Ik tik ook vaak op dat toetsenbordinstellingen icoontje. Zooo irritant.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatie
3g is UMTSquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.
Bij mij staat er vaak het Gtje. volgens de speedtest.net ap dan c.a. 40 kb/s... Al het Htje er staat(HSDPA) zit ik op zo'n 730 kb/s...quote:
HSDPA is tot 10 keer sneller dan UMTS dus dat kan wel kloppen. maar de uitspraak dat het gtje staat voor gsm klopt nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij mij staat er vaak het Gtje. volgens de speedtest.net ap dan c.a. 40 kb/s... Al het Htje er staat(HSDPA) zit ik op zo'n 730 kb/s...
maar het h'tje alleen nog maar gezien toen ik in Delfzijl op het station stond...
En waarom klopt dat niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HSDPA is tot 10 keer sneller dan UMTS dus dat kan wel kloppen. maar de uitspraak dat het gtje staat voor gsm klopt niet
GPRS zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:16 schreef marcel-o het volgende:
G staat voor gprs
3g staat voor umts(vooral om te bellen)
H staat voor hsdpa (is voor de snelle internet verbinding)
je kan je toestel geforceerd op wcdma zetten(=3g/H) dan is er altijd een snelle verbinding alleen minder dekking. en kost ook meer batterij
mijn excuses. heb nog eens teruggelezen en blijkbaar eroverheen gelezen dat er geen 3 voor stondquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waarom klopt dat niet?
Volgens wiki heb ik gewoon gelijk. http://en.wikipedia.org/wiki/2G
T-mobile?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval geen bereik met 3g, wel met "g"
best gaar dat dat in deze tijden nog zo is eigenlijk
Dat fokt niet lekker in de slaapkamer (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval: geen bereik met 3g, wel met "g" en dat fok!t niet lekker [ afbeelding ]
Best gaar dat je in je slaapkamer geen wifi-ontvangst hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval: geen bereik met 3g, wel met "g" en dat fok!t niet lekker [ afbeelding ]
mn buren hebben wpa2quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Best gaar dat je in je slaapkamer geen wifi-ontvangst hebt
Geen probleem, slaap al jaren goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mn buren hebben wpa2![]()
en een sterk wifi signaal in je slaapkamert lijkt me niet al te goed voor de nachtrust
Dat hoort inderdaad niet zo lang te duren. Het gaat allemaal redelijk snel bij mij over wifi. Kwestie van een paar seconden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef duv3l het volgende:
Met de muziekkwaliteiten leek het inderdaad goed te zitten, dus heb ik vandaag ook een Desire gehaald.
Maar die Market werkt nog niet echt bij mij :S Hij doet er echt 30sec tot 2min over om de paginas te laden (zit op HSDPA). En als ik op installeren klik bij een App, krijg ik eerst 20sec een wit scherm. Daarna komt er te staan "deze toepassing heeft toegang tot: Netwerkcommunicatie" druk ik op Ok, staat er "Uw item wordt gedownload". Maar dan doet ie niks meer :S
Ligt dit aan de verbinding of doe ik iets fout?
Bij mij doet-ie het op de wifi ook niet zo super.. 'k Denk dat de Market zelf gewoon even wat trager is vandaagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef duv3l het volgende:
Met de muziekkwaliteiten leek het inderdaad goed te zitten, dus heb ik vandaag ook een Desire gehaald.
Maar die Market werkt nog niet echt bij mij :S Hij doet er echt 30sec tot 2min over om de paginas te laden (zit op HSDPA). En als ik op installeren klik bij een App, krijg ik eerst 20sec een wit scherm. Daarna komt er te staan "deze toepassing heeft toegang tot: Netwerkcommunicatie" druk ik op Ok, staat er "Uw item wordt gedownload". Maar dan doet ie niks meer :S
Ligt dit aan de verbinding of doe ik iets fout?
Bij mij gaat het ook gewoon vlot, over 3G.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij mij doet-ie het op de wifi ook niet zo super.. 'k Denk dat de Market zelf gewoon even wat trager is vandaag
Dit past alleen niet echt bij wat de persoon boven mij post![]()
Geen idee, ik zit deze maand al op 700 mb en ik hoorde van mensen die rond de 2 gig zitten per maand ook geen problemen hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef NightH4wk het volgende:
Hoeveel traffic mag je btw over het netwerk transporteren per maand? (Vodafone) Dat 10x het gemiddelde is wel leuk, maar zo vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |