Bij Vodafone is dat onbeperkt écht onbeperkt. Althans, vrienden van me zitten ruim over de 2/3 gig p/maand en internetten nog gewoon vrolijk verder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef NightH4wk het volgende:
Hoeveel traffic mag je btw over het netwerk transporteren per maand? (Vodafone) Dat 10x het gemiddelde is wel leuk, maar zo vaag.
Nee, Vodafone hanteert een FUP, maar naar mijn weten wordt die heel ruim geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij Vodafone is dat onbeperkt écht onbeperkt. Althans, vrienden van me zitten ruim over de 2/3 gig p/maand en internetten nog gewoon vrolijk verder.
Ja dat weet ik ook wel.. maar als je bij 3 gig/maand nog nergens last van hebt, mag je dat wel praktisch onbeperkt noemen tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, Vodafone hanteert een FUP, maar naar mijn weten wordt die heel ruim geïnterpreteerd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit deze maand al op 700 mb en ik hoorde van mensen die rond de 2 gig zitten per maand ook geen problemen hebben.
Hmmm, dus 60-90 mb per dag is ok. Zit er nog wel onder. Wel goed om te weten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij Vodafone is dat onbeperkt écht onbeperkt. Althans, vrienden van me zitten ruim over de 2/3 gig p/maand en internetten nog gewoon vrolijk verder.
Praktisch onbeperkt ja, je moet het wel heel erg gek maken wil je gezeur krijgen. Daarom ben ik blij met Vodafone, goede dekking en geen gezeik met limieten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel.. maar als je bij 3 gig/maand nog nergens last van hebt, mag je dat wel praktisch onbeperkt noemen toch? Bij bijv. Hi krijgen sommigen na een paar 100 mb al gezeik.
Volgens mij verbruikt Wifi meer stroom, je netwerkverbing staat sowieso zo al aan (om te bellen). Wifi is nog een extra verbinding die alleen maar extra stroom zal verbruiken. Ik heb dus zelf alleen maar mijn 3G verbinding aan staan. Ik kan er natuurlijk ook naast zitten met mijn redenering.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat verbruikt meer stroom: WiFi aan hebben of internet via het normale netwerk aan hebben?
Als je bij de iPhone 4 naar de specs kijkt;quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij verbruikt Wifi meer stroom, je netwerkverbing staat sowieso zo al aan (om te bellen). Wifi is nog een extra verbinding die alleen maar extra stroom zal verbruiken. Ik heb dus zelf alleen maar mijn 3G verbinding aan staan. Ik kan er natuurlijk ook naast zitten met mijn redenering.
zo'n slide-wachtwoord instellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Dennis101 het volgende:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is dat die telefoon niet unlocked als je op het knopje aan de bovenkant drukt en vervolgens op menu? Dat is nu al een aantal keer in mijn broekzak gebeurt.
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zo'n slide-wachtwoord instellen.
werkt perfect.
maak m niet te ingewikkeld, na wat bier gaat dat 6x fout en na de 6x fout wist ie je gegevens
op GoT was je allang gebannedquote:
Oh? Echt? Nooit je telefoon even laten liggen bij collega's die te nieuwsgierig zijn en proberen te unlocken dus...quote:
helemaal top.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Instellingen -> Beveiliging -> Deblokkeringspatroon instellen
Daarom zit ik daar ook nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
op GoT was je allang gebanned![]()
whehe
menu->instellingen->beveiliging en dan zie je t vanzelf
Ik kreeg een paar keer een hartverzakking toen hij dreigde uit m'n handen te glippenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je 'm al laten vallen? Dat hoort
Je toetsenbordje inklappen en dan via send het berichtje versturen! Heb er ook last van maar dit is zowat de enige fijne schone client.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij MSN Droid heb ik steeds de melding van "Please don't send empty message"
Okee leuk en aardig, maar die melding blokkeerd precies de regel waarin het laats ontvangen/verstuurde bericht staat. Superirritant dus
Meer mensen last van? En kan dat ook uit ?
Ik neem eigenlijk aan dat het voor GPRS (oftewel '2G') staat. GSM is namelijk nóg veel trager ... een ruime 1kB/s ofzo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
G staat voor GSM en dan is de verbinding echt retetraag. Het valt mij op dat ik nagenoeg altijd 3G verbinding hebt en maar sporadisch 'H' (van HSDPA) dus.
Waar heb je het over? Foto's? Die komen standaard op je SD-kaart.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Slaat hij automatisch op op mijn SD kaart....? Nee zeker..
Nee dat is niet zo, hij kan ook 'spontaan' op H gaan, ligt gewoon aan het signaal. Heb vaak genoeg gehad dat ie niet het syncen of downloaden was en toch op H stond bij mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef Marco001 het volgende:
raar, dat hij alleen bij een request op hsdpa gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |