Wat Kim zegt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga straks niet de woorden vinden die ik nu zoek, daarom post ik toch nu in plaats van de hele avond tegen een leeg invoerveld aan te zitten kijken...
Sterkte met dit onvoorstelbaar verlies.

.
 . 

Oxy...wat prachtig... ik wou dat ik zo met woorden kon toveren !!
 Oxy...wat prachtig... ik wou dat ik zo met woorden kon toveren !!   

quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Oxymoron het volgende:
En ook al klinkt dat heel erg vreemd,
ook een kort leven verdient
de liefde die het bracht naar hier
De laatste zoen,
heel even maar.))

.
.

Hier dus ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef vamperotica het volgende:
Oxy.... Wat mooi... Tot nu toe heb ik het ( met moeite) droog gehouden...Maar nu stromen de tranen over mn wangen

Wat goed dat je dat meteen doet. Aan de andere kant; maak je het jezelf niet te druk? Neem aan dat je in deze dagen al aardig geleefd wordt door dingen die je regelen moet en mensen die langs willen komen? Trek je het nog een beetje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:38 schreef simmu het volgende:
dank jullie wel, allemaal.
voor de mensen die in de buurt wonen: de uitvaart is vrijdagmiddag om 18.00 uur in assen. wie wil komen is welkom, ingrid heeft alle verdere gegevens.
ik ben in het proces van alle topics uitprinten, die gaan in een mapje bij zijn spulletjes.

het gaat wel met de drukte hoor. we hebben zowat alles uit handen gegeven qua organisatie en er is hier ook iemand om te helpen met ravi & selene. uiteraard heb ik gewoon BE gevraagd hoe dat moet, een topic uitprintenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat meteen doet. Aan de andere kant; maak je het jezelf niet te druk? Neem aan dat je in deze dagen al aardig geleefd wordt door dingen die je regelen moet en mensen die langs willen komen? Trek je het nog een beetje?
Wel fijn dat jullie Kiro thuis hebben trouwens... kan je elk moment even naar hem toe als je wilt. Hoe gaat Selene er mee om? Snapt ze er iets van? (Ik weet eigenlijk niet precies hoe oud ze is?)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |