Het lijkt de zondagsreeks welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
NOS-lijsttrekkersdebatten vanavond om 19:00&20:30 - Deel 9
Nog steeds niets gegeten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef TNA het volgende:
Kut, de oven staat al een uur te wachten op mijn pizza
Je bent gek?quote:
Vergadering van de feestcommissie.quote:
CDA doet zich dan ook valselijk voor als progressiefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom heeft Balkenende dan nooit hervormd? Met VVD en met PvdA niet.
kroketjes etenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef capricia het volgende:
Waar is Roemer?
Gaat gelukkig niet zo snel de laatste tijdquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vergadering van de feestcommissie.
En zelfs dat brengt ze niet overtuigend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Halsema's verdediging is altijd dat de ander liegt.
"we sluiten niemand uit"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef capricia het volgende:
Komt er nog een rondje over de mogelijke coalities? Want dat vind ik wel interessant..
Hij is al een tijdje niet aan 't woord gekomen. laat staan in beeld geweest.quote:
Dat is de Tweede Kamer, welkom in NLquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Prachtig gebouw trouwens, met die roltrappen
Leer luisterenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:
ze nodigen publiek uit en dan mag je niet klappen
wat een faalhazen die 2
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef capricia het volgende:
Komt er nog een rondje over de mogelijke coalities? Want dat vind ik wel interessant..
Oorlog werkt ook niet. Defensie maar afschaffen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Tweek het volgende:
Onderzoek na onderzoek toont aan dat ontwikkelingssamenwerking op deze wijze niet helpt. Dus afschaffen die hap en hervormen en dan weer invoeren.
Mwah, het CDA is altijd alles tegelijk hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef merino het volgende:
[..]
CDA doet zich dan ook valselijk voor als progressief
Jammerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat gelukkig niet zo snel de laatste tijd
Morgen denk ik geen woensdagavondreeks ivm verkiezingsuitslag:P
Heb je ook pas net gehoordquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is de Tweede Kamer, welkom in NL
@fucktwitterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #nosdebat
* #idonotsupport
* #peliculastwitteras
* iPhone4
* Roemer
* Rouvoet
* Halsema
* Rutte
* Pechtold
* Joran
7/10 op twitter trending
sorryquote:
Zoals ik in het vorige topic zei, schaf het samen met de landbouwsubsidies en de im- en exportheffingen af. Daar hebben wij en de ontwikkelingslanden veel meer aan en versterkt de relatie tussen landenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Tweek het volgende:
Onderzoek na onderzoek toont aan dat ontwikkelingssamenwerking op deze wijze niet helpt. Dus afschaffen die hap en hervormen en dan weer invoeren.
eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef Terreros85 het volgende:
Over ontwikkelingshulp ben ik het helemaal eens met de VVD.
Alleen is Joran niet echt een deelnemer aan dit debatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #nosdebat
* #idonotsupport
* #peliculastwitteras
* iPhone4
* Roemer
* Rouvoet
* Halsema
* Rutte
* Pechtold
* Joran
7/10 op twitter trending
quote:
Dat is het probleem van het CDA, ze kunnen nooit eens duidelijk antwoord geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
Mwah, het CDA is altijd alles tegelijk hè.
cohen drinkt theequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef mr_me_me het volgende:
I.p.v. kaarten: Roemer is thuis. Geen bezoek.
Hallo, we grenzen aan Duitsland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Oorlog werkt ook niet. Defensie maar afschaffen?
Real Wassenaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
VVD-jongeren op de achtergrond!
Strategie om die laatste paar zetels te pakkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Ligt het aan mij of is Cohen de enige die niet de verschillen benoemd, maar juist wat samen kan.
Hyves van die chick ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
VVD-jongeren op de achtergrond!
In juni?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ah Roemer, ga carnaval vieren man
Het ligt aan jouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Ligt het aan mij of is Cohen de enige die niet de verschillen benoemd, maar juist wat samen kan.
Nee, maar Rutte zit gewoon keihard te liegen als hij zegt dat mensen met een kleine beurs niet de sjaak zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
cohen drinkt thee
wilders sluit mensen uit
bwa bwa bwa
Oepsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Adolecens het volgende:
KAP met die plaatjes, de volgende wordt doorgemeld.
Absoluut. Rutte zou daar gewoon eerlijk in moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar Rutte zit gewoon keihard te liegen als hij zegt dat mensen met een kleine beurs niet de sjaak zijn.
Joran doet ook mee aan het debat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #nosdebat
* #idonotsupport
* #peliculastwitteras
* iPhone4
* Roemer
* Rouvoet
* Halsema
* Rutte
* Pechtold
* Joran
7/10 op twitter trending
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke eerste maandag van de maand om 12:00
Damn dat wordt een banquote:
Moet altijd gelijk aan Guus Meeuwis denken als ik Emile hoor pratenquote:
Doormelding?quote:
ik zit al twee weken te wachten tot hij "pot vol blommen" zegt als eufemisme voor "godverdomme"....quote:
Inderdaadquote:
Maaskantjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet altijd gelijk aan Guus Meeuwis denken als ik Emile hoor praten
Net zei er toch nog iemand dat links altijd het laatste woord krijgt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef capricia het volgende:
Wilders het laatste woord...netjes hoor van de NOS.
Dit valt nog reuze mee in vergelijking met die onzin bij het 'kleine debat' met de SGP, TON en PVDD. Dat ging totaal nergens over...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef PhalanX het volgende:
Wat is het trouwens een verschrikkelijk chaotisch debat... zelfs bij het RTL4 debat was het overzichtelijker en strakker gestructureerd.
Balkie is gangsta jwz.quote:
Nee, volgens Rutte gaat iedereen op vooruit. Maar tegelijkertijd zegt ie dat we er rekening mee moeten houden dat er bezuinigingen aan zitten komen die we allemaal gaan voelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Absoluut. Rutte zou daar gewoon eerlijk in moeten zijn.
Alleen die combinatie alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee in vergelijking met die onzin bij het 'kleine debat' met de SGP, TON en PVDD. Dat ging totaal nergens over...
Is ze toch? Hoe zit het met Voe?quote:
Note + melding bij FA bij herhaaldelijk gedragquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef TNA het volgende:
De kabinetsformatie mislukt door de MASSA-IMMIGRATIE!!!
Hou eens op!quote:
Oké, thanks!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Note + melding bij FA bij herhaaldelijk gedrag
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef henkde_j het volgende:
Whaha die grijze SP'er achter Wilders schudt steeds al "nee" voordat Wilders iets gezegd heeft
Rutte zegt helemaal niet dat iedereen erop vooruit gaat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, volgens Rutte gaat iedereen op vooruit. Maar tegelijkertijd zegt ie dat we er rekening mee moeten houden dat er bezuinigingen aan zitten komen die we allemaal gaan voelen.
Wie vindt dat nog meer vreemd?
Je mag altijd een streven hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
Rutte met zijn kabinet in drie wekenNog nooit vertoond en de formatie is moeilijker dan ooit. Populist.
Maar áls het hem lukt, zet hij de toon direct.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
Rutte met zijn kabinet in drie wekenNog nooit vertoond en de formatie is moeilijker dan ooit. Populist.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
Rutte liegt gewoon dat hij zwart ziet, en dat weet iedereen die z'n programma kent...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, volgens Rutte gaat iedereen op vooruit. Maar tegelijkertijd zegt ie dat we er rekening mee moeten houden dat er bezuinigingen aan zitten komen die we allemaal gaan voelen.
Wie vindt dat nog meer vreemd?
Omdat ze terechte punten pakt jegens rechts?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Morendo het volgende:
Volgende keer graag Rita ipv Femke voor het grote debat.
Zoals we gewend warenquote:
Uitdagingen voor jezelf creëren is alleen maar goed, al is deze wel heeeel lastigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
vvd-cda-pvv kan in een weekie rondzijn imoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rutte zegt helemaal niet dat iedereen erop vooruit gaat.
Aan je post icon te zien stem je WIlders. Heet je toevallig ook nog Henk?quote:
Rita heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Morendo het volgende:
Het overzicht is helemaal weg, iedereen praat met elkaar tegen elkaar en langs elkaar, en de verschillende onderwerpen lijken nauwelijks echt aangekondigt te worden, het springt van de hak op de tak, alsof het alleen maar draait om snelle one-liners uit de kandidated te trekken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee in vergelijking met die onzin bij het 'kleine debat' met de SGP, TON en PVDD. Dat ging totaal nergens over...
VInden jullie het dan niet belachelijk dat hij zich niet wil uitspreken?quote:
Jij eerst!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Post een plaatje van voe hier.. Ff die ban pakken :p
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Morendo het volgende:
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
vvd-cda-pvv kan in een weekie rondzijn imo
Fuck, waarom is mijn Foknaam Henkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Aan je post icon te zien stem je WIlders. Heet je toevallig ook nog Henk?
Maar je kunt wél lachen.quote:
Tru. Cohen eigenlijk ook nietquote:
De toon van doorpakken, bedoel je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar áls het hem lukt, zet hij de toon direct.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Aan je post icon te zien stem je WIlders. Heet je toevallig ook nog Henk?
quote:
Idd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
Overmorgen zitten ze met zijn allen rond de koffietabel, hypocriet blijft het
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want dan zou hij de grootste leugenaar ooit zijn. Door hem gaat iedereen er op achteruit.
Nee, ze is verzuurd en praat op een zeer irritante wijze.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat ze terechte punten pakt jegens rechts?
Zie vorige postquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat zei Ferry Mingele? Ik hoorde het niet?
Ach, altijd beter dan je automatisch erbij neerleggen dat het maanden moet gaan duren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
Dat. Cohen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cohen is inderdaad goed. De beste uitspraak was die elektro-shock.
yepquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef PhalanX het volgende:
wat was de "onnodige opmerking"
liet Ferry weer eens iets van zijn voorkeur doorschemeren?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef pberends het volgende:
Ferry Mingelen tegen Balkenende: "U spreekt uit ervaring over die vaagheden"
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik word een beetje moe van dat alles moet worden uitgesproken. Nu al blijkt dat door het breekpunten en uitsluiten er een moelijke formatie komt. Weinig respect voor de kiezers op deze manier...
[..]
VInden jullie het dan niet belachelijk dat hij zich niet wil uitspreken?
Ik wel... triest om op deze manier zetels te behouden
Sorry correctie: de Nederlander gaat er niet op achteruit, aldus Rutte. Hij legt de crisis immers niet bij de minima, zei hij toenet. En aan het VVD-programma te zien legt hij de crisis ook niet bij de topinkomens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rutte zegt helemaal niet dat iedereen erop vooruit gaat.
Nodig rita dan uit bij freek, wat hierna komt...quote:
Hoezo?quote:
FeRRy!quote:
Stemmen op Den Helder Actueel?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef MoneyTalks het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN
STEM OP DE
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |