Episch!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef superworm het volgende:"U vlucht weer in technische smoesjes, geen wonder dat u morgen geen premier meer bent!"
Nederland is een belastingparadijs voor multinationals. Daar wil ik JP wel eens over horen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef BlackLining het volgende:
Eens.
het laatste wat je moet willen is rijke mensen en grote bedrijven wegpesten zoals links nu onbewust aan het doen is.
Hij gaat ook echt door héquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Klapjosti in beeld!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:39 schreef BlackLining het volgende:
Knetterhard. Prachtig! Het moet ook luchtig blijven.
Hij blijft ermee doorgaan.quote:
Hij moest even loskomen, maar hij weet de aandacht nu wel te trekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef Falco het volgende:
Wilders is bovengemiddeld goed!
Dat hoongelach over Balkenende na die respectloze opmerking van Wilders. Typerend voor deze tijdsgeest.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef detulp050 het volgende:
Mijn god, wat een irritant publiek. Allemaal van dat partijklapvee
Met het verschil dat in het laatste geval het aanzienlijk korter duurt voordat met overgaat tot verlossing uit het lijden.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef pberends het volgende:
"U kijkt zo Mozart"
Gewoon geen plaatjes in deze topicsquote:
Goede vondstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:40 schreef alors het volgende:
Ja of Nee vragen aan Balkenende is net zoiets als Paars of Blauw vragen aan een stoplicht
De helft van de mensen heeft een lager IQquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand met een IQ boven de 100 doorziet het populistische gelul van Wilders. Toch zijn er mensen die een buiging voor hem maken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef Elusive het volgende:
EDJEPETERS ZWEEFT MENSEN! HET IS MAAR DAT JE HET WEET!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand met een IQ boven de 100 doorziet het populistische gelul van Wilders. Toch zijn er mensen die een buiging voor hem maken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef superworm het volgende:
Cohen is overigens ook erg goed bezig, vind ik. Statesman-like, dat kan die laatste paar zetels misschien wel binnensprokkelen.
MASSA TWITTER-EMIGRATIE.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef Q.E.D. het volgende:
TWITTER ROT OP
ALLE TWITTERAARS HET LAND UIT
Hoezo? Omdat Wilders ging schreeuwen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat was dit heerlijk. Wilders was makkelijk, maar het was wel lachen.JP voor paal.
nou, nee nog geen eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja Femke, Obama zou 5 minuten voor je hebben.
Ik verstond braken...quote:
Wilders heeft in Israël gewoond.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef fratsman het volgende:
Gaat Geert naar Israel?
Voorspelbaar.... Wie weet, Wilders lost vast het midden-oosten conflict op. Alle moslims eruit! DE oplossing natuurlijk!quote:
dat noemen ze een slimme zet in het debat. Hij zet zijn tegenstanders voor het blok, ze moeten het wel met hem eens zijn... iedereen die geen simpel antwoord geeft komt dan over als tegenstander van iets dat heel nobel en logisch is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
60 jaar geleden zou hij wel wat anders gezegd hebbenquote:
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
60 jaar geleden zou hij wel wat anders gezegd hebben
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Israel?????![]()
Nou, in ieder geval geeft hij het toe..
Komen een paar achter waar Wilders echt voor staat...quote:
Sowieso snapt ze het niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Obama die naar een linkse vrouw uit Nederland luistert die niet voor de JSF is en tegen AFganistanfemke snapt de USA niet
Misschien wil Michelle Obama een string kopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef nostra het volgende:
Halsema die zonder stotteren haar wens niet eens kan uiten, ja, dat zal wel indruk maken bij Barack.
Om te huilen. Dat wil ons land leiden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:43 schreef BlackLining het volgende:
Wilders gaat naar Israel, en Roemer pakt de trein naar Duitsland.
Stem maar op groenlinks, vond het wel een goed grapjequote:
Kun je niet lezen ofzo??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
[..]
Komen een paar achter waar Wilders echt voor staat...
Hij doet het beter dan Kant, die alleen maar als extreem scherp werd gezien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben totaal geen SP fan, maar het blijft eeuwig zonde dat Kant is opgestapt en ze nu met die Roemer opgescheept zitten.
Rutte omarmt Wildersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Balletje Pechtold zeikt weer over Wilders
Ja erg irritant iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Pechtold kan er zo een dramatisch verhaal van maken met zijn stemgebruik en-hoofd elke keer
Ik vind Agnes en Roemer op Henk en Ingrid lijken...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben totaal geen SP fan, maar het blijft eeuwig zonde dat Kant is opgestapt en ze nu met die Roemer opgescheept zitten.
Ja.quote:
Ik vond Kant beter. Sowieso kwam ze overtuigender over vind ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan Kant, die alleen maar als extreem scherp werd gezien.
Was toch al bekend, dat hij een Israel adapt is?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef forzaudinese het volgende:
Wilders die Israel verdedigt!![]()
![]()
Schaam je Geertje!
Wat haat ik dat soort volkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Pechtold kan er zo een dramatisch verhaal van maken met zijn stemgebruik en-hoofd elke keer
Niveau van groep 4quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Stem maar op groenlinks, vond het wel een goed grapje
Minder irritant dan Roemer met zijn pers-hoofd in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij Kant had ik altijd last van plaatsvervangende schaamte. Ook al stem ik nooit SP.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond Kant beter. Sowieso kwam ze overtuigender over vind ik.
Precies de reden waarom ik geen D66 stemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Krambo het volgende:
Dat oeverloze pro-europa gelul van Pechtold komt ook mijn neus uit
Ik sta op het plaatjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef BlackLining het volgende:
Niks nieuwe layout, zo doen we dat. gewoon zelf knutselen: Refreshed vanzelf, als een soort chat:
http://i47.tinypic.com/2dqrsk9.jpg
Teringquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef superworm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel overtuigend ja, let wel 's nachts in een donker steegje.
Ik schrok, alweer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef superworm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bij Haiku Hermanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
Balkie gaat op de koffie bij zn moeder.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind Cohen zoveel meer statuur hebben dan de rest. De rest verlaagd zich tot oeverloos schreeuwen. Cohen is het bindmiddel.
Heerlijke vrouw.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef superworm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef ThePianoMan het volgende:
Wie is blauw?
In debatten is me dat nooit opgevallen. Ben mede door haar afgehaakt als SP-kiezer, zat met plaatsvervangende schaamte voor de TV. Te emotioneel, te fel, niet echt passend voor een politica, meer voor op de blokkades met een spandoek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond Kant beter. Sowieso kwam ze overtuigender over vind ik.
Nee. Jammer ook dat-ie werd verwijderd. Dit plaatje was een paar maanden geleden POL en VKZ gemeengoed.quote:
Gelul, het moet alleen worden hervormd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Morendo het volgende:
Rutte heeft gelijk: de Afrikaanse dictator-subsidie moet, ook wel ontwikkelingssamenwerking, moet er echt aan geloven.
Jasje doet het goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef nappel het volgende:
doet 't jasje van balkenende ook zo raar bij jullie?
Betekent bezuinigingen aldus Wildersquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Morendo het volgende:
Rutte heeft gelijk: de Afrikaanse dictator-subsidie moet, ook wel ontwikkelingssamenwerking, moet er echt aan geloven.
Bindmiddel dat je niet ziet wsl. Het afgelopen kabinet heb ik de PvdA ook niet gezien.quote:
Heeft Wilders dan een glazen bol?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gebabbel over Europa... de meeste mensen thuis haken af ben ik bang.
Ja inderdaadquote:
Dit dus. Dictator-subsidie is gewoon populistisch gelul om het eigen geweten te sussen. Moet het egoisme bedekken.quote:
Mijn voorstel: ontwikkelingshulp afschaffen en in plaats daar van de landbouwsubsidie stopzetten en im- en exportheffingen stoppen. Daar hebben wij en vooral de ontwikkelingslanden veel meer aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Morendo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |