Volgens mij maakt het onderdeel uit van de Google Maps applicatie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef Jesse_ het volgende:
google navigator moet ik ook maar gaan installeren
Het topic loopt nu wel aanzienlijk minder snelquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef Devolution het volgende:
Zo, eerste topic waar ik de nieuwe tvp-functie bij probeer, werkt goed![]()
Zometeen maar eens Maps updaten
Heb je 'm al laten vallen? Dat hoortquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef automatic_ het volgende:
Wat is een nieuwe telefoon toch altijd leuk
Nee,quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je 'm al laten vallen? Dat hoort
godzijdank zit er geen internet explorer op!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef MasGhibli het volgende:
Bladwijzers kunnen niet worden ingedeeld in submappen in de standaard internet explorer.
Is opera een betere oplossing?
'k Heb de Xmarks-addon in Firefox, en op m'n Desire kan ik dan handig surfen naar http://my.xmarks.com/m/ om daar al m'n FF-favorieten terug te vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef MasGhibli het volgende:
Bladwijzers kunnen niet worden ingedeeld in submappen in de standaard internet explorer.
Is opera een betere oplossing?
nog geen krasje te zien na 2 maanden hoorquote:
Ga er maar vanuit dat 75% van de mensen die een krasje krijgt op z'n scherm er net zo voorzichtig mee omgaat als jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog geen krasje te zien na 2 maanden hoorik heb een mooi borstzakje in mijn jas zitten ervoor en op mijn werk en thuis ligt hij toch op mijn bureau
is niet voorzichtig hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef gday het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat 75% van de mensen die een krasje krijgt op z'n scherm er net zo voorzichtig mee omgaat als jij.
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Navigatie is geweldig, je kan wandelroutes maken, je kan afstanden meten tussen zo veel punten als je maar wilt, je kan streetview gebruiken tijdens de route! Je kan dingen als benzinestations laten weergeven... Alles voor NOPPES Ik voorzie flinke problemen voor bedrijven als TOMTOM
Met Latitude erbij kan je ook zien waar je kameraden in de andere auto zich bevinden, als je bv met 2 auto's op vakantie gaat. Wij reden een keer naar Zwitserland met 3 auto's. We hadden geen zin om op de autobahn steeds in colonne te rijden, maar wilden wel een beetje elkaar in het oog houden. Hiermee kan je gewoon een punt prikken op de kaart, ok we spreken af dat we daar bij die Raststatte op elkaar wachten en pauze houden, en degene die er als eerste is bestelt vast de koffie.. En je kan dan precies zien waar die anderen blijven.
Doet ie automatisch als je bijna op de plek van bestemming bent, dan krijg je de streetview te zien (indien beschikbaar).quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden
als je naar de lijst instructies gaat en je klikt er 1 aan, op het streetview poppetje klikken dan gaat ie naar de streetview indien beschikbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden
'Net zo voorzichtig' wil niet per se zeggen dat het bovengemiddeld voorzichtig is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is niet voorzichtig hoorgewoon normaal gebruik
Ik niet. Voor het buitenland zal ik altijd mijn TT gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik voorzie flinke problemen voor bedrijven als TOMTOM
Tja, er zijn genoeg mensen (koeriers bijvoorbeeld) die niet per se navigatie in het buitenland nodig hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik niet. Voor het buitenland zal ik altijd mijn TT gebruiken.
Klopt. Ik zal het ook zelf gebruiken. Zag er goed uit, snelle fix, en loopt zeer vloeiend!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:48 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, er zijn genoeg mensen (koeriers bijvoorbeeld) die niet per se navigatie in het buitenland nodig hebben.
Hoe doe je dat dan? Als je het handmatig moet doen, hoe weet je dan van welk zoomlevel je de map tiles moet laten cachen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Salatrel het volgende:
je kan trouwens via wifi het kaartmateriaal voor je route cachen. zolang je niet van de route afwijkt heb je tijdens de rit geen dataverbinding nodig.
Ik mag weer een dagje wachtenquote:
Meerdere mails tegelijk als gelezen markeren lukt me niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef MasGhibli het volgende:
Meerdere mails selecteren in de gmail account is geen probleem. Maar met de Exchange map moet ik elke mail apart verwijderen?
hij (zij) spreekt alleen als je ook echt op die plek bent, je kunt niet de hele route met spraak afspelen vanaf de bank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |