Volgens mij maakt het onderdeel uit van de Google Maps applicatie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef Jesse_ het volgende:
google navigator moet ik ook maar gaan installeren
Het topic loopt nu wel aanzienlijk minder snelquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:50 schreef Devolution het volgende:
Zo, eerste topic waar ik de nieuwe tvp-functie bij probeer, werkt goed![]()
Zometeen maar eens Maps updaten
Heb je 'm al laten vallen? Dat hoortquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef automatic_ het volgende:
Wat is een nieuwe telefoon toch altijd leuk
Nee,quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je 'm al laten vallen? Dat hoort
godzijdank zit er geen internet explorer op!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef MasGhibli het volgende:
Bladwijzers kunnen niet worden ingedeeld in submappen in de standaard internet explorer.
Is opera een betere oplossing?
'k Heb de Xmarks-addon in Firefox, en op m'n Desire kan ik dan handig surfen naar http://my.xmarks.com/m/ om daar al m'n FF-favorieten terug te vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef MasGhibli het volgende:
Bladwijzers kunnen niet worden ingedeeld in submappen in de standaard internet explorer.
Is opera een betere oplossing?
nog geen krasje te zien na 2 maanden hoorquote:
Ga er maar vanuit dat 75% van de mensen die een krasje krijgt op z'n scherm er net zo voorzichtig mee omgaat als jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog geen krasje te zien na 2 maanden hoorik heb een mooi borstzakje in mijn jas zitten ervoor en op mijn werk en thuis ligt hij toch op mijn bureau
is niet voorzichtig hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef gday het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat 75% van de mensen die een krasje krijgt op z'n scherm er net zo voorzichtig mee omgaat als jij.
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Navigatie is geweldig, je kan wandelroutes maken, je kan afstanden meten tussen zo veel punten als je maar wilt, je kan streetview gebruiken tijdens de route! Je kan dingen als benzinestations laten weergeven... Alles voor NOPPES Ik voorzie flinke problemen voor bedrijven als TOMTOM
Met Latitude erbij kan je ook zien waar je kameraden in de andere auto zich bevinden, als je bv met 2 auto's op vakantie gaat. Wij reden een keer naar Zwitserland met 3 auto's. We hadden geen zin om op de autobahn steeds in colonne te rijden, maar wilden wel een beetje elkaar in het oog houden. Hiermee kan je gewoon een punt prikken op de kaart, ok we spreken af dat we daar bij die Raststatte op elkaar wachten en pauze houden, en degene die er als eerste is bestelt vast de koffie.. En je kan dan precies zien waar die anderen blijven.
Doet ie automatisch als je bijna op de plek van bestemming bent, dan krijg je de streetview te zien (indien beschikbaar).quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden
als je naar de lijst instructies gaat en je klikt er 1 aan, op het streetview poppetje klikken dan gaat ie naar de streetview indien beschikbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe zet je em in streetview modus bij het navigeren? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden
'Net zo voorzichtig' wil niet per se zeggen dat het bovengemiddeld voorzichtig is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is niet voorzichtig hoorgewoon normaal gebruik
Ik niet. Voor het buitenland zal ik altijd mijn TT gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik voorzie flinke problemen voor bedrijven als TOMTOM
Tja, er zijn genoeg mensen (koeriers bijvoorbeeld) die niet per se navigatie in het buitenland nodig hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik niet. Voor het buitenland zal ik altijd mijn TT gebruiken.
Klopt. Ik zal het ook zelf gebruiken. Zag er goed uit, snelle fix, en loopt zeer vloeiend!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:48 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, er zijn genoeg mensen (koeriers bijvoorbeeld) die niet per se navigatie in het buitenland nodig hebben.
Hoe doe je dat dan? Als je het handmatig moet doen, hoe weet je dan van welk zoomlevel je de map tiles moet laten cachen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:16 schreef Salatrel het volgende:
je kan trouwens via wifi het kaartmateriaal voor je route cachen. zolang je niet van de route afwijkt heb je tijdens de rit geen dataverbinding nodig.
Ik mag weer een dagje wachtenquote:
Meerdere mails tegelijk als gelezen markeren lukt me niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:05 schreef MasGhibli het volgende:
Meerdere mails selecteren in de gmail account is geen probleem. Maar met de Exchange map moet ik elke mail apart verwijderen?
hij (zij) spreekt alleen als je ook echt op die plek bent, je kunt niet de hele route met spraak afspelen vanaf de bank.quote:
Al pics van jezelf gemaakt?quote:
Neequote:
Op het scherm tikken en eerst focussen. Doet ie ook automagisch, maar je moet wachten tot het vierkantje op het scherm groen is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neecamera leek me overigens niet superscherp of ligt dat aan mij? Ben gewend aan die van de LG Viewty.
En dit scherm is van glas, dus de kans op krassen is nihil.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:12 schreef wicked-j het volgende:
net eindelijk een siliconen hoes binnen en 3 screeprotectors. gelijk al weer 1 verneukt, wat is dat toch een ellende!
hij zit nu netjes in gepakt, kijken hoelang de protectors helder blijven. bij mijn diamond 2 moest ik hem om de 2 maanden zoiets vervangen omdat hij vol met krassen zat. verwacht nu wel veele langer aangezien er geen pen gebruikt wordt
"ik kan tenminste multitasken"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:17 schreef _Flea_ het volgende:
Valt me op dat veel mensen (voornamelijk Iphone bezitters) het een lelijk toestel vinden.
In m'n omgeving hoor ik het niet, daar zit iedereen te kwijlen bij het beeld
Desire heeft knoppen en is niet symmetrisch. Daarom.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:17 schreef _Flea_ het volgende:
Valt me op dat veel mensen (voornamelijk Iphone bezitters) het een lelijk toestel vinden.
In m'n omgeving hoor ik het niet, daar zit iedereen te kwijlen bij het beeld
Ja dat heb ik ook een paar keer gehad alquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Net iets aparts. Nadat ik de telefoon gebruikt had en het scherm op zwart ging, bleven de toetsen onder het scherm verlicht![]()
Dat is toch geen feature? Bugs
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een paar keer gehad al
Deze telefoon heeft ook knoppen hoor (quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef automatic_ het volgende:
Wat een fijn ding
Ik moet alleen nog even wennen aan het touchscreen (aangezien ik knoppen en touchscreen had bij mijn vorige telefoon), maar verder
Joh, je meent het?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Deze telefoon heeft ook knoppen hoor (!)
Ja dan veranderd ie ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Doen wat je er mee wil doen, beetje rondkloten en kijken wat het kan en anders voor je op tafel leggen en wachten tot er iemand belt?
een grafische schil die HTC om android heen heeft ontworpen. UI staat voor user interfacequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef jdebeer het volgende:
Ik heb hier gelezen dat de Dersire een "Sense UI" heeft. Is dat wat?
Nee dan pak je hem op en zorgt het apparaat ervoor dat je de persoon aan de andere kant kunt horen!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef lekzzz het volgende:
Heb vandaag naar m'n werk gereden en helemaal niets om de weg te vertellen
start je wel op via de navigatie app of start je gelijk google maps op?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef lekzzz het volgende:
Heb vandaag naar m'n werk gereden en helemaal niets om de weg te vertellen
Ik start via de navigatie app, dat blauwe dingetjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
start je wel op via de navigatie app of start je gelijk google maps op?
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je hem in 3d of in 2D mode ? Het kan zijn dat de spraak er alleen is in 3D mode.
Met 3D bedoel ik dat je zo'n beetje schuin van boven kijkt met de weg mee ipv loodrecht van boven
Na een paar dagen ben je daar wel aan gewend tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook niet
En hoe krijg je het dan terug? Is het één van de vele TTS apps in de market?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel Text-to-speech heeft geïnstalleerd? Dat is namelijk wel nodig, als je die melding een keer hebt weggeklikt zonder te installeren (of de installatie failed) dan heb je het nml. ook niet
Market -> apps -> helemaal naar onderen scrollen -> software libraries kiezen ->quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En hoe krijg je het dan terug? Is het één van de vele TTS apps in de market?
Oeh, die moet ik ook nog hebben!quote:
Moet je wel je rabofoonnummer hebben. MOest ik speciaal aanvragen, duurde 2 a 3 dagen.quote:
--------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef gday het volgende:
[..]
Wees wel voorzichtig met die .nomedia-files:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692
Dat duurt helaas nog even ja. Maar met een beetje geluk kan je dan ook al gelijk met de nieuwe Android versie gaan spelen. Daar zitten geen wereldschokkende verbeteringen in, maar hij zou er nóg sneller van worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb momenteel nog een Samsung Jét met een contract tot en met Februari 2011 bij Vodafone .
Ik heb al veel gelezen en filmpjes gezien van de HTC Legend en de populaire HTC Desire met Android 2.1
Maar alleen van mijn computer deze reviews bekijken en lezen is nog lang niet alles en zo ben ik deze week naar de Vodafone winkel te Maastricht geweest waar ik de HTC Legend kon uitproberen en ik begon gelijk heel nieuwschierig met het internetten .
Echt ongelooflijk vond ik dat hoe deze android zo gebruiksvriendelijk is met internetten en ook dat inzoomen zodat de tekst bijna altijd aanpast op het scherm .
Ook velen internetsites krijg je moeiteloos geopend en werken prima en zo soepel tegenover mijn Samsung Jét .
Alleen het internetten is zo,n groot verschil met mijn Samsung Jét versus HTC Legend en zo kun je zien wat er in een jaar veranderd in techniek met Smartphone,s .
Jammer genoeg hadden ze de HTC Desire niet op voorraad en kon ik deze ook niet uitproberen .
Nu kan ik pas in September 2010 mijn contract verlengen en dan eens kijken of ik deze HTC Desire met contract kan bestellen .
Los smartphones kopen is toch wel een duur grapje want dan kom je toch wel op zo,n ¤420,00 .
Dus moet ik toch afwachten
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb momenteel nog een Samsung Jét met een contract tot en met Februari 2011 bij Vodafone .
Ik heb al veel gelezen en filmpjes gezien van de HTC Legend en de populaire HTC Desire met Android 2.1
Maar alleen van mijn computer deze reviews bekijken en lezen is nog lang niet alles en zo ben ik deze week naar de Vodafone winkel te Maastricht geweest waar ik de HTC Legend kon uitproberen en ik begon gelijk heel nieuwschierig met het internetten .
Echt ongelooflijk vond ik dat hoe deze android zo gebruiksvriendelijk is met internetten en ook dat inzoomen zodat de tekst bijna altijd aanpast op het scherm .
Ook velen internetsites krijg je moeiteloos geopend en werken prima en zo soepel tegenover mijn Samsung Jét .
Alleen het internetten is zo,n groot verschil met mijn Samsung Jét versus HTC Legend en zo kun je zien wat er in een jaar veranderd in techniek met Smartphone,s .
Jammer genoeg hadden ze de HTC Desire niet op voorraad en kon ik deze ook niet uitproberen .
Nu kan ik pas in September 2010 mijn contract verlengen en dan eens kijken of ik deze HTC Desire met contract kan bestellen .
Los smartphones kopen is toch wel een duur grapje want dan kom je toch wel op zo,n ¤420,00 .
Dus moet ik toch afwachten
Vooral dat internet is voor mij punt, ik moet de desire nog steeds binnen krijgen, maar op een iphone werkt internet zo lekker vind ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.
En dat inzoomen enzo kon jaren geleden al, alleen passen de fabrikanten het nu pas toe door de hete adem van oa Apple met z'n iPhone (waar dat echt goddelijk op gaat).
En september zitten ze bij HTC al een genratie of 2 verder. Dus dan is die Desire al lang niet interessant meer. Denk aan 1.5Ghz+ processoren, super AMOLED schermen.. Bedenk het maar.
Op de Desire komt het voor 90% in de buurt. En Flash ondersteuningquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vooral dat internet is voor mij punt, ik moet de desire nog steeds binnen krijgen, maar op een iphone werkt internet zo lekker vind ik
Heb hem wel gewoon los gekocht, kan ik als ik wil nog eens overstappen van provider als het me niet bevalt. Kost wat maar al met al haal ik het wel eruit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die Jet is dan ook niet gepositioneerd als een smartphone, maar meer als een gimmick. Leuk speelgoed, maar verre van gebruiksvriendelijk. Dat is Samsung. Net als LG. Hun UI/OS is echt lachwekkend slecht. Keer op keer. Maar men koopt dergelijke toestellen omdat ze leuk uitzien (en dan zien ze ook). Maar het zijn stuk voor stuk baggertoestellen.
En dat inzoomen enzo kon jaren geleden al, alleen passen de fabrikanten het nu pas toe door de hete adem van oa Apple met z'n iPhone (waar dat echt goddelijk op gaat).
En september zitten ze bij HTC al een genratie of 2 verder. Dus dan is die Desire al lang niet interessant meer. Denk aan 1.5Ghz+ processoren, super AMOLED schermen.. Bedenk het maar.
Doe ik ook al een jaar of 10.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:08 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb hem wel gewoon los gekocht, kan ik als ik wil nog eens overstappen van provider als het me niet bevalt. Kost wat maar al met al haal ik het wel eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |