libraries kiezen ->quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En hoe krijg je het dan terug? Is het één van de vele TTS apps in de market?
Oeh, die moet ik ook nog hebben!quote:
Moet je wel je rabofoonnummer hebben. MOest ik speciaal aanvragen, duurde 2 a 3 dagen.quote:
--------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef gday het volgende:
[..]
Wees wel voorzichtig met die .nomedia-files:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692
Dat duurt helaas nog even ja. Maar met een beetje geluk kan je dan ook al gelijk met de nieuwe Android versie gaan spelen. Daar zitten geen wereldschokkende verbeteringen in, maar hij zou er nóg sneller van worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb momenteel nog een Samsung Jét met een contract tot en met Februari 2011 bij Vodafone .
Ik heb al veel gelezen en filmpjes gezien van de HTC Legend en de populaire HTC Desire met Android 2.1
Maar alleen van mijn computer deze reviews bekijken en lezen is nog lang niet alles en zo ben ik deze week naar de Vodafone winkel te Maastricht geweest waar ik de HTC Legend kon uitproberen en ik begon gelijk heel nieuwschierig met het internetten .
Echt ongelooflijk vond ik dat hoe deze android zo gebruiksvriendelijk is met internetten en ook dat inzoomen zodat de tekst bijna altijd aanpast op het scherm .
Ook velen internetsites krijg je moeiteloos geopend en werken prima en zo soepel tegenover mijn Samsung Jét .
Alleen het internetten is zo,n groot verschil met mijn Samsung Jét versus HTC Legend en zo kun je zien wat er in een jaar veranderd in techniek met Smartphone,s .
Jammer genoeg hadden ze de HTC Desire niet op voorraad en kon ik deze ook niet uitproberen .
Nu kan ik pas in September 2010 mijn contract verlengen en dan eens kijken of ik deze HTC Desire met contract kan bestellen .
Los smartphones kopen is toch wel een duur grapje want dan kom je toch wel op zo,n ¤420,00 .
Dus moet ik toch afwachten
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb momenteel nog een Samsung Jét met een contract tot en met Februari 2011 bij Vodafone .
Ik heb al veel gelezen en filmpjes gezien van de HTC Legend en de populaire HTC Desire met Android 2.1
Maar alleen van mijn computer deze reviews bekijken en lezen is nog lang niet alles en zo ben ik deze week naar de Vodafone winkel te Maastricht geweest waar ik de HTC Legend kon uitproberen en ik begon gelijk heel nieuwschierig met het internetten .
Echt ongelooflijk vond ik dat hoe deze android zo gebruiksvriendelijk is met internetten en ook dat inzoomen zodat de tekst bijna altijd aanpast op het scherm .
Ook velen internetsites krijg je moeiteloos geopend en werken prima en zo soepel tegenover mijn Samsung Jét .
Alleen het internetten is zo,n groot verschil met mijn Samsung Jét versus HTC Legend en zo kun je zien wat er in een jaar veranderd in techniek met Smartphone,s .
Jammer genoeg hadden ze de HTC Desire niet op voorraad en kon ik deze ook niet uitproberen .
Nu kan ik pas in September 2010 mijn contract verlengen en dan eens kijken of ik deze HTC Desire met contract kan bestellen .
Los smartphones kopen is toch wel een duur grapje want dan kom je toch wel op zo,n ¤420,00 .
Dus moet ik toch afwachten
Vooral dat internet is voor mij punt, ik moet de desire nog steeds binnen krijgen, maar op een iphone werkt internet zo lekker vind ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.
En dat inzoomen enzo kon jaren geleden al, alleen passen de fabrikanten het nu pas toe door de hete adem van oa Apple met z'n iPhone (waar dat echt goddelijk op gaat).
En september zitten ze bij HTC al een genratie of 2 verder. Dus dan is die Desire al lang niet interessant meer. Denk aan 1.5Ghz+ processoren, super AMOLED schermen.. Bedenk het maar.
Op de Desire komt het voor 90% in de buurt. En Flash ondersteuningquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vooral dat internet is voor mij punt, ik moet de desire nog steeds binnen krijgen, maar op een iphone werkt internet zo lekker vind ik
Heb hem wel gewoon los gekocht, kan ik als ik wil nog eens overstappen van provider als het me niet bevalt. Kost wat maar al met al haal ik het wel eruit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.
En dat inzoomen enzo kon jaren geleden al, alleen passen de fabrikanten het nu pas toe door de hete adem van oa Apple met z'n iPhone (waar dat echt goddelijk op gaat).
En september zitten ze bij HTC al een genratie of 2 verder. Dus dan is die Desire al lang niet interessant meer. Denk aan 1.5Ghz+ processoren, super AMOLED schermen.. Bedenk het maar.
Doe ik ook al een jaar of 10.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb hem wel gewoon los gekocht, kan ik als ik wil nog eens overstappen van provider als het me niet bevalt. Kost wat maar al met al haal ik het wel eruit.
Wees wel voorzichtig met die .nomedia-files:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:13 schreef DaFrenk het volgende:
Nog een tip voor diegene die ook last hebben van de navigatie geluiden die in je media player voorbij komen: zet in de map van de navigatie op je SD kaart een bestandje ".nomedia". Na een reboot horen die geluiden niet meer voor te komen in alle spelers.
Voor meer info: http://androinica.com/200(...)droid-media-players/
Ik kan mijn Desire unlocken met de power-knop (handig als ie in z'n hoesje zit en ik ff gauw wil kijken of ik een sms/mailtje heb), maar ook door 2 keer de menu-knop in te drukken. Om dat voor elkaar te krijgen moet je Desire wel geroot zijn omdat je dan systeembestanden moet aanpassen. Mocht je dat willen, dan kun je hier kijken:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Ps2K het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om het scherm te locken en unlocken met een andere knop? Dat met de power buton werkt niet zo fijn imo
Juice Defender werkt heel slecht samen met de HTC Desire. Ik heb zelf ook Vodafone en heb geen problemen. Ik had ze alleen toen ik Juice Defender een tijdje probeerde.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef wicked-j het volgende:
ik ben continu mijn mobiele internet kwijt.. kan nie zeggen of hte nou aan vodafone ligt of aan mijn tel.
ik had juice defender zo ingesteld dat bij scherm uit hij om het half uur op internet ging voor mail etc. scherm aan was gewoon internet aan. sinds gister ofzo kreeg ik geen internet terug, alleen met een reset had ik daarna meteen hsdpa. in de loop van de dag viel hij weer weg. gister een harde reset gegeven maar heeft ook niet geholpen. had ondertussen juice defender wat soepeler ingesteld (continu internet aan). net juice defender eraf gegooid maar nog steeds geen internet hier.
meer mensen die problemen hebben met vodafone?
Ohw! Goed dat je het zegt. Ik heb hem nu in de map van navigatie gezet. Geen idee of daar plaatjes in stonden, maar nu zijn ze iig weg. Even kijken waar ik de bronbestanden heb.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef gday het volgende:
[..]
Wees wel voorzichtig met die .nomedia-files:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692
mijne welquote:
Nope, de Diamand 2 had een dubbel gelaagd resistief touchscreenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef Dacide het volgende:
de diamond 2 had ook een glazen plaat zover ik weet.
Dat doet ie standaard al hoor, zodra hij binnen bereik van een bekende Wifi komt drukt hij de mobiel netwerk weg en gaat internet voortaan via de wifi totdat je buiten bereik ben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef wicked-j het volgende:
we zullen het eens aankijken. juice defender is opzich wel een hele mooie app als het zijn werk goed deed...
is er een app die automatisch met wifi verbind zodra ik in het bereik kom van een bekende ssid ? dus ik kom thuis en mijn wifi gaat aan.. daar gebruikte ik juice defender voornamenlijk voor.
Hoe blij ik vorig jaar was met die tel... van de week helemaal vervloeken! Met een pennetje typen :s en logica 0 zit alles in elkaar. Maar ja ik heb er een jaar lang mee kunnen bellen en spelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Nope, de Diamand 2 had een dubbel gelaagd resistief touchscreen
de Desire is capacitief met een glazen plaat.
Zou zo moeten zijn, maar imo trekt WiFi echt een bak stroom. En volgens mij gaat het op de Desire nooit helemaal uit maar blijft ie zwak zoekende. Hebben ze bij HTC nog niet echt voor elkaar imo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef wicked-j het volgende:
Nog niet kunnen testen ofzo, maar hoe reageerde hij dan als ik thuis wegrij. Gaat de WiFi dan ook echt uit?
Superquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op de Desire komt het voor 90% in de buurt. En Flash ondersteuning![]()
Je kan zelfs Dumpert () kijken op je telepwn
Handigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
http://www.androidplanet.nl/android-applicatie-top-100/
Appie rules, handig dat je ook kan kijken wat je allemaal gekocht hebt en de route in de winkel zelfs kan bepalen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:32 schreef Blinker het volgende:
Ik kan deze aanraden!
http://www.androidplanet.(...)-je-android-toestel/
Veel receptjes e.d.
Ben het er niet mee eens dat je zegt dat de Desire niet beter is dan de iPhone. Vrienden van mij hebben een iPhone en staan te kwijlen als ze naar mijn mooie Amoled scherm kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:32 schreef abruzzese het volgende:
De HTC Desire is momenteel het beste wat je kunt krijgen ( buiten de I-Phone dan wel ) van smartphone en vorig jaar was dat de HTC Hero ( als ik mij niet vergist ) .
Maar hoelang blijft de HTC Desire populair ?
Blijft besturingsysteem OS Android ontwikkelingen groeien of komt straks Windows Mobile 7 uit die nog beter gaat worden ?
Dat is het risico als je tegenwoordig een smartphone los koopt ter waard van ¤450 en na een half jaar sterk verouderd is .
Ik vind het een zeer moeilijke keuze en daarom mij misschien bedenk en ik nog 1 jaar in bezit blijft met mijn vetrouwde Samsung Jét .
Ten eerste is de iPhone niet beter dan de Desire.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:32 schreef abruzzese het volgende:
De HTC Desire is momenteel het beste wat je kunt krijgen ( buiten de I-Phone dan wel ) van smartphone en vorig jaar was dat de HTC Hero ( als ik mij niet vergist ) .
Blijft besturingsysteem OS Android ontwikkelingen groeien of komt straks Windows Mobile 7 uit die nog beter gaat worden ?
Dat is het risico als je tegenwoordig een smartphone los koopt ter waard van ¤450 en na een half jaar sterk verouderd is .
Ik vind het een zeer moeilijke keuze en daarom mij misschien bedenk en ik nog 1 jaar in bezit blijft met mijn vetrouwde Samsung Jét .
Nee, HTC MOET toestellen uitbrengen met Windows. Contractueel zo vastgelegd. Dus HTC gaat hier mee verder en de geruchten zijn dat er al een sloot toestellen klaarliggen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ten eerste is de iPhone niet beter dan de Desire.
Verder is Android OS van Google, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over verdere ontwikkeling. WM7 kan misschien wel (totdat er een nieuwe Android update komt) beter zijn, maar het komt gewoon te laat om interessant te worden qua apps en dat soort dingen. Daarnaast is het nog afwachten of er fatsoenlijke telefoons met WM7 komen, want nu HTC ook Android-verslaafd is, zijn ze volgens mij hun grootste markt al kwijt..
De iPhone is hardwarematig al verouderd als ze 'm aankondigen. Alleen wat Apple heel goed doet, is met hun OS (OS X aangepast voor de iPhone) gebruikmaken van die hardware. Daarom loopt het soms net ff wat soepeler. Android is een OS wat je op ieder toestel kunt zetten welke je als fabrikant zou maken. En op datzelfde toestel kun je waarschijnlijk ook Windows draaien. Dus echt optimaal is het niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:32 schreef abruzzese het volgende:
idd, Microsoft kennende komen ze altijd een beetje als mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ten eerste is de iPhone niet beter dan de Desire.
Verder is Android OS van Google, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over verdere ontwikkeling. WM7 kan misschien wel (totdat er een nieuwe Android update komt) beter zijn, maar het komt gewoon te laat om interessant te worden qua apps en dat soort dingen. Daarnaast is het nog afwachten of er fatsoenlijke telefoons met WM7 komen, want nu HTC ook Android-verslaafd is, zijn ze volgens mij hun grootste markt al kwijt..
Ah dat wist ik niet. Tot wanneer loopt dat contract dan? Want het wil toch wel wat zeggen dat HTC nu liever een lading Android telefoons met bijbehorende "boete" verkoopt, 't lijkt me dat ze zo'n contract dan zelf ook niet fijn vinden..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, HTC MOET toestellen uitbrengen met Windows. Contractueel zo vastgelegd. Dus HTC gaat hier mee verder en de geruchten zijn dat er al een sloot toestellen klaarliggen.
En het contract zegt ook, installeer je geen Windows, maar Android, dan krijgen wij een percentage per verkocht toestel. En dat is nu ook gaande.
Dus Windows gaat er wel komen.
Markt is voorlopig aardig verzadigt met Windows toestellen (voor de zakelijke markt). Er is nog zoveel voorraad dat ik zelfs KPN nu reclame zie maken voor de Touch Pro (1+ jaar oud toestel).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Tot wanneer loopt dat contract dan? Want het wil toch wel wat zeggen dat HTC nu liever een lading Android telefoons met bijbehorende "boete" verkoopt, 't lijkt me dat ze zo'n contract dan zelf ook niet fijn vinden..
Ja, je kan een aftermarket battery bijvoorbeeld vinden op Ebay (+nieuwe cover)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb sinds gisteren een desire en ben er ook zeer tevreden mee. Enige wat Ik jammer vind is de batterijduur. Zijn er sterkere batterijen op de markt?
Sinds gisteren, en nu al ontevreden over de batterijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb sinds gisteren een desire en ben er ook zeer tevreden mee. Enige wat Ik jammer vind is de batterijduur. Zijn er sterkere batterijen op de markt?
scheelt dat veel dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ja, je kan een aftermarket battery bijvoorbeeld vinden op Ebay (+nieuwe cover)
De batterijduur wordt alleen maar beter zodra je hem langer gebruikt..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sinds gisteren, en nu al ontevreden over de batterij?
heb ik al. Ik krijg alleen met inloggen telkens "telkens technische problemen"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je wel je rabofoonnummer hebben. MOest ik speciaal aanvragen, duurde 2 a 3 dagen.
Je moet je ook hebben aangemeld voor mobiel rabobank op rabobank.nlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
heb ik al. Ik krijg alleen met inloggen telkens "telkens technische problemen"
Ook dat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet je ook hebben aangemeld voor mobiel rabobank op rabobank.nl
Anders na het weekend, dan zijn die servers geupdate of zo?quote:
ja, wie weet. Ooit moet het werken hahaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders na het weekend, dan zijn die servers geupdate of zo?
Gebruik je KPN als provider?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ja, wie weet. Ooit moet het werken haha
quote:Gebruikt u de Android app via KPN en werkt deze wel via wifi en niet via UMTS?
1. Meld u aan voor Rabo Mobielbankieren via Rabo Internetbankieren (zie http://bit.ly/bmhriI)
2. Ga via de browser op uw mobiele telefoon naar m.rabobank.nl en kies voor ‘Bankieren’
3. Geef akkoord op de vraag van KPN of zij uw 06-nummer mogen doorgeven.
4. Log nu in met uw rekeningnummer en toegangscode.
5. Vanaf nu kunt u ook mobielbankieren via uw app.
Durf ik zo eigenlijk niet te zeggen...quote:
http://batteryboss.org/quote:
Goed dan moet je een TP2 voor de Desire hebben, maar welke, er staan er zoveelquote:
Behalve dat lijkt je desire er ook groter van te wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 10:30 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Goed dan moet je een TP2 voor de Desire hebben, maar welke, er staan er zoveel
Da's een widget die niet laadt. weggooien en de widget opnieuw toevoegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit en hoe krijg ik het weg? Reboot heb ik al geprobeerd.
Je weet toch wel hoe je widgets weg moet gooien?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit en hoe krijg ik het weg? Reboot heb ik al geprobeerd.
Ja, ik ben niet achterlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je widgets weg moet gooien?
Ja maar ik heb geen idee welke het uberhaupt is?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's een widget die niet laadt. weggooien en de widget opnieuw toevoegen.
ik heb het wel eens met pure calendar.
Ja, dat dacht ik dus ook al...quote:Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan sleep je die niet-ladende widget toch zo weg?
Vreemd. Kom maar langs dan help ik jequote:Op zondag 13 juni 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet achterlijk.
[..]
Ja maar ik heb geen idee welke het uberhaupt is?
Het is niet iets waar ik op kan klikken?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan sleep je die niet-ladende widget toch zo weg?
Met andere woorden, JC verneukt je APN instellingen. In theorie zou JC vlekkeloos werken als je de APN na installatie van JC weer zelf handmatig herstelt want JC is puur om accugebruik te verbeteren.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:47 schreef wicked-j het volgende:
heb het eindelijk gevonden! juicedefender had ik al verwijderd maar nog steeds slecht internet (gewoon geen..) blijkt dus dat JD een aangepaste APN maakt. die gister terug gezet en nu gewoon altijd internet!
daar heeft TNT geen boodschap aan. moet je met de verzender regelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoop dat TNT dinsdag wel de telefoon komt brengen :/. Anders gaan we TNT maarveens bellen dat het niet meer hoeft
Volgens mij moet je JC eerst uitschakelen, daarna verwijderen, dan zou de APN normaal moeten staanquote:Op zondag 13 juni 2010 18:47 schreef wicked-j het volgende:
heb het eindelijk gevonden! juicedefender had ik al verwijderd maar nog steeds slecht internet (gewoon geen..) blijkt dus dat JD een aangepaste APN maakt. die gister terug gezet en nu gewoon altijd internet!
Valt mee hoor, heb alleen NL en Eng als favoriet ingesteld dan update aleen dat tussendoorquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Salatrel het volgende:
weet trouwens niet of mensen een app hebben geinstalleerd voor het WK met speelschema en updates enzo...
deze apps zijn battery killershet constante syncen trekt je accu binnen notime leeg.
je leest maar terugquote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef JumpingJacky het volgende:
(en waarschijnlijk een bak domme vragen hier stellen).![]()
Eindelijk! Hoe kreeg je dat voor mekaar? 1 maand geen soapserie kijken? Keukenarrest? Hoe?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je leest maar terugwe hebben net Qwea een beetje opgevoed
Muziekkwaliteit is wel wat minder.. maar ik let daar verder niet echt op, muziek zelf is al fijn - kwaliteit doet dus minder.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef duv3l het volgende:
Ik ben ook van plan een Desire te bestellen. Maar de enige vraag die ik nog heb is: hoe zit het eigenlijk met de muziek kwaliteit van de Desire? Ik wil mn iPod namelijk weg doen straks, zodat ik beide in een heb. Is er dus bijvoorbeeld een groot verschil met de iPhone of IPods, of ga ik nauwelijks verschil merken?
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Muziekkwaliteit is wel wat minder.. maar ik let daar verder niet echt op, muziek zelf is al fijn - kwaliteit doet dus minder.
Niet echt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef duv3l het volgende:
[..]
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?
Ik heb er persoonlijk geen enkele moeite mee, het tikt lekker vlot en eventuele fouten worden vanzelf perfect verbeterdquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
even tussendoor. ik wil deze week nog de HTC Desire gaan halen. Alleen heb ik nu een telefoon met een QWERTY toetsenbord, wat lekker werkt. Maar hoe zit het met lange texten sturen op de desire met een virtueel toetsenbord?
provider?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Plasterk het volgende:
ik heb nog steeds geen software update gekregen, via nu controleren blijft hij op controleren hangen. Iemand suggesties?
True.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk geen enkele moeite mee, het tikt lekker vlot en eventuele fouten worden vanzelf perfect verbeterd
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbordquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
even tussendoor. ik wil deze week nog de HTC Desire gaan halen. Alleen heb ik nu een telefoon met een QWERTY toetsenbord, wat lekker werkt. Maar hoe zit het met lange texten sturen op de desire met een virtueel toetsenbord?
Touch screen keyboards zijn intens kut.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbord
Bovendien, als je vaak mistypt weet hij meestal toch het goede woord te breienquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbord
heb je hem wel gecalibreerd dan? ik heb er totaal geen moeite mee namelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Touch screen keyboards zijn intens kut.
Enige min puntje aan de Desire wat mij betreft
Hier was ik ook bang voor met mijn overstap vanaf de tytn II, maar nadat ik het toestel zaterdag ontvangen heb kon ik echt binnen een paar uur met een redelijk vlot tempo typen.. valt me 100% meequote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
probere eens >quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef Marco001 het volgende:
ppfff, krijg geen hsdpa op mijn Desire met Vodafone... Terwijl ik alles precies zo doe als op vodafone.nl staat..
top! vooral sinds me huidige phone een tytn II achtige phone is. alleen branded.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Hier was ik ook bang voor met mijn overstap vanaf de tytn II, maar nadat ik het toestel zaterdag ontvangen heb kon ik echt binnen een paar uur met een redelijk vlot tempo typen.. valt me 100% mee
dat is een welbekende vertaalfout.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:49 schreef HAL9000S het volgende:
Werken jullie ook nog met 2.1 update 1? M'n desire zegt bij controleren sofwareversie dat er updates beschikbaar zijn op de telefoon, geen idee hoe ik dat moet initiëren....
'Great audio outputquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef duv3l het volgende:
[..]
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?
Ik heb die update al een tijdje binnen, ook Telfort via KPN dus daar zal het niet aan liggen lijkt me.quote:
gister een beetje nog zitten kloten, oa standaard meuk herstellen en nu doet hij het goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:39 schreef wicked-j het volgende:
[..]
probere eens >
instelling
draadloos en netwerkern
mobile netwerken
namen toegangspunten
en dan Menu > standaard
hij haalt dan de goede instellingen op.
werkt dat niet...
verwijder eens alles gewoon van vodafone en doe eens een soft reset, hij haalt dan automatisch de instellingen op. werkte bij mij perfect
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatiequote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je hem wel gecalibreerd dan? ik heb er totaal geen moeite mee namelijk
Instellingen - taal en toestenbord - touch input - tekstinvoer - IJkhulpmiddelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatie
Hier ook en ik heb 'm nu al wekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatie
Nou ik heb em gekalibreerd. Eens kijken of dat wat verhelptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Instellingen - taal en toestenbord - touch input - tekstinvoer - IJkhulpmiddel
fijn dat het weer werktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gister een beetje nog zitten kloten, oa standaard meuk herstellen en nu doet hij het goed.![]()
Hoe zit dat trouwens met het buitenland? Ik hoor mensen zeggen dat de Desire dan automatisch de internetconnectie uitschakeld?
hmmzz, in Delfzijl(waar ik woon) haal ik gewoon HSDPA, maar op stage in Groningen 3G dus 40 kb/s...![]()
Zal wel te maken hebben met dat ik hier in een kelder zit? Want Hi heeft hier wel gewoon normale HSDPA verbinding, dus dat is een beetje raar..
HSDPA is niet de standaard G die boven in de bar staat? (En te contreleren is mbt APNdroid?)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
...
hmmzz, in Delfzijl(waar ik woon) haal ik gewoon HSDPA, maar op stage in Groningen 3G dus 40 kb/s...![]()
Zal wel te maken hebben met dat ik hier in een kelder zit? Want Hi heeft hier wel gewoon normale HSDPA verbinding, dus dat is een beetje raar..
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
HSDPA is niet de standaard G die boven in de bar staat? (En te contreleren is mbt APNdroid?)
Hier zie ik ook alleen maar de G en nooit de H, wtf? Al zit ik meestal op wifi en heb G/H dus uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.
Ik tik ook vaak op dat toetsenbordinstellingen icoontje. Zooo irritant.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
3g is UMTSquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.
Bij mij staat er vaak het Gtje. volgens de speedtest.net ap dan c.a. 40 kb/s... Al het Htje er staat(HSDPA) zit ik op zo'n 730 kb/s...quote:
HSDPA is tot 10 keer sneller dan UMTS dus dat kan wel kloppen. maar de uitspraak dat het gtje staat voor gsm klopt nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij mij staat er vaak het Gtje. volgens de speedtest.net ap dan c.a. 40 kb/s... Al het Htje er staat(HSDPA) zit ik op zo'n 730 kb/s...
maar het h'tje alleen nog maar gezien toen ik in Delfzijl op het station stond...
En waarom klopt dat niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HSDPA is tot 10 keer sneller dan UMTS dus dat kan wel kloppen. maar de uitspraak dat het gtje staat voor gsm klopt niet
GPRS zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:16 schreef marcel-o het volgende:
G staat voor gprs
3g staat voor umts(vooral om te bellen)
H staat voor hsdpa (is voor de snelle internet verbinding)
je kan je toestel geforceerd op wcdma zetten(=3g/H) dan is er altijd een snelle verbinding alleen minder dekking. en kost ook meer batterij
mijn excuses. heb nog eens teruggelezen en blijkbaar eroverheen gelezen dat er geen 3 voor stondquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waarom klopt dat niet?
Volgens wiki heb ik gewoon gelijk. http://en.wikipedia.org/wiki/2G
T-mobile?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval geen bereik met 3g, wel met "g"
best gaar dat dat in deze tijden nog zo is eigenlijk
Dat fokt niet lekker in de slaapkamer (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval: geen bereik met 3g, wel met "g" en dat fok!t niet lekker [ afbeelding ]
Best gaar dat je in je slaapkamer geen wifi-ontvangst hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval: geen bereik met 3g, wel met "g" en dat fok!t niet lekker [ afbeelding ]
mn buren hebben wpa2quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Best gaar dat je in je slaapkamer geen wifi-ontvangst hebt
Geen probleem, slaap al jaren goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mn buren hebben wpa2![]()
en een sterk wifi signaal in je slaapkamert lijkt me niet al te goed voor de nachtrust
Dat hoort inderdaad niet zo lang te duren. Het gaat allemaal redelijk snel bij mij over wifi. Kwestie van een paar seconden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef duv3l het volgende:
Met de muziekkwaliteiten leek het inderdaad goed te zitten, dus heb ik vandaag ook een Desire gehaald.
Maar die Market werkt nog niet echt bij mij :S Hij doet er echt 30sec tot 2min over om de paginas te laden (zit op HSDPA). En als ik op installeren klik bij een App, krijg ik eerst 20sec een wit scherm. Daarna komt er te staan "deze toepassing heeft toegang tot: Netwerkcommunicatie" druk ik op Ok, staat er "Uw item wordt gedownload". Maar dan doet ie niks meer :S
Ligt dit aan de verbinding of doe ik iets fout?
Bij mij doet-ie het op de wifi ook niet zo super.. 'k Denk dat de Market zelf gewoon even wat trager is vandaagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef duv3l het volgende:
Met de muziekkwaliteiten leek het inderdaad goed te zitten, dus heb ik vandaag ook een Desire gehaald.
Maar die Market werkt nog niet echt bij mij :S Hij doet er echt 30sec tot 2min over om de paginas te laden (zit op HSDPA). En als ik op installeren klik bij een App, krijg ik eerst 20sec een wit scherm. Daarna komt er te staan "deze toepassing heeft toegang tot: Netwerkcommunicatie" druk ik op Ok, staat er "Uw item wordt gedownload". Maar dan doet ie niks meer :S
Ligt dit aan de verbinding of doe ik iets fout?
Bij mij gaat het ook gewoon vlot, over 3G.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij mij doet-ie het op de wifi ook niet zo super.. 'k Denk dat de Market zelf gewoon even wat trager is vandaag
Dit past alleen niet echt bij wat de persoon boven mij post![]()
Geen idee, ik zit deze maand al op 700 mb en ik hoorde van mensen die rond de 2 gig zitten per maand ook geen problemen hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef NightH4wk het volgende:
Hoeveel traffic mag je btw over het netwerk transporteren per maand? (Vodafone) Dat 10x het gemiddelde is wel leuk, maar zo vaag.
Bij Vodafone is dat onbeperkt écht onbeperkt. Althans, vrienden van me zitten ruim over de 2/3 gig p/maand en internetten nog gewoon vrolijk verder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef NightH4wk het volgende:
Hoeveel traffic mag je btw over het netwerk transporteren per maand? (Vodafone) Dat 10x het gemiddelde is wel leuk, maar zo vaag.
Nee, Vodafone hanteert een FUP, maar naar mijn weten wordt die heel ruim geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij Vodafone is dat onbeperkt écht onbeperkt. Althans, vrienden van me zitten ruim over de 2/3 gig p/maand en internetten nog gewoon vrolijk verder.
Ja dat weet ik ook wel.. maar als je bij 3 gig/maand nog nergens last van hebt, mag je dat wel praktisch onbeperkt noemen tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, Vodafone hanteert een FUP, maar naar mijn weten wordt die heel ruim geïnterpreteerd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit deze maand al op 700 mb en ik hoorde van mensen die rond de 2 gig zitten per maand ook geen problemen hebben.
Hmmm, dus 60-90 mb per dag is ok. Zit er nog wel onder. Wel goed om te weten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij Vodafone is dat onbeperkt écht onbeperkt. Althans, vrienden van me zitten ruim over de 2/3 gig p/maand en internetten nog gewoon vrolijk verder.
Praktisch onbeperkt ja, je moet het wel heel erg gek maken wil je gezeur krijgen. Daarom ben ik blij met Vodafone, goede dekking en geen gezeik met limieten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel.. maar als je bij 3 gig/maand nog nergens last van hebt, mag je dat wel praktisch onbeperkt noemen toch? Bij bijv. Hi krijgen sommigen na een paar 100 mb al gezeik.
Volgens mij verbruikt Wifi meer stroom, je netwerkverbing staat sowieso zo al aan (om te bellen). Wifi is nog een extra verbinding die alleen maar extra stroom zal verbruiken. Ik heb dus zelf alleen maar mijn 3G verbinding aan staan. Ik kan er natuurlijk ook naast zitten met mijn redenering.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat verbruikt meer stroom: WiFi aan hebben of internet via het normale netwerk aan hebben?
Als je bij de iPhone 4 naar de specs kijkt;quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij verbruikt Wifi meer stroom, je netwerkverbing staat sowieso zo al aan (om te bellen). Wifi is nog een extra verbinding die alleen maar extra stroom zal verbruiken. Ik heb dus zelf alleen maar mijn 3G verbinding aan staan. Ik kan er natuurlijk ook naast zitten met mijn redenering.
zo'n slide-wachtwoord instellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Dennis101 het volgende:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is dat die telefoon niet unlocked als je op het knopje aan de bovenkant drukt en vervolgens op menu? Dat is nu al een aantal keer in mijn broekzak gebeurt.
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zo'n slide-wachtwoord instellen.
werkt perfect.
maak m niet te ingewikkeld, na wat bier gaat dat 6x fout en na de 6x fout wist ie je gegevens
op GoT was je allang gebannedquote:
Oh? Echt? Nooit je telefoon even laten liggen bij collega's die te nieuwsgierig zijn en proberen te unlocken dus...quote:
helemaal top.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Instellingen -> Beveiliging -> Deblokkeringspatroon instellen
Daarom zit ik daar ook nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
op GoT was je allang gebanned![]()
whehe
menu->instellingen->beveiliging en dan zie je t vanzelf
Ik kreeg een paar keer een hartverzakking toen hij dreigde uit m'n handen te glippenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je 'm al laten vallen? Dat hoort
Je toetsenbordje inklappen en dan via send het berichtje versturen! Heb er ook last van maar dit is zowat de enige fijne schone client.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij MSN Droid heb ik steeds de melding van "Please don't send empty message"
Okee leuk en aardig, maar die melding blokkeerd precies de regel waarin het laats ontvangen/verstuurde bericht staat. Superirritant dus
Meer mensen last van? En kan dat ook uit ?
Ik neem eigenlijk aan dat het voor GPRS (oftewel '2G') staat. GSM is namelijk nóg veel trager ... een ruime 1kB/s ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Foto's? Die komen standaard op je SD-kaart.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Slaat hij automatisch op op mijn SD kaart....? Nee zeker..
Nee dat is niet zo, hij kan ook 'spontaan' op H gaan, ligt gewoon aan het signaal. Heb vaak genoeg gehad dat ie niet het syncen of downloaden was en toch op H stond bij mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef Marco001 het volgende:
raar, dat hij alleen bij een request op hsdpa gaat..
Hier switch hij regelmatig. Begint hij de request op 3G maar maakt hem af in H. Dan blijft hij een tijdje op H staan en dan gaat hij terug naar 3G. Dus het is blijkbaar (bij mij) afhankelijk van de benodigde snelheid?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, hij kan ook 'spontaan' op H gaan, ligt gewoon aan het signaal. Heb vaak genoeg gehad dat ie niet het syncen of downloaden was en toch op H stond bij mij
Hier ook, lijkt erop dat DNS requests etc via 3G gaan, vervolgens gaat het downloaden van de data (html pagina etc) via H.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hier switch hij regelmatig. Begint hij de request op 3G maar maakt hem af in H. Dan blijft hij een tijdje op H staan en dan gaat hij terug naar 3G. Dus het is blijkbaar (bij mij) afhankelijk van de benodigde snelheid?
Vodafone (op beide vragen).quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ga hier even meelezen, wil binnenkort de Desire gaan bestellen.
Bij welke provider hebben jullie een abonnement? Ik zit zelf aan Vodafone te denken, maar misschien heb ik ergens nog een aanbieding gemist. En welke provider heeft het snelste internet?
Dan haal je hem bij een winkel vandaan die wel die zilvere versie heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:42 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vodefone heeft niet de Silver versie, zie ik. Da's dan wel weer jammer.
En ik zie dat de Nexus One ook al te bestellen is. Dilemma
Als ik hem online bestel (bijvoorbeeld GSMweb, Smartphoneshop), heb ik dan nog steeds volledige rechten op Vodafone-diensten zoals abonnement verhogen, SMS-verdubbelaar enz.? Misschien een domme vraag, maar ik heb nog nooit een telefoon via een externe website gekocht....quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan haal je hem bij een winkel vandaan die wel die zilvere versie heeft.
Jups, ik heb hem zelf ook via CoolBlue gekocht (smartphoneshop en dergelijke), dat was in mijn geval heel wat voordeliger dan hem via Vodafone kopen. Overigens ben ik dan wel weer iemand die hem koopt in een fysieke winkel of een website met een fysieke winkel erachter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Als ik hem online bestel (bijvoorbeeld GSMweb, Smartphoneshop), heb ik dan nog steeds volledige rechten op Vodafone-diensten zoals abonnement verhogen, SMS-verdubbelaar enz.? Misschien een domme vraag, maar ik heb nog nooit een telefoon via een externe website gekocht....
Vodafone heeft de hoogste bandbreedtequote:Op woensdag 16 juni 2010 09:23 schreef automatic_ het volgende:
Abbo loopt bij vodafone maar er zit nog hi in bij mij. Ze zeiden in de winkel dat Voda op papier snelste heeft maar dat dat niet altijd is
Is er ergens na te gaan waar precies de toeganspunten van KPN en Vodafone staan? Ik weet namelijk van mijn vriendins IPhone dat ons huis in een T-Mobile blind spot staat...quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
Vodafone heeft de hoogste bandbreedte
KPN het meeste 3G/HSDPA toegangspunten
T-Mobile = gewoon kut Klanten T-Mobile krijgen deze maand bericht
Dus in de praktijk zal je merken dat KPN vaak sneller is op plekken waar vodafone geen 3g/hsdpa heeft.
Voordeel van vodafone is weer de FUP die hoger ligt. Men krijgt bij KPN vaak al bij 700mb een waarschuwing.
700MB?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
Vodafone heeft de hoogste bandbreedte
KPN het meeste 3G/HSDPA toegangspunten
T-Mobile = gewoon kut Klanten T-Mobile krijgen deze maand bericht
Dus in de praktijk zal je merken dat KPN vaak sneller is op plekken waar vodafone geen 3g/hsdpa heeft.
Voordeel van vodafone is weer de FUP die hoger ligt. Men krijgt bij KPN vaak al bij 700mb een waarschuwing.
http://tweakers.net/revie(...)-smartphone-kpn.htmlquote:KPN hanteert een fair use policy: elke maand berekent de provider het gemiddelde gebruik van klanten met een internetabonnement. Klanten mogen maximaal tien keer het gemiddelde gebruik verbruiken in een maand. Momenteel ligt dat gemiddelde verbruik rond 25MB, wat op een limiet neerkomt van 250MB per maand.
ik krijg met hi pas een smsje als ik rond de 650 - 700 zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
700MB?
[..]
http://tweakers.net/revie(...)-smartphone-kpn.html
heb ik ook eens aangezet. gaat nu lekker via HSDPA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef Marco001 het volgende:
Ah, hier heb ik wel weer ontvangst via het wcdma only gebeuren.. haalde net even 1667 kb/s in de speedtest app.
Bij Hi (verlenging)quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ga hier even meelezen, wil binnenkort de Desire gaan bestellen.
Bij welke provider hebben jullie een abonnement? Ik zit zelf aan Vodafone te denken, maar misschien heb ik ergens nog een aanbieding gemist. En welke provider heeft het snelste internet?
Tja, ik heb laatst in de auto op weg van Brabant naar Friesland wat mp3-albums zitten downloaden via Vodafone, en dat ging heel constant met 300 tot 400kB/s. Dat is hoger dan de maximale snelheid bij alle andere providers, dus mij hoor je geen moment klagen over Vodafone hoor. In de praktijk is Vodafone bij mij ook altijd veel sneller dan Hi/KPN//T-Mobile bij m'n studiegenoten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:23 schreef automatic_ het volgende:
Abbo loopt bij vodafone maar er zit nog hi in bij mij. Ze zeiden in de winkel dat Voda op papier snelste heeft maar dat dat niet altijd is
Als je het niet met zelf knutselen voor elkaar krijgt kun je misschien beter de handleiding erbij pakken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Slayage het volgende:
Mijn klokje is opeens verdwenen en kan ff niet zien hoe ik em terug krijg
Als je het voor mij nor effe hardop voorleest, zit op werk namelijk :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef gday het volgende:
[..]
Als je het niet met zelf knutselen voor elkaar krijgt kun je misschien beter de handleiding erbij pakken?Bladzijde 39.
Daar kan je de pdf niet openen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je het voor mij nor effe hardop voorleest, zit op werk namelijk :p
Ooh even een update over de protectors! Ik heb ze nog niet binnen, maar de post komt hier bij de buren dus kan ook zijn dat ik ze niet meteen ophaal omdat ik niet elke dag de post ga vragen daarquote:
Dank je voor de updatequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh even een update over de protectors! Ik heb ze nog niet binnen, maar de post komt hier bij de buren dus kan ook zijn dat ik ze niet meteen ophaal omdat ik niet elke dag de post ga vragen daarmaar ik was er gisteren en toen was er nog niets.. Dus geduld!
Omdat het moeilijk is om te accepteren dat HTC-bezitters een betere telefoon hebben voor aanzienlijk minder geld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef rubje het volgende:
kan iemand ff uitleggen waarom sommige zo denigrerend doen over de HTC merken ivg de iPhone.
ik had begrepen dat je bijna alles kan doen als op een iphone en een htv sowieso een betere batterij en netwerk verbinding heeft.
Stond je media volume dan wel aan de vorige keer ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef lekzzz het volgende:
Guess what, praat m'n navigatie vandaag opeens wel
Apps en widgets komen bij mij standaard op m'n telefoon waardoor ik ruimtegebrek heb. Nog steeds geen idee hoe ik dit kan veranderen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef gday het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Foto's? Die komen standaard op je SD-kaart.
Wachten op android 2.2quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Apps en widgets komen bij mij standaard op m'n telefoon waardoor ik ruimtegebrek heb. Nog steeds geen idee hoe ik dit kan veranderen.
Heb je ze al eens in het echt gezien? Ik vond persoonlijk die zilvere tegenvallen, die bruine ziet er wat mooier uit naar mijn mening. Ik wilde eerste ook een zilveren, maar toen ik hem in mijn handen had toch maar voor de bruine gegaan (met een beetje fantasie een heel klein beetje paars erin).quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef M.C. het volgende:
Ik ga waarschijnlijk afscheid nemen van mijn iPhone en daarvoor in de plaats een Desire halen.
Ik twijfel nog tussen ziilver of bruin....lastig
Bij mij was het precies andersomquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je ze al eens in het echt gezien? Ik vond persoonlijk die zilvere tegenvallen, die bruine ziet er wat mooier uit naar mijn mening. Ik wilde eerste ook een zilveren, maar toen ik hem in mijn handen had toch maar voor de bruine gegaan (met een beetje fantasie een heel klein beetje paars erin).
Geen iPhone 4 meer ?quote:
Gefixed via Zedgequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoe moet het met ringtones mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |