Kiro is de helft van een tweeling. Zijn broertje Ravi is helemaal gezond, Kiro is geboren met downsyndroom. Kiro is heel ziek geworden en uiteindelijk helaas overleden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:29 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 5 verschillende topic doorlezen, maar kom er niet geheel aan uit.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kiro is de helft van een tweeling. Zijn broertje Ravi is helemaal gezond, Kiro is geboren met downsyndroom. Kiro is heel ziek geworden en uiteindelijk helaas overleden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:29 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 5 verschillende topic doorlezen, maar kom er niet geheel aan uit.
Ik heb dit stukje ook aan de OP toegevoegd.quote:Kiro is de zoon van Simmu en Sangdrax, tweelingbroertje van Ravi en kleine broer van grote zus Selene.
Samen met zijn broertje Ravi zijn zemet 35wk zwangerschap met spoed gehaald omdat het niet goed ging met Kiro. Ravi doet het sindsdien prachtig en is inmiddels thuis.
Bij Kiro werd syndroom van down vastgesteld, wat als oorzaak werd gezien voor de achterblijvende groei en slechte start. Het ging in eerste instantie steeds wat beter met Kiro maar helaas heeft zijn kleine lichaampje het toch niet gered.
De precieze oorzaak is nog niet duidelijk.
En heel veel sterkte de komende periode!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleine Kiro, dappere vechter, rust zacht.
Simmu, Sangdrax, Selene en Ravi gecondoleerd met jullie verlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |