Het is niet iets waar ik op kan klikken?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan sleep je die niet-ladende widget toch zo weg?
Met andere woorden, JC verneukt je APN instellingen. In theorie zou JC vlekkeloos werken als je de APN na installatie van JC weer zelf handmatig herstelt want JC is puur om accugebruik te verbeteren.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:47 schreef wicked-j het volgende:
heb het eindelijk gevonden! juicedefender had ik al verwijderd maar nog steeds slecht internet (gewoon geen..) blijkt dus dat JD een aangepaste APN maakt. die gister terug gezet en nu gewoon altijd internet!
daar heeft TNT geen boodschap aan. moet je met de verzender regelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoop dat TNT dinsdag wel de telefoon komt brengen :/. Anders gaan we TNT maarveens bellen dat het niet meer hoeft
Volgens mij moet je JC eerst uitschakelen, daarna verwijderen, dan zou de APN normaal moeten staanquote:Op zondag 13 juni 2010 18:47 schreef wicked-j het volgende:
heb het eindelijk gevonden! juicedefender had ik al verwijderd maar nog steeds slecht internet (gewoon geen..) blijkt dus dat JD een aangepaste APN maakt. die gister terug gezet en nu gewoon altijd internet!
Valt mee hoor, heb alleen NL en Eng als favoriet ingesteld dan update aleen dat tussendoorquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Salatrel het volgende:
weet trouwens niet of mensen een app hebben geinstalleerd voor het WK met speelschema en updates enzo...
deze apps zijn battery killershet constante syncen trekt je accu binnen notime leeg.
je leest maar terugquote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef JumpingJacky het volgende:
(en waarschijnlijk een bak domme vragen hier stellen).![]()
Eindelijk! Hoe kreeg je dat voor mekaar? 1 maand geen soapserie kijken? Keukenarrest? Hoe?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je leest maar terugwe hebben net Qwea een beetje opgevoed
Muziekkwaliteit is wel wat minder.. maar ik let daar verder niet echt op, muziek zelf is al fijn - kwaliteit doet dus minder.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef duv3l het volgende:
Ik ben ook van plan een Desire te bestellen. Maar de enige vraag die ik nog heb is: hoe zit het eigenlijk met de muziek kwaliteit van de Desire? Ik wil mn iPod namelijk weg doen straks, zodat ik beide in een heb. Is er dus bijvoorbeeld een groot verschil met de iPhone of IPods, of ga ik nauwelijks verschil merken?
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Muziekkwaliteit is wel wat minder.. maar ik let daar verder niet echt op, muziek zelf is al fijn - kwaliteit doet dus minder.
Niet echt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef duv3l het volgende:
[..]
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?
Ik heb er persoonlijk geen enkele moeite mee, het tikt lekker vlot en eventuele fouten worden vanzelf perfect verbeterdquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
even tussendoor. ik wil deze week nog de HTC Desire gaan halen. Alleen heb ik nu een telefoon met een QWERTY toetsenbord, wat lekker werkt. Maar hoe zit het met lange texten sturen op de desire met een virtueel toetsenbord?
provider?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Plasterk het volgende:
ik heb nog steeds geen software update gekregen, via nu controleren blijft hij op controleren hangen. Iemand suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |