In debatten is me dat nooit opgevallen. Ben mede door haar afgehaakt als SP-kiezer, zat met plaatsvervangende schaamte voor de TV. Te emotioneel, te fel, niet echt passend voor een politica, meer voor op de blokkades met een spandoek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond Kant beter. Sowieso kwam ze overtuigender over vind ik.
Nee. Jammer ook dat-ie werd verwijderd. Dit plaatje was een paar maanden geleden POL en VKZ gemeengoed.quote:
Gelul, het moet alleen worden hervormd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Morendo het volgende:
Rutte heeft gelijk: de Afrikaanse dictator-subsidie moet, ook wel ontwikkelingssamenwerking, moet er echt aan geloven.
Jasje doet het goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef nappel het volgende:
doet 't jasje van balkenende ook zo raar bij jullie?
Betekent bezuinigingen aldus Wildersquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Morendo het volgende:
Rutte heeft gelijk: de Afrikaanse dictator-subsidie moet, ook wel ontwikkelingssamenwerking, moet er echt aan geloven.
Bindmiddel dat je niet ziet wsl. Het afgelopen kabinet heb ik de PvdA ook niet gezien.quote:
Heeft Wilders dan een glazen bol?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gebabbel over Europa... de meeste mensen thuis haken af ben ik bang.
Ja inderdaadquote:
Dit dus. Dictator-subsidie is gewoon populistisch gelul om het eigen geweten te sussen. Moet het egoisme bedekken.quote:
Mijn voorstel: ontwikkelingshulp afschaffen en in plaats daar van de landbouwsubsidie stopzetten en im- en exportheffingen stoppen. Daar hebben wij en vooral de ontwikkelingslanden veel meer aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Morendo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |