Het is niet iets waar ik op kan klikken?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan sleep je die niet-ladende widget toch zo weg?
Met andere woorden, JC verneukt je APN instellingen. In theorie zou JC vlekkeloos werken als je de APN na installatie van JC weer zelf handmatig herstelt want JC is puur om accugebruik te verbeteren.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:47 schreef wicked-j het volgende:
heb het eindelijk gevonden! juicedefender had ik al verwijderd maar nog steeds slecht internet (gewoon geen..) blijkt dus dat JD een aangepaste APN maakt. die gister terug gezet en nu gewoon altijd internet!
daar heeft TNT geen boodschap aan. moet je met de verzender regelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoop dat TNT dinsdag wel de telefoon komt brengen :/. Anders gaan we TNT maarveens bellen dat het niet meer hoeft
Volgens mij moet je JC eerst uitschakelen, daarna verwijderen, dan zou de APN normaal moeten staanquote:Op zondag 13 juni 2010 18:47 schreef wicked-j het volgende:
heb het eindelijk gevonden! juicedefender had ik al verwijderd maar nog steeds slecht internet (gewoon geen..) blijkt dus dat JD een aangepaste APN maakt. die gister terug gezet en nu gewoon altijd internet!
Valt mee hoor, heb alleen NL en Eng als favoriet ingesteld dan update aleen dat tussendoorquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Salatrel het volgende:
weet trouwens niet of mensen een app hebben geinstalleerd voor het WK met speelschema en updates enzo...
deze apps zijn battery killershet constante syncen trekt je accu binnen notime leeg.
je leest maar terugquote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef JumpingJacky het volgende:
(en waarschijnlijk een bak domme vragen hier stellen).![]()
Eindelijk! Hoe kreeg je dat voor mekaar? 1 maand geen soapserie kijken? Keukenarrest? Hoe?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je leest maar terugwe hebben net Qwea een beetje opgevoed
Muziekkwaliteit is wel wat minder.. maar ik let daar verder niet echt op, muziek zelf is al fijn - kwaliteit doet dus minder.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef duv3l het volgende:
Ik ben ook van plan een Desire te bestellen. Maar de enige vraag die ik nog heb is: hoe zit het eigenlijk met de muziek kwaliteit van de Desire? Ik wil mn iPod namelijk weg doen straks, zodat ik beide in een heb. Is er dus bijvoorbeeld een groot verschil met de iPhone of IPods, of ga ik nauwelijks verschil merken?
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Muziekkwaliteit is wel wat minder.. maar ik let daar verder niet echt op, muziek zelf is al fijn - kwaliteit doet dus minder.
Niet echt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef duv3l het volgende:
[..]
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?
Ik heb er persoonlijk geen enkele moeite mee, het tikt lekker vlot en eventuele fouten worden vanzelf perfect verbeterdquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
even tussendoor. ik wil deze week nog de HTC Desire gaan halen. Alleen heb ik nu een telefoon met een QWERTY toetsenbord, wat lekker werkt. Maar hoe zit het met lange texten sturen op de desire met een virtueel toetsenbord?
provider?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Plasterk het volgende:
ik heb nog steeds geen software update gekregen, via nu controleren blijft hij op controleren hangen. Iemand suggesties?
True.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk geen enkele moeite mee, het tikt lekker vlot en eventuele fouten worden vanzelf perfect verbeterd
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbordquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
even tussendoor. ik wil deze week nog de HTC Desire gaan halen. Alleen heb ik nu een telefoon met een QWERTY toetsenbord, wat lekker werkt. Maar hoe zit het met lange texten sturen op de desire met een virtueel toetsenbord?
Touch screen keyboards zijn intens kut.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbord
Bovendien, als je vaak mistypt weet hij meestal toch het goede woord te breienquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je hem een kwart slag draait zodat hij ligt krijg je een groter toetsenbord.... tikt imo sneller dan een fysiek qwerty toetsenbord
heb je hem wel gecalibreerd dan? ik heb er totaal geen moeite mee namelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Touch screen keyboards zijn intens kut.
Enige min puntje aan de Desire wat mij betreft
Hier was ik ook bang voor met mijn overstap vanaf de tytn II, maar nadat ik het toestel zaterdag ontvangen heb kon ik echt binnen een paar uur met een redelijk vlot tempo typen.. valt me 100% meequote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
probere eens >quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef Marco001 het volgende:
ppfff, krijg geen hsdpa op mijn Desire met Vodafone... Terwijl ik alles precies zo doe als op vodafone.nl staat..
top! vooral sinds me huidige phone een tytn II achtige phone is. alleen branded.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Hier was ik ook bang voor met mijn overstap vanaf de tytn II, maar nadat ik het toestel zaterdag ontvangen heb kon ik echt binnen een paar uur met een redelijk vlot tempo typen.. valt me 100% mee
dat is een welbekende vertaalfout.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:49 schreef HAL9000S het volgende:
Werken jullie ook nog met 2.1 update 1? M'n desire zegt bij controleren sofwareversie dat er updates beschikbaar zijn op de telefoon, geen idee hoe ik dat moet initiëren....
'Great audio outputquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef duv3l het volgende:
[..]
Hoor je daar ook al verschil in met gewone (¤30) oordopjes?
Ik heb die update al een tijdje binnen, ook Telfort via KPN dus daar zal het niet aan liggen lijkt me.quote:
gister een beetje nog zitten kloten, oa standaard meuk herstellen en nu doet hij het goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:39 schreef wicked-j het volgende:
[..]
probere eens >
instelling
draadloos en netwerkern
mobile netwerken
namen toegangspunten
en dan Menu > standaard
hij haalt dan de goede instellingen op.
werkt dat niet...
verwijder eens alles gewoon van vodafone en doe eens een soft reset, hij haalt dan automatisch de instellingen op. werkte bij mij perfect
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatiequote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je hem wel gecalibreerd dan? ik heb er totaal geen moeite mee namelijk
Instellingen - taal en toestenbord - touch input - tekstinvoer - IJkhulpmiddelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatie
Hier ook en ik heb 'm nu al wekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe calibreer je ? want ik tik ook bijna altijd per ongeluk op de . ipv de spatie
Nou ik heb em gekalibreerd. Eens kijken of dat wat verhelptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Instellingen - taal en toestenbord - touch input - tekstinvoer - IJkhulpmiddel
fijn dat het weer werktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gister een beetje nog zitten kloten, oa standaard meuk herstellen en nu doet hij het goed.![]()
Hoe zit dat trouwens met het buitenland? Ik hoor mensen zeggen dat de Desire dan automatisch de internetconnectie uitschakeld?
hmmzz, in Delfzijl(waar ik woon) haal ik gewoon HSDPA, maar op stage in Groningen 3G dus 40 kb/s...![]()
Zal wel te maken hebben met dat ik hier in een kelder zit? Want Hi heeft hier wel gewoon normale HSDPA verbinding, dus dat is een beetje raar..
HSDPA is niet de standaard G die boven in de bar staat? (En te contreleren is mbt APNdroid?)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
...
hmmzz, in Delfzijl(waar ik woon) haal ik gewoon HSDPA, maar op stage in Groningen 3G dus 40 kb/s...![]()
Zal wel te maken hebben met dat ik hier in een kelder zit? Want Hi heeft hier wel gewoon normale HSDPA verbinding, dus dat is een beetje raar..
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:53 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
HSDPA is niet de standaard G die boven in de bar staat? (En te contreleren is mbt APNdroid?)
Hier zie ik ook alleen maar de G en nooit de H, wtf? Al zit ik meestal op wifi en heb G/H dus uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.
Ik tik ook vaak op dat toetsenbordinstellingen icoontje. Zooo irritant.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
3g is UMTSquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.
Bij mij staat er vaak het Gtje. volgens de speedtest.net ap dan c.a. 40 kb/s... Al het Htje er staat(HSDPA) zit ik op zo'n 730 kb/s...quote:
HSDPA is tot 10 keer sneller dan UMTS dus dat kan wel kloppen. maar de uitspraak dat het gtje staat voor gsm klopt nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij mij staat er vaak het Gtje. volgens de speedtest.net ap dan c.a. 40 kb/s... Al het Htje er staat(HSDPA) zit ik op zo'n 730 kb/s...
maar het h'tje alleen nog maar gezien toen ik in Delfzijl op het station stond...
En waarom klopt dat niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HSDPA is tot 10 keer sneller dan UMTS dus dat kan wel kloppen. maar de uitspraak dat het gtje staat voor gsm klopt niet
GPRS zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:16 schreef marcel-o het volgende:
G staat voor gprs
3g staat voor umts(vooral om te bellen)
H staat voor hsdpa (is voor de snelle internet verbinding)
je kan je toestel geforceerd op wcdma zetten(=3g/H) dan is er altijd een snelle verbinding alleen minder dekking. en kost ook meer batterij
mijn excuses. heb nog eens teruggelezen en blijkbaar eroverheen gelezen dat er geen 3 voor stondquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waarom klopt dat niet?
Volgens wiki heb ik gewoon gelijk. http://en.wikipedia.org/wiki/2G
T-mobile?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval geen bereik met 3g, wel met "g"
best gaar dat dat in deze tijden nog zo is eigenlijk
Dat fokt niet lekker in de slaapkamer (quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval: geen bereik met 3g, wel met "g" en dat fok!t niet lekker [ afbeelding ]
Best gaar dat je in je slaapkamer geen wifi-ontvangst hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef marcel-o het volgende:
In mn slaapkamer is dat hetzelfde geval: geen bereik met 3g, wel met "g" en dat fok!t niet lekker [ afbeelding ]
mn buren hebben wpa2quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Best gaar dat je in je slaapkamer geen wifi-ontvangst hebt
Geen probleem, slaap al jaren goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mn buren hebben wpa2![]()
en een sterk wifi signaal in je slaapkamert lijkt me niet al te goed voor de nachtrust
Dat hoort inderdaad niet zo lang te duren. Het gaat allemaal redelijk snel bij mij over wifi. Kwestie van een paar seconden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef duv3l het volgende:
Met de muziekkwaliteiten leek het inderdaad goed te zitten, dus heb ik vandaag ook een Desire gehaald.
Maar die Market werkt nog niet echt bij mij :S Hij doet er echt 30sec tot 2min over om de paginas te laden (zit op HSDPA). En als ik op installeren klik bij een App, krijg ik eerst 20sec een wit scherm. Daarna komt er te staan "deze toepassing heeft toegang tot: Netwerkcommunicatie" druk ik op Ok, staat er "Uw item wordt gedownload". Maar dan doet ie niks meer :S
Ligt dit aan de verbinding of doe ik iets fout?
Bij mij doet-ie het op de wifi ook niet zo super.. 'k Denk dat de Market zelf gewoon even wat trager is vandaagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef duv3l het volgende:
Met de muziekkwaliteiten leek het inderdaad goed te zitten, dus heb ik vandaag ook een Desire gehaald.
Maar die Market werkt nog niet echt bij mij :S Hij doet er echt 30sec tot 2min over om de paginas te laden (zit op HSDPA). En als ik op installeren klik bij een App, krijg ik eerst 20sec een wit scherm. Daarna komt er te staan "deze toepassing heeft toegang tot: Netwerkcommunicatie" druk ik op Ok, staat er "Uw item wordt gedownload". Maar dan doet ie niks meer :S
Ligt dit aan de verbinding of doe ik iets fout?
Bij mij gaat het ook gewoon vlot, over 3G.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij mij doet-ie het op de wifi ook niet zo super.. 'k Denk dat de Market zelf gewoon even wat trager is vandaag
Dit past alleen niet echt bij wat de persoon boven mij post![]()
Geen idee, ik zit deze maand al op 700 mb en ik hoorde van mensen die rond de 2 gig zitten per maand ook geen problemen hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef NightH4wk het volgende:
Hoeveel traffic mag je btw over het netwerk transporteren per maand? (Vodafone) Dat 10x het gemiddelde is wel leuk, maar zo vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |