Ja erg irritant iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Pechtold kan er zo een dramatisch verhaal van maken met zijn stemgebruik en-hoofd elke keer
Ik vind Agnes en Roemer op Henk en Ingrid lijken...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben totaal geen SP fan, maar het blijft eeuwig zonde dat Kant is opgestapt en ze nu met die Roemer opgescheept zitten.
Ja.quote:
Ik vond Kant beter. Sowieso kwam ze overtuigender over vind ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan Kant, die alleen maar als extreem scherp werd gezien.
Was toch al bekend, dat hij een Israel adapt is?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef forzaudinese het volgende:
Wilders die Israel verdedigt!![]()
![]()
Schaam je Geertje!
Wat haat ik dat soort volkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Pechtold kan er zo een dramatisch verhaal van maken met zijn stemgebruik en-hoofd elke keer
Niveau van groep 4quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Stem maar op groenlinks, vond het wel een goed grapje
Minder irritant dan Roemer met zijn pers-hoofd in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |