Nogmaals veel sterkte met dit verlies!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:02 schreef simmu het volgende:
het is voorbij. kiro komt strakjes naar huis.
Het gaat niet goed met de kleine Kiro van Simmu en Sangdrax #1quote:Kiro is de zoon van Simmu en Sangdrax, tweelingbroertje van Ravi en kleine broer van grote zus Selene.
Samen met zijn broertje Ravi zijn ze op 19 februari, na 35wk zwangerschap, met spoed gehaald omdat het niet goed ging met Kiro. Ravi doet het sindsdien prachtig en is inmiddels thuis.
Bij Kiro werd syndroom van down vastgesteld, wat als oorzaak werd gezien voor de achterblijvende groei en slechte start. Het ging in eerste instantie steeds wat beter met Kiro maar helaas heeft zijn kleine lichaampje het toch niet gered.
De precieze oorzaak is nog niet duidelijk.
wie was het?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:48 schreef Ahava het volgende:
Hij heeft zo hard geknokt, dat lieve kereltje. Wat intens verdrietig dat hij nu is overleden. Ik huil met jullie mee.
Heel veel sterkte.
o wat fijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even snel Simmu belde net. De foto's is allemaal goedgekomen.
oh gelukkig. Was al bang dat ze te laat waren...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
wat fijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat is fijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb inmiddels al 5 verschillende topic doorlezen, maar kom er niet geheel aan uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
zoek in OUD even op "kiro" en lees je in, alvorens hier te gaan roepen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:02 schreef simmu het volgende:
Kiro is de helft van een tweeling. Zijn broertje Ravi is helemaal gezond, Kiro is geboren met downsyndroom. Kiro is heel ziek geworden en uiteindelijk helaas overleden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:29 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 5 verschillende topic doorlezen, maar kom er niet geheel aan uit.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kiro is de helft van een tweeling. Zijn broertje Ravi is helemaal gezond, Kiro is geboren met downsyndroom. Kiro is heel ziek geworden en uiteindelijk helaas overleden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:29 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 5 verschillende topic doorlezen, maar kom er niet geheel aan uit.
Ik heb dit stukje ook aan de OP toegevoegd.quote:Kiro is de zoon van Simmu en Sangdrax, tweelingbroertje van Ravi en kleine broer van grote zus Selene.
Samen met zijn broertje Ravi zijn zemet 35wk zwangerschap met spoed gehaald omdat het niet goed ging met Kiro. Ravi doet het sindsdien prachtig en is inmiddels thuis.
Bij Kiro werd syndroom van down vastgesteld, wat als oorzaak werd gezien voor de achterblijvende groei en slechte start. Het ging in eerste instantie steeds wat beter met Kiro maar helaas heeft zijn kleine lichaampje het toch niet gered.
De precieze oorzaak is nog niet duidelijk.
En heel veel sterkte de komende periode!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleine Kiro, dappere vechter, rust zacht.
Simmu, Sangdrax, Selene en Ravi gecondoleerd met jullie verlies
De dag van zijn thiuskomst had er 1 van feest en balonnen moeten wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:02 schreef simmu het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef Lishe het volgende:
Jullie hebben zo geknokt voor hem. Hij moet het elke seconde van zijn korte leven gevoeld hebben.
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:01 schreef Baby_Girl het volgende:
Geen woorden...
Ik heb al die tijd in stilte mee geleefd en gehoopt op een betere afloop...
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoon, en broertje.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Dag kleine Kiro......
Een dikke kus voor je papa, mama, zus en broer en alle anderen die jou zo lief hebben, heel veel sterkte gewenst
...slik...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:05 schreef McLaura het volgende:
An angel in the book of life
Wrote down an infant's birth
And mentioned, as she closed the book
"Too beautiful for earth"
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:05 schreef McLaura het volgende:
An angel in the book of life
Wrote down an infant's birth
And mentioned, as she closed the book
"Too beautiful for earth"
Ik sluit me hier graag bij aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:28 schreef Cantare het volgende:
Oh Kiro, jongen toch, wat heb jij moeten vechten, wat was dat moeilijk. Maar wat ben je in je korte leventje op aarde belangrijk geweest: je wás er en je bént er, waar dan ook.
Simmu, Sangdrax, Selene en Ravi, heel veel sterkte de komende tijd met alles wat er moet gebeuren, en ongelooflijk veel kracht gewenst met het gemis van jullie zoon en broertje.
Dat geldt ook voor mij. Ik schrok ook verschikkelijk van de TT. Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb alle topics lang niet geweten wat ik moest zeggen, dus heb in stilte mee gelezen en aan jullie gedacht. Nu weet ik nog steeds niet wat ik moet zeggen...
Sterkte...
Rust in vredequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dit stukje ook aan de OP toegevoegd.
Voor de mensen die eventueel een kaartje zouden willen sturen naar Simmu en Sangdrax, ik heb met hen overlegd en wie wil kan mijn adres krijgen. Ik stuur alles dan door.
Wat Kim zegt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga straks niet de woorden vinden die ik nu zoek, daarom post ik toch nu in plaats van de hele avond tegen een leeg invoerveld aan te zitten kijken...
Sterkte met dit onvoorstelbaar verlies.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Oxymoron het volgende:
En ook al klinkt dat heel erg vreemd,
ook een kort leven verdient
de liefde die het bracht naar hier
De laatste zoen,
heel even maar.))
Hier dus ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef vamperotica het volgende:
Oxy.... Wat mooi... Tot nu toe heb ik het ( met moeite) droog gehouden...Maar nu stromen de tranen over mn wangen
Wat goed dat je dat meteen doet. Aan de andere kant; maak je het jezelf niet te druk? Neem aan dat je in deze dagen al aardig geleefd wordt door dingen die je regelen moet en mensen die langs willen komen? Trek je het nog een beetje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:38 schreef simmu het volgende:
dank jullie wel, allemaal.
voor de mensen die in de buurt wonen: de uitvaart is vrijdagmiddag om 18.00 uur in assen. wie wil komen is welkom, ingrid heeft alle verdere gegevens.
ik ben in het proces van alle topics uitprinten, die gaan in een mapje bij zijn spulletjes.
het gaat wel met de drukte hoor. we hebben zowat alles uit handen gegeven qua organisatie en er is hier ook iemand om te helpen met ravi & selene. uiteraard heb ik gewoon BE gevraagd hoe dat moet, een topic uitprintenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat meteen doet. Aan de andere kant; maak je het jezelf niet te druk? Neem aan dat je in deze dagen al aardig geleefd wordt door dingen die je regelen moet en mensen die langs willen komen? Trek je het nog een beetje?
Wel fijn dat jullie Kiro thuis hebben trouwens... kan je elk moment even naar hem toe als je wilt. Hoe gaat Selene er mee om? Snapt ze er iets van? (Ik weet eigenlijk niet precies hoe oud ze is?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |