Het lijkt de zondagsreeks welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
NOS-lijsttrekkersdebatten vanavond om 19:00&20:30 - Deel 9
Nog steeds niets gegeten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef TNA het volgende:
Kut, de oven staat al een uur te wachten op mijn pizza
Je bent gek?quote:
Vergadering van de feestcommissie.quote:
CDA doet zich dan ook valselijk voor als progressiefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom heeft Balkenende dan nooit hervormd? Met VVD en met PvdA niet.
kroketjes etenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef capricia het volgende:
Waar is Roemer?
Gaat gelukkig niet zo snel de laatste tijdquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vergadering van de feestcommissie.
En zelfs dat brengt ze niet overtuigend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Halsema's verdediging is altijd dat de ander liegt.
"we sluiten niemand uit"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef capricia het volgende:
Komt er nog een rondje over de mogelijke coalities? Want dat vind ik wel interessant..
Hij is al een tijdje niet aan 't woord gekomen. laat staan in beeld geweest.quote:
Dat is de Tweede Kamer, welkom in NLquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Prachtig gebouw trouwens, met die roltrappen
Leer luisterenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:
ze nodigen publiek uit en dan mag je niet klappen
wat een faalhazen die 2
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef capricia het volgende:
Komt er nog een rondje over de mogelijke coalities? Want dat vind ik wel interessant..
Oorlog werkt ook niet. Defensie maar afschaffen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Tweek het volgende:
Onderzoek na onderzoek toont aan dat ontwikkelingssamenwerking op deze wijze niet helpt. Dus afschaffen die hap en hervormen en dan weer invoeren.
Mwah, het CDA is altijd alles tegelijk hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef merino het volgende:
[..]
CDA doet zich dan ook valselijk voor als progressief
Jammerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat gelukkig niet zo snel de laatste tijd
Morgen denk ik geen woensdagavondreeks ivm verkiezingsuitslag:P
Heb je ook pas net gehoordquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is de Tweede Kamer, welkom in NL
@fucktwitterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #nosdebat
* #idonotsupport
* #peliculastwitteras
* iPhone4
* Roemer
* Rouvoet
* Halsema
* Rutte
* Pechtold
* Joran
7/10 op twitter trending
sorryquote:
Zoals ik in het vorige topic zei, schaf het samen met de landbouwsubsidies en de im- en exportheffingen af. Daar hebben wij en de ontwikkelingslanden veel meer aan en versterkt de relatie tussen landenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Tweek het volgende:
Onderzoek na onderzoek toont aan dat ontwikkelingssamenwerking op deze wijze niet helpt. Dus afschaffen die hap en hervormen en dan weer invoeren.
eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef Terreros85 het volgende:
Over ontwikkelingshulp ben ik het helemaal eens met de VVD.
Alleen is Joran niet echt een deelnemer aan dit debatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #nosdebat
* #idonotsupport
* #peliculastwitteras
* iPhone4
* Roemer
* Rouvoet
* Halsema
* Rutte
* Pechtold
* Joran
7/10 op twitter trending
quote:
Dat is het probleem van het CDA, ze kunnen nooit eens duidelijk antwoord geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
Mwah, het CDA is altijd alles tegelijk hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |