cohen drinkt theequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef mr_me_me het volgende:
I.p.v. kaarten: Roemer is thuis. Geen bezoek.
Hallo, we grenzen aan Duitsland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Oorlog werkt ook niet. Defensie maar afschaffen?
Real Wassenaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
VVD-jongeren op de achtergrond!
Strategie om die laatste paar zetels te pakkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Ligt het aan mij of is Cohen de enige die niet de verschillen benoemd, maar juist wat samen kan.
Hyves van die chick ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
VVD-jongeren op de achtergrond!
In juni?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ah Roemer, ga carnaval vieren man
Het ligt aan jouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Ligt het aan mij of is Cohen de enige die niet de verschillen benoemd, maar juist wat samen kan.
Nee, maar Rutte zit gewoon keihard te liegen als hij zegt dat mensen met een kleine beurs niet de sjaak zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
cohen drinkt thee
wilders sluit mensen uit
bwa bwa bwa
Oepsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Adolecens het volgende:
KAP met die plaatjes, de volgende wordt doorgemeld.
Absoluut. Rutte zou daar gewoon eerlijk in moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar Rutte zit gewoon keihard te liegen als hij zegt dat mensen met een kleine beurs niet de sjaak zijn.
Joran doet ook mee aan het debat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #nosdebat
* #idonotsupport
* #peliculastwitteras
* iPhone4
* Roemer
* Rouvoet
* Halsema
* Rutte
* Pechtold
* Joran
7/10 op twitter trending
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke eerste maandag van de maand om 12:00
Damn dat wordt een banquote:
Moet altijd gelijk aan Guus Meeuwis denken als ik Emile hoor pratenquote:
Doormelding?quote:
ik zit al twee weken te wachten tot hij "pot vol blommen" zegt als eufemisme voor "godverdomme"....quote:
Inderdaadquote:
Maaskantjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet altijd gelijk aan Guus Meeuwis denken als ik Emile hoor praten
Net zei er toch nog iemand dat links altijd het laatste woord krijgt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef capricia het volgende:
Wilders het laatste woord...netjes hoor van de NOS.
Dit valt nog reuze mee in vergelijking met die onzin bij het 'kleine debat' met de SGP, TON en PVDD. Dat ging totaal nergens over...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef PhalanX het volgende:
Wat is het trouwens een verschrikkelijk chaotisch debat... zelfs bij het RTL4 debat was het overzichtelijker en strakker gestructureerd.
Balkie is gangsta jwz.quote:
Nee, volgens Rutte gaat iedereen op vooruit. Maar tegelijkertijd zegt ie dat we er rekening mee moeten houden dat er bezuinigingen aan zitten komen die we allemaal gaan voelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Absoluut. Rutte zou daar gewoon eerlijk in moeten zijn.
Alleen die combinatie alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee in vergelijking met die onzin bij het 'kleine debat' met de SGP, TON en PVDD. Dat ging totaal nergens over...
Is ze toch? Hoe zit het met Voe?quote:
Note + melding bij FA bij herhaaldelijk gedragquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef TNA het volgende:
De kabinetsformatie mislukt door de MASSA-IMMIGRATIE!!!
Hou eens op!quote:
Oké, thanks!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Note + melding bij FA bij herhaaldelijk gedrag
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef henkde_j het volgende:
Whaha die grijze SP'er achter Wilders schudt steeds al "nee" voordat Wilders iets gezegd heeft
Rutte zegt helemaal niet dat iedereen erop vooruit gaat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, volgens Rutte gaat iedereen op vooruit. Maar tegelijkertijd zegt ie dat we er rekening mee moeten houden dat er bezuinigingen aan zitten komen die we allemaal gaan voelen.
Wie vindt dat nog meer vreemd?
Je mag altijd een streven hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
Rutte met zijn kabinet in drie wekenNog nooit vertoond en de formatie is moeilijker dan ooit. Populist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |