En dan toch nog eentje plaatsenquote:
uiteraardquote:Op maandag 7 juni 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan toch nog eentje plaatsen
Hoi Diaan
Niet echt, was erg gezapig hier...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
heb ik nog iets gemist, de laatste ruim 1,5 dag?
Nieuwe avatar!!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
<-----![]()
[..]
Niet echt, was erg gezapig hier...
Wat moet je weten?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand hier toevallig absurd veel verstand van Adobe Premiere?
Wat ik eigenlijk wil hebben is een overlay met transparante achtergrond van een kloppend hart, die na verloop van tijd vergroot en het hele scherm vult. Bij het schermvullen hoeft het hart niet meer te kloppen, maar het mag wel. Enig idee hoe ik zoiets kan doen?quote:
Dat kloppend hart...is dat een video file?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil hebben is een overlay met transparante achtergrond van een kloppend hart, die na verloop van tijd vergroot en het hele scherm vult. Bij het schermvullen hoeft het hart niet meer te kloppen, maar het mag wel. Enig idee hoe ik zoiets kan doen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kloppend hart...is dat een video file?
Ja want anders kun je het hart niet laten kloppen. Verder kun je er een zoom-effect op loslaten en die uitrekken over de tijd die je wilt doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Op het moment gewoon een .png, dat leek mij makkelijker. Het kloppen zou ik dan doen door het hart steeds te vergroten en weer te verkleinen. Is het eenvoudiger te doen als het wel een videofile is?
--> OUD, onafhankelijk van wat je postquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
--> OUD, onafhankelijk van wat je post
Daarom is het ook mijn avatar en niet die van jou.quote:
Daar schijnt weing licht als ik naar z'n meest recente creaties luister...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Is dat het licht dat schijnt onder de hoed van Pierre Kartner?
ik vond die oude beter bij je passen. Vraagje trouwens, heb jij tattoos?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Darom is het ook mijn avatar en niet die van jou.
Maar als je kan toelichten () waarom niet, dan kan ik er misschien nog iets mee...
[..]
Daar schijnt weing licht als ik naar z'n meest recente creaties luister...
Je bedoelt die van Blatter die met z'n vuisten zwaait?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vond die oude beter bij je passen. Vraagje trouwens, heb jij tattoos?
Die lamp in de vorm van een bolhoed bestaat echt, ik heb er alleen een knipperend lampje in gemaakt...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef Etcetera het volgende:
De bolhoed vind ik wel MadMasterig, het lampje snap ik niet echt
Ik vond je ouwe zo leuk.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Blatter die met z'n vuisten zwaait?
Ik hou eigenlijk meer van wat meer abstracte avatars...
En ja, ik heb tattoo's. Pour quois?
Done, het is nu een videoclip. Ik ga weer even verder prutsen, maar tips zijn zeer welkomquote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want anders kun je het hart niet laten kloppen. Verder kun je er een zoom-effect op loslaten en die uitrekken over de tijd die je wilt doen.
En hoe bevalt het leven in Nederland?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond je ouwe zo leuk.
Waar en wat?
Welke?quote:
Eerst mijn vraag beantwoorden, pour quois wil je dat weten?quote:Waar en wat?
Oh dat wil ik ook wel wetenquote:
pour quoi? parce-que j'ai de la interesse... en ben benieuwd hoe het je ebvalt en of het pijn deed...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb er al aardig wat gehad...
[..]
Eerst mijn vraag beantwoorden, pour quois wil je dat weten?
het is maar raar haha.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe bevalt het leven in Nederland?
Awesome, het lijkt te werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Done, het is nu een videoclip. Ik ga weer even verder prutsen, maar tips zijn zeer welkom
Tijdens het spelen met de opties begreep ik maar niet waarom de zoomoptie niet werkte zoals ik wilde, tot ik bedacht dat ik nog met de color key aan het spelen was en niet met de goede zoomoptiequote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Awesome, het lijkt te werken. Nu spelen met de verschillende opties voor een leuk effect
OK, ik heb er inmiddels 3...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pour quoi? parce-que j'ai de la interesse... en ben benieuwd hoe het je ebvalt en of het pijn deed...
Wat heb je allemaal al gedaan dan wat je graag wilde doen? Zijn er dingen waar je wel echt heel erg van geniet?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pour quoi? parce-que j'ai de la interesse... en ben benieuwd hoe het je ebvalt en of het pijn deed...
[..]
het is maar raar haha.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Awesome, het lijkt te werken. Nu spelen met de verschillende opties voor een leuk effect
misschien een kleine fleur-de-lis op mijn heupbot (ja, ordinair, ik weet het haha)quote:Op maandag 7 juni 2010 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik heb er inmiddels 3...
Het oude Ajax-logo op mijn linker boven arm, een cassette bandje waar de tape uitloopt op mijn rechter bovenarm en een tekst op mijn rechter dijbeen.
Ze bevallen me prima, ik heb er letterlijk enfiguurlijk geen omkijken naar.
Het plaatsen van een tattoo is in het begin wat gevoelig, zeker de contourlijnen met slechts één naald die zonder onderbrekingen aangebracht moeten worden, maar de rest (kleuren, schaduws) valt wel mee zo lang je niet enorme lappen tegelijk laat doen.
Het ligt er ook aan waar je een tattoo laat zetten, hoe meer vlees er onder zit, hoe minder gevoelig het is.
Op je ruggengraat bijvoorbeeld schijnt het niet erg fijn te zijn...
Mijn vraag nu aan jou: Waar wil je welke tattoo laten zetten?
Morgen is het zo ver geloof ik...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Hey Puntje, je bent net op tijd terug voor de Hollandse Nieuwe
Heupbot = niet al te veel vlees...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
misschien een kleine fleur-de-lis op mijn heupbot (ja, ordinair, ik weet het haha)
Aha, op die manier.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit in onze crest, het is één van de drie symbolen van KKG; the uil, de sleutel en de fleur-de-lis
Probeer ik 'r een back piece aan te prijzen, komt Kaatje Klep weer tussen door...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef Etcetera het volgende:
PS wou toch alleen de fleur-de-lis en niet het hele crest?
haha inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 14:35 schreef Etcetera het volgende:
PS wou toch alleen de fleur-de-lis en niet het hele crest?
Heupbot aan de voorkantquote:Op maandag 7 juni 2010 15:12 schreef iamredleader het volgende:
weer!
ik zie het al voor me, PS met een kontgewei
ff serieus: het kan heel mooi zijn, zo'n tattoo zoals je het omschrijft
MM wilde je een backpiece aansmerenquote:
Oh... ja dat dus... hahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
MM wilde je een backpiece aansmerenNog steeds jetlag zeker
Ik vraag me af waarom de bolhoedlamp "F" aan het seinen is.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef Etcetera het volgende:
De bolhoed vind ik wel MadMasterig, het lampje snap ik niet echt
Ik zou een uiltje doen, dat vind ik mooier.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit in onze crest, het is één van de drie symbolen van KKG; the uil, de sleutel en de fleur-de-lis
Ik ook...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom de bolhoedlamp "F" aan het seinen is.
Ja, maar ik wil iets met weinig details...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou een uiltje doen, dat vind ik mooier.
Of van die godin. Dat is Minerva (Athene), toch?
Veel plezier vanavond.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Op naar huis, snel eten en dan een Ierse whiskey (lang niet meer geproefd) avond in IJmuiden...
U vraagt, wij draaien:quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil iets met weinig details...
De knipogende Amsterdamse vlagquote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Dank, Cobra.
Was bijna vergeten dat ik vanavond aan de whiskey moest...
PS, welke avatar van mij was nou jouw favoriet?
Hier? Als in Nederland/A'dam hier? Wtfquote:Op maandag 7 juni 2010 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het verkeer hier dood eng haha
Ja haha. al die fietsers, auto's dicht op elkaar... brrrr hahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hier? Als in Nederland/A'dam hier? Wtf
ja ik was vreselijk! vroeger...quote:
Toch heb ik niet het idee dat het aantal ongelukken in Amsterdam absurd veel hoger ligt dan in andere plaatsenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik was vreselijk! vroeger...
Is er nu weer een?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:29 schreef Whiteguy het volgende:
Kunnen die heren/dames politici eens ophouden met het noemen van 'de hardwerkende Nederlander'![]()
Tot nu toe debat van vanavond: E. Roemer - 1x
Volgens mij snap je dat best maar valt het je tegen dat je hoop daarop onterecht bleek.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik snap niet zo goed waarom ik dacht dat als ik in NL was alles wel weer goed zou zijn aangaande mijn gevoelens voor mensen back in the states, zowel positieve als negatieve...
Ik ben per direct gestopt met het volgen van dat debatquote:
Ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij snap je dat best maar valt het je tegen dat je hoop daarop onterecht bleek.
Ik bedacht me gisteravond dat de verkiezingen woensdag al zijn! En dat ik niet zoveel zin meer heb om VVD te stemmen, terwijl ik dat echt tijden van plan wasquote:Op maandag 7 juni 2010 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben een week of 2 al gestopt met het volgen.
Je verandert door op jezelf te wonen...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja...
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo heel leuk om weer thuis te zijn. Of dat misschien wel, maar om weer in dit gezin te functioneren
Nu: Dries van Agt.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:29 schreef Whiteguy het volgende:
Kunnen die heren/dames politici eens ophouden met het noemen van 'de hardwerkende Nederlander'![]()
Tot nu toe debat van vanavond: E. Roemer - 1x
Wat heeft er voor gezorgd dat je bedenkingen hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteravond dat de verkiezingen woensdag al zijn! En dat ik niet zoveel zin meer heb om VVD te stemmen, terwijl ik dat echt tijden van plan was
Nee! Niet gaan slapen. Wiegel en Van Agt zijn op dreef op NL3.quote:
Al staan zij dichter bij het roer dan wij.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
makkelijk kletsen...
iets met stuurlui en wal enz enz
Maar wel een paar gepensioneerde directeuren wiens mening een enorm groot effect hebben op de leden van hun partij.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het lijkt me meer zoiets van een stel gepensioneerde directeuren die alsnog elke week door het bedrijf stiefelen en denken dat ze nog de baas zijn
Ligt er aan hoe zij met elkaar omgaan. Ik denk dat als Jac Jansen opmerkingen krijgt van Dick Berlijn hij deze zeker gebruikt voor verbeteringen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, kan zijn, maar hoe denk je dat een generaal zich bij je werkgever zich voelt als een of andere generaal buiten diens zich telkens openlijk uitlaat over diens functioneren?
Voortaan weer ouderwets aan de gang metquote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik jullie overigens waarschuwen voor de gevaren van pakken chocolademelk? Ik zou ze links laten liggen
Mag ik jou eerst vragen om een mooi verslag te plaatsen over Jazz bij Duurstede!?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik jullie overigens waarschuwen voor de gevaren van pakken chocolademelk? Ik zou ze links laten liggen
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Niet vloeken a.u.b.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag ik jou eerst vragen om een mooi verslag te plaatsen over Jazz bij Duurstede!?
Dat heb ik GVD moeten missen!![]()
![]()
![]()
Maar hij is wel van zijn hernia af.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet vloeken a.u.b.![]()
Mijn buurman is naar Togo gereisd om te genezen van een chronische hernia, is daar overreden door een vrachtwagen die stenen vervoerde...
Ik was zelf nogal bezig dus eigenlijk heb ik er niet heeeeeel veel van mee gekregen maar van bezoekers heb ik wel begrepen dat het wederom erg goed was.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag ik jou eerst vragen om een mooi verslag te plaatsen over Jazz bij Duurstede!?
Dat heb ik GVD moeten missen!![]()
![]()
![]()
Hij kon niet hier naar de kraker ?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet vloeken a.u.b.![]()
Mijn buurman is naar Togo gereisd om te genezen van een chronische hernia, is daar overreden door een vrachtwagen die stenen vervoerde...
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet vloeken a.u.b.![]()
Mijn interesse gaat inderdaad uit naar het Bluespodium. Ik zal mij zelf dan maar weer even voor de kop slaan dat ik dat gemist heb.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was zelf nogal bezig dus eigenlijk heb ik er niet heeeeeel veel van mee gekregen maar van bezoekers heb ik wel begrepen dat het wederom erg goed was.
Het bluespodium(denk dat daar je interesse het meest naar uitgaat) heb ik eigenlijk maar 1 keer even snel bezocht dus weet eigenlijk niet goed wat je daar gemist hebt
Missie geslaagd dus.quote:
Een app? Waar jij normaal tegen bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 overigens weer bezig is met zijn progje.
Een app voor microblogs.quote:
Jazeker, het was erg gezelligquote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn interesse gaat inderdaad uit naar het Bluespodium. Ik zal mij zelf dan maar weer even voor de kop slaan dat ik dat gemist heb.![]()
Maar hebben MaJo en jij wel een leuke dag gehad?
Voornamelijk Fred Teevenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft er voor gezorgd dat je bedenkingen hebt?
Ik baal er zo erg van datt ik het gemist heb.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker, het was erg gezellig
En uiteindelijk ook weer lekker laat geworden met het naborrelen
Wat is er nou met die chocomel aan de hand dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Met de escapes ben je niet echt goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voornamelijk Fred Teeven. Hij heeft wel weer het een en ander recht gezet, maar echt handig was hij niet bezig. Ook staat er niet iemand op de lijst waarmee ik echt een soort binding voel, zoals eerst nog wel eens het geval was. Van veel namen weet ik gewoon niet wie het zijn. Ik denk wel dat ik op VVD ga stemmen, maar er is ook een kansje dat ik toch de D66 escape neem
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er nou met die chocomel aan de hand dan?
Ik gok iets met die nieuwe sluitingen, die zijn verschrikkelijk...quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was een verwijzing naar de vorige editie van de Stomwijzerquote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met de escapes ben je niet echt goed.Stem VVD dus.
Ik heb een Nokia N82 van bijna 2 jaar oud. Die telefoon heeft ook al een frontcamera, kan videobellen zonder wifi en met telefoons van andere types dan alleen de N82 en heeft ook een 5 MP camera die foto's en video's kan maken. En dan niet met zo'n halfzachte led-flitser, maar met een xenonflits die al een stuk dichterbij die van een echte camera komt. Maar dat gaat de Apple-fans er natuurlijk niet van weerhouden te roepen dat Apple zo vernieuwend bezig is en hallelujah te zingenquote:Een frontcamera op de iPhone 4 moet videobellen mogelijk maken. Dat gebeurt onder de naam FaceTime en werkt alleen via wifi. Videobellen kan alleen tussen twee exemplaren van de iPhone 4, videobellen met andere telefoons met frontcamera is niet mogelijk.
Op de achterzijde van het toestel is een 5-megapixelcamera aanwezig die kan worden gebruikt om foto's en video-opnames te maken. Bovendien is een led-flitser toegevoegd.
Volgend jaar weer een kansquote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik baal er zo erg van datt ik het gemist heb.
Ik las het net ook. Stom he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag is blijkbaar een nieuwe iPhone aangekondigd. Allerlei Apple-fans door het dolle heen over hun nieuwe speelgoedje. Onderdeel van de nieuwe dingen:
[..]
Ik heb een Nokia N82 van bijna 2 jaar oud. Die telefoon heeft ook al een frontcamera, kan videobellen zonder wifi en met telefoons van andere types dan alleen de N82 en heeft ook een 5 MP camera die foto's en video's kan maken. En dan niet met zo'n halfzachte led-flitser, maar met een xenonflits die al een stuk dichterbij die van een echte camera komt. Maar dat gaat de Apple-fans er natuurlijk niet van weerhouden te roepen dat Apple zo vernieuwend bezig is en hallelujah te zingen
Daar moet je mee oppassen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij het niet meer in je dan?quote:
Een brown shower dus. Hmm....quote:
Een goeie camera op je telefoon kan leuk zijn, maar dat beeld bellen met een front cam heb ik werkelijk nog nooit gebruikt. Volgens mij zit dat ook niet eens op mn nieuwe telefoon en zal het niet missen ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag is blijkbaar een nieuwe iPhone aangekondigd. Allerlei Apple-fans door het dolle heen over hun nieuwe speelgoedje. Onderdeel van de nieuwe dingen:
[..]
Ik heb een Nokia N82 van bijna 2 jaar oud. Die telefoon heeft ook al een frontcamera, kan videobellen zonder wifi en met telefoons van andere types dan alleen de N82 en heeft ook een 5 MP camera die foto's en video's kan maken. En dan niet met zo'n halfzachte led-flitser, maar met een xenonflits die al een stuk dichterbij die van een echte camera komt. Maar dat gaat de Apple-fans er natuurlijk niet van weerhouden te roepen dat Apple zo vernieuwend bezig is en hallelujah te zingen
Ik heb de frontcamera ongeveer 1 keer nuttig gebruikt, toen ik een foto van mezelf wilde maken omdat ik net naar de kapper was geweest of zoiets. Voor de rest doe ik ook niet aan videobellen, gewoon bellen is goed genoeg. Ik vind het wel vervelend dat (mede) door de iPhone er minder smartphones uitkomen met gewoon fatsoenlijke knoppen in plaats van alleen een touchscreenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een goeie camera op je telefoon kan leuk zijn, maar dat beeld bellen met een front cam heb ik werkelijk nog nooit gebruikt. Volgens mij zit dat ook niet eens op mn nieuwe telefoon en zal het niet missen ook.
Een Mac werkt gewoon fijner en ja, tegenwoordig kan je keurig bij de internals komen als je dat perse wil. Windows is wel leuker als je gewoon 'met computers wil prutsen' (hoewel Linux dan nog beter is).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groot nadeel aan Apple is ook de groep fanatieke Applegebruikers. Mac OS X zou beter zijn om verschillende redenen, waaronder dat het voor nieuwe gebruikers een stuk eenvoudiger te begrijpen is. Zelf werk ik al jaren met Windows, dus voor mij is dat niet interessant.
'Werkt gewoon fijner' is en blijft persoonlijke voorkeur, hoe je het ook wendt of keertquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef zebaz het volgende:
[..]
Een Mac werkt gewoon fijner en ja, tegenwoordig kan je keurig bij de internals komen als je dat perse wil. Windows is wel leuker als je gewoon 'met computers wil prutsen' (hoewel Linux dan nog beter is).
De iPhone vind ik overigens maar een suffe telefoon, maar ik ben dan ook meer een 'als-ie-maar-kan-bellen-en-sms-en'-typeOja, Apple muizen zijn ook vreselijk.
Nu Windows hebben is vragen om moeilijkheden. Bovendien is de interface en het gemak van Linux beter (ligt eraan hoe je je distro inricht, ik heb een GNOME desktop).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef zebaz het volgende:
[..]
Een Mac werkt gewoon fijner en ja, tegenwoordig kan je keurig bij de internals komen als je dat perse wil. Windows is wel leuker als je gewoon 'met computers wil prutsen' (hoewel Linux dan nog beter is).
Ik weet niet of de iPhone een kortere gebruikstijd heeft dan andere telefoons, maar ook ik vind de iPhone wat te kort komen. Begrijp niet waarom Apple-fanaten zo geëntoureerd zijn.quote:De iPhone vind ik overigens maar een suffe telefoon, maar ik ben dan ook meer een 'als-ie-maar-kan-bellen-en-sms-en'-typeOja, Apple muizen zijn ook vreselijk.
Mja, toen ik eenmaal 'door' had hoe het in elkaar zat heb ik nooit meer naar iets hoeven zoeken op de Mac. Meest hinderlijke van Windows: het is ontzettend praatziek en vindt het nodig je doorlopend te melden wat het nu weer voor iets fantastisch heeft gedaan middels gele balonnetjes, alertboxes, etc. (ik gebruik soms XP in Parallels en ben hier dus nog niet helemaal van verlost).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Werkt gewoon fijner' is en blijft persoonlijke voorkeur, hoe je het ook wendt of keert. Ik ben zo erg gewend aan Windows dat een Mac voor mij zeker niet fijner werkt omdat alles even niet iets anders is gedaan
Ik ben zelf niet zo dol op Linux-op-de-desktop. Misschien inmiddels wel beter, maar het werkt zeker niet allemaal in 1 keerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu Windows hebben is vragen om moeilijkheden. Bovendien is de interface en het gemak van Linux beter (ligt eraan hoe je je distro inricht, ik heb een GNOME desktop).
Bovendien is Linux sneller op het verbeteren van de OS'en en het tackelen van kritieke fouten (je moet wel elke 1 à 2 jaar updaten, maar ook dit hangt af van je distro).
[..]
Volgens mij gaan die dingen maar een dag op een accu...quote:Ik weet niet of de iPhone een kortere gebruikstijd heeft dan andere telefoons, maar ook ik vind de iPhone wat te kort komen. Begrijp niet waarom Apple-fanaten zo geëntoureerd zijn.
grappig, voor mij compleet onbekende namen, zal eens inlezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo, weer thuis dus na een avondje whiskey happen.
Eerst een grain whiskey, de Greenord (redelijk), daarna de Kilbeggan 15y (mwah), toen de Tyrconnell 8y (redelijk), vervolgens de Tyrconnell Madeira Finish (jammie, dus aangeschaft).
- Pauze -
Weer verder met een cask sample van de Tyrconnel, 18y, cask strength (57%, helaas niet op de markt), daarna de peated Connemara Sherry finish (een juweel, dus 2 flessen ingeslagen) en tenslotte de Connemara cask strenght (OK, maar niet mijn favoriet).
Nog een half uur na afloop met de 23 jarige (!!!) host van de avond, Linda Kalfhi, brand ambassador van Cooley distilleries, zitten ouwenelen en toen werden we de tent uitgeschopt, omdat ze gingen sluiten...
Whisky met een 'e' is soms zo gek nog niet...
De Connemara en de Tyrconnell had ik wel eens geproefd en over de Connemara was ik vooraf ook wel al enthousiast. Maar dat is het voordeel van proeverijen, je komt nog eens iets nieuws tegen en je kan zelf beoordelen wat je er van vindt...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
grappig, voor mij compleet onbekende namen, zal eens inlezen
Het verhaal gaat dat hij niet wilde dat die Peruaanse zou zien dat hij mogelijk iets van doen had met de dood van Natalee. Hij wilde daar t.o.v. die Peruaanse niet mee geassociëerd worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat Joran betreft: ik ben benieuwd of 'ie de waarheid spreekt wat betreft zijn motief. Als het waar is, dan ben ik benieuwd wat er op de laptop staat en of ze er uberhaupt iets aan hebben.
Of eigenlijk: als het waar is, dan is het indirect een bekentenis dat 'ie Holloway omgelegd heeft.
Ik ben het helemaal met je eens wat die Apple-fans betreft, maar je mist het punt een beetje. Apple is zelden de eerste die met iets uitkomt, maar wel vaak de eerste waar daadwerkelijk nagedacht lijkt te zijn over de uitvoering. Inderdaad, er zijn al honderden telefoons die videobellen ondersteunen, maar hoeveel mensen gebruiken dat? Ongeveer evenveel als er mp3-spelers hadden voor de iPod of mobiel internet gebruikten voor de iPhone. Apple is de laatste tijd niet zo zeer goed in dingen verzinnen, maar in dingen mainstream maken. Inderdaad, doen alsof het een gloednieuwe vinding is is marketing, of fanboy-gedrag, maar als je het alleen daarom afkraakt trap je in dezelfde val.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De gele ballonnetjes in XP vind ik ook irritant. Daarom was ik groot fan van TweakUI, daarmee kon je allemaal zooi uitzetten of aanpassenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:51 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mja, toen ik eenmaal 'door' had hoe het in elkaar zat heb ik nooit meer naar iets hoeven zoeken op de Mac. Meest hinderlijke van Windows: het is ontzettend praatziek en vindt het nodig je doorlopend te melden wat het nu weer voor iets fantastisch heeft gedaan middels gele balonnetjes, alertboxes, etc. (ik gebruik soms XP in Parallels en ben hier dus nog niet helemaal van verlost).
Ik vermoed dat hij liegt dat hij barst. Het spreekt ook leuk de eerdere nieuwsberichten tegen, waarin stond dat ze met messteken om het leven was gebrachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat Joran betreft: ik ben benieuwd of 'ie de waarheid spreekt wat betreft zijn motief. Als het waar is, dan ben ik benieuwd wat er op de laptop staat en of ze er uberhaupt iets aan hebben.
Of eigenlijk: als het waar is, dan is het indirect een bekentenis dat 'ie Holloway omgelegd heeft.
Dat mensen een Apple-product willen gebruiken omdat zij dat fijner vinden of omdat het beter doordacht zou zijn vind ik allemaal prima. Maar het hele "Oh my god Apple heeft een nieuw product aangekondigd Steve Jobs is een heiligequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens wat die Apple-fans betreft, maar je mist het punt een beetje. Apple is zelden de eerste die met iets uitkomt, maar wel vaak de eerste waar daadwerkelijk nagedacht lijkt te zijn over de uitvoering.
Ah, TweakUI, gebruikte ik vroeger ook altijd. Nostalgie...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De gele ballonnetjes in XP vind ik ook irritant. Daarom was ik groot fan van TweakUI, daarmee kon je allemaal zooi uitzetten of aanpassen. Zo ook de ballonnetjes
Helemaal mee eens verderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat mensen een Apple-product willen gebruiken omdat zij dat fijner vinden of omdat het beter doordacht zou zijn vind ik allemaal prima. Maar het hele "Oh my god Apple heeft een nieuw product aangekondigd Steve Jobs is een heilige![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" stoort me nogal. De fanatieke fanboys die meningen presenteren als feiten helpen daarbij niet mee. Apple-fan prima, Apple-jehova's storend.
Hij heeft geprobeerd met een tennisracket dat trillen tegen te gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat hij niet wilde dat die Peruaanse zou zien dat hij mogelijk iets van doen had met de dood van Natalee. Hij wilde daar t.o.v. die Peruaanse niet mee geassociëerd worden.
Lijkt me een slap verhaal, als je niks te verbergen hebt dan leg je daar toch niemand voor om?
Of zou ze ineens begonnen zijn met hevig te trillen, waarna hij haar geprobeerd heeft 'te schudden', waardoor ze haar nek brak...
Zit er onderhand al een keer een FM-radio in eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
De Apple-fan hier (collega) is volgens mij nog niet heel erg te spreken over de nieuwe eifoon
Ik ben geen moslim, maar wil eigenlijk ook geen rente betalen. Voor mij gaat er zeker niet onderzocht worden of er een uitzonderingsregel komtquote:Moslimstudenten willen niet lenen
Islamitische studenten vrezen de afschaffing van de studiebeurs en de invoering van het sociaal leenstelsel. Zij mogen namelijk niet lenen, omdat ze volgens hun geloof geen rente mogen betalen of ontvangen. Studentenvakbonden willen dat het nieuwe kabinet in het regeerakkoord vastlegt onderzoek te gaan doen naar de gevolgen van de afschaffing van de studiebeurs voor moslimstudenten.
De bonden LSVb en ISO maken zich tevens zorgen over kinderen van economisch zwakke ouders. ''We willen in elk geval dat in kaart wordt gebracht hoe hard deze groepen worden getroffen voordat de politiek een beslissing neemt over afschaffing van de beurs'', zegt LSVb-voorzitter Jasmijn Koets. ''De overheid lijkt totaal niet stil te staan bij de gevolgen die het afschaffen van het huidige beurssysteem heeft voor specifieke groepen studenten'', voegt ISO-voorzitter Henno van Horssen daar aan toe.
Uit eigen onderzoek van de bonden zou blijken dat bijna de helft van alle 630.000 studenten serieus zou overwegen niet te gaan studeren als de studiebeurs helemaal wordt afgeschaft. Onder studenten van allochtone afkomst, in totaal 13 procent van alle Nederlandse studenten, zou dit aantal nog veel hoger liggen. Dat geldt volgens de twee bonden ook voor studenten uit economisch zwakke milieus.
Verder dan dit kom ik even niet zo snel met het beschikbare fotomateriaal van Joran:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog een leuke photoshop te maken dat Joran een tweede slachtoffer gemaakt zou hebben in Peru en dan een Paddington Bear met gebroken nek te laten zien?
Dus moslims mogen eigenlijk ook niet rood staan, een spaarrekening aanhouden of een creditcard met krediet hebben. Ik vermoed dat niet alle moslims zich hier aan houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, maar wil eigenlijk ook geen rente betalen. Voor mij gaat er zeker niet onderzocht worden of er een uitzonderingsregel komt![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij draagt sowieso al een virtuele burka...
Dan mag je ook geen alcohol of varkensvlees meer. En spek, bier en sterke drank vind ik toch wel zo lekker dat ik best af en toe wat rente wil betalenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Van Twitter:
"Joran vd Sloot gevraagd voor tvprogramma '40 dagen zonder seks'. Hij denkt zelf dat hij het wel redt. 1793 medegevangenen denken van niet... "
Geen ramadan is ook een voordeelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Etcetera het volgende:
OhDan doe ik het toch maar niet inderdaad. Vlees
Drank
En dan ook geen last van de ramadan
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Van Twitter:
"Joran vd Sloot gevraagd voor tvprogramma '40 dagen zonder seks'. Hij denkt zelf dat hij het wel redt. 1793 medegevangenen denken van niet... "
Onderschat niet de kracht van Jobs als showmaster, hij schijnt een hele bijzondere invloed op mensen te hebben. Als jij ooit in zo'n zaal komt te zitten dan sta je aan het einde misschien ook wel op je stoeltje te juichenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat mensen een Apple-product willen gebruiken omdat zij dat fijner vinden of omdat het beter doordacht zou zijn vind ik allemaal prima. Maar het hele "Oh my god Apple heeft een nieuw product aangekondigd Steve Jobs is een heilige![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" stoort me nogal. De fanatieke fanboys die meningen presenteren als feiten helpen daarbij niet mee. Apple-fan prima, Apple-jehova's storend.
Ik denk niet dat Peru een verdrag heeft met de Antillen, aangezien ze dat ook niet hebben met Nederland. Het is zeker niet zo dat je perse in volgorde van de misdrijven berecht moet worden. Hij zit nu in Peru en zal dus eerst daar moeten zitten voor whatever-ie daar heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het enige wat er misschien nog wel kan gebeuren, is dat Joran de moord op Nathalee gaat bekennen en dan misschien eerst bericht moet worden voor die zaak in Aruba, dat is toch een stuk minder erg dan in Peru. Hopelijk gaat het niet zover komen, al zou hij er wel slim genoeg voor kunnen zijn.
Als Joran in Peru berecht wordt voor de moord op die Peruaanse, denk ik dat andere landen even op hun beurt mogen gaan wachten. Hij zal dan dan hooguit bij verstek veroordeeld gaan worden voor zaken in andere landen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het enige wat er misschien nog wel kan gebeuren, is dat Joran de moord op Nathalee gaat bekennen en dan misschien eerst bericht moet worden voor die zaak in Aruba, dat is toch een stuk minder erg dan in Peru. Hopelijk gaat het niet zover komen, al zou hij er wel slim genoeg voor kunnen zijn.
Het komt op mij meer over als een soort tel sell reclame met al dat ge- 'Incredible ! amazing ! revolutionary !' van hem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef zebaz het volgende:
[..]
Onderschat niet de kracht van Jobs als showmaster, hij schijnt een hele bijzondere invloed op mensen te hebben. Als jij ooit in zo'n zaal komt te zitten dan sta je aan het einde misschien ook wel op je stoeltje te juichen
quote:The demo gods who oversee the first showing off of all products have frowned upon Steve Jobs. Here was Steve showing off his new shiny gizmo as if it would bring the Arabs and the Jews together and suddenly it did not work.
Steve was mid way through his hundredth standing ovation, when suddenly the iPhone 4G broke. He was attempting to show the difference in how Web site text was displayed between the new retina display feature on the iPhone 4 versus the iPhone 3GS. He claimed that the conference hall Wi-Fi was not cooperating, although we would have thought that was something that should have been a doddle to fix in advance. Only one of the phone's browser windows was loading. The other was blank except for the half-filled blue progress bar along the top.
Jobs fiddled with the phone before saying: "Well geez. I guess I can't show you that much today," he said reluctantly. "I can show you some pictures." So he moved on to that. He tried to come back to the demo of the phone's browser, but no luck.
"I'm sorry guys, I don't know what's going on," he said to the crowd of developers and media. "Got any suggestions?" he asked. Someone from the back helpfully shouted, "Verizon!" Though the crowd laughed. Jobs sheepishly said that “we're actually on Wi-Fi here”.
About 20 minutes later, Jobs said he'd figured out that there were more than 570 Wi-Fi connections in the room that were disrupting his demo.
"So you guys have a choice: Either turn off your Wi-Fi (devices) or I give up. Would you like to see the demos?" he asked the crowd. "Then all you bloggers need to turn off your notebooks. Go ahead, just shut the lids. I'll wait," he said. Much to the shame of the US media, some actually switched off and stopped reporting because Steve told them too. Even if they were not using a wi-fi connection.
Our guess is that next time Jobs engineers an event like this, people will not be allowed to bring wi-fi gear into the hall.
Komt via de twitter van babel geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Wtf
Ik heb er moeite mee om te geloven dat dit echt is
Jobs is nou niet bepaald een type a la Jan-Peter B., maar ik vind Jobs wel trekjes hebben van bepaalde Amerikaanse TV-dominees.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef zebaz het volgende:
[..]
Onderschat niet de kracht van Jobs als showmaster, hij schijnt een hele bijzondere invloed op mensen te hebben. Als jij ooit in zo'n zaal komt te zitten dan sta je aan het einde misschien ook wel op je stoeltje te juichen
Ik zie opeens mogelijkheden voor Apple make-up, te beginnen met de iLinerquote:
Remember were you heard it first...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie opeens mogelijkheden voor Apple make-up, te beginnen met de iLiner
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
Komt via de twitter van babel geloof ik.
Man wat erger ik me aan dat taaltje van die gasten trouwens![]()
Apple heeft al een paar jaar 2-knops-muizen en al jaaaren ondersteuning daarvoor. Je moet sowieso geen Apple muizen gebruiken want die varieren van vreselijk tot redelijk. Wie verzint het in godsnaam om een muis rond te maken, zoals op de eerste iMac. Schuif je je muis omhoog, gaat de cursor naar rechts omdat-ie toch niet helemaal recht lagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben ooit begonnen op een Mac Classic, maar kan nu nog maar lastig met de Mac omgaan. Ik mis de rechtermuisknop en vind sommige zaken op de Mac omslachtig.
Kwestie van gewenning natuurlijk, maar ik verketter de Mac/de I-line van hen in ieder geval niet. De iPhone vind ik bijv. wel een aardig apparaatje...
Als ik deze muis ooit nog ga vervangen, zal het er een worden met NOG MEER KNOPJES denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef zebaz het volgende:
[..]
Apple heeft al een paar jaar 2-knops-muizen en al jaaaren ondersteuning daarvoor. Je moet sowieso geen Apple muizen gebruiken want die varieren van vreselijk tot redelijk. Wie verzint het in godsnaam om een muis rond te maken, zoals op de eerste iMac. Schuif je je muis omhoog, gaat de cursor naar rechts omdat-ie toch niet helemaal recht lagDe muizen met scrollballetjes hebben allemaal een vuil-probleem en de laatste muis is gewoon eng en piepklein
Ik heb ook een G5, volgens mij onder andere op aanraden van Etsiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de G5Maar de G500 zou ik niet afslaan
KNOPJUUUUS!
[ afbeelding ]
Heb vanochtend een Mega Beesie gehaald bij de AH, is een aardige hit hier
Ik gebruik voorlopig even helemaal geen Mac-muizen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef zebaz het volgende:
[..]
Apple heeft al een paar jaar 2-knops-muizen en al jaaaren ondersteuning daarvoor. Je moet sowieso geen Apple muizen gebruiken want die varieren van vreselijk tot redelijk. Wie verzint het in godsnaam om een muis rond te maken, zoals op de eerste iMac. Schuif je je muis omhoog, gaat de cursor naar rechts omdat-ie toch niet helemaal recht lagDe muizen met scrollballetjes hebben allemaal een vuil-probleem en de laatste muis is gewoon eng en piepklein
Die beesies zijn net die speelgoed dingen die je in de jaren '70 had die je door middel van een doorzichtig draadje door je handen kon laten glijden. Ben de naam kwijt er van, maar het is gewoon een kopie...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Heb vanochtend een Mega Beesie gehaald bij de AH, is een aardige hit hier
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was even wakker rond negenen en toch weer tot half twee geslapen
Maarrr score van de ochtend: twee sollicatie gesprekken. Één vandaag, één donderdag
Ik weet wat je bedoelt geloof ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die beesies zijn net die speelgoed dingen die je in de jaren '70 had die je door middel van een doorzichtig draadje door je handen kon laten glijden. Ben de naam kwijt er van, maar het is gewoon een kopie...
Was iets van 'Mister Twister' of zoiets, maar daar kan ik niks op vinden...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt geloof ikEn volgens mij kun je die nog steeds kopen
Ik weet precies wat je zoekt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was iets van 'Mister Twister' of zoiets, maar daar kan ik niks op vinden...
Één is bij een bureau dat entertainment voor kinderen regelt op congressen en feesten, de ander is voor een hotelfunctie.quote:
En je hoopt op de eerste functie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Één is bij een bureau dat entertainment voor kinderen regelt op congressen en feesten, de ander is voor een hotelfunctie.
die krijg ik vast wel, maar er is weinig te doen in de zomer dus dat zullen niet veel klusen zijnquote:
Zo lang je het alleen maar op afstand hoeft te regelen, zou ik gaan voor die functie m.b.t. het kinderentertainment. Als je 'PS, de levende wortel' of zo moet gaan spelen, dan zou ik nog iets anders overwegen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Één is bij een bureau dat entertainment voor kinderen regelt op congressen en feesten, de ander is voor een hotelfunctie.
Da's minder.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die krijg ik vast wel, maar er is weinig te doen in de zomer dus dat zullen niet veel klusen zijn
PVDA:quote:ROTTERDAM - Een professioneel gemaakt filmpje waarin VVD-leider Mark Rutte wordt afgebeeld als eenzame vrijgezel en liefhebber van homo-erotische lectuur blijkt met medewerking van prominente PvdA'ers tot stand te zijn gekomen. De 'aanvalsspotje' sluit af met een beeld van PvdA-frontman Job Cohen en daarbij de tekst: ,,Voor een volwassen Nederland.''
Sowieso is een van de onwaarheden dat een vrijgezel ongeschikt is om premier te zijn. Ik zou juist zeggen geschikt: die heeft een hoop meer tijd, en een stuk minder zorgen dan een man met kinderen en een zieke vrouw thuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
En weer minder stemmers voor de PvdA dus.
En door de uitspraken van Brinkman zullen er ook nog wel stemmers van de PVV overgaan naar de VVD.
Ik voorspel: Rutte is onze volgende PM.
Eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sowieso is een van de onwaarheden dat een vrijgezel ongeschikt is om premier te zijn. Ik zou juist zeggen geschikt: die heeft een hoop meer tijd, en een stuk minder zorgen dan een man met kinderen en een zieke vrouw thuis.
Moeten we een handje helpen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
2de bod van 150 euro op de vouwwagen. Is het idee niet dat ze hoger gaan bieden dan de voorganger
Hoi Yuriquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
PS als medewerkster kinderentertainment?
[ afbeelding ]
Miley Cyrusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
PS als medewerkster kinderentertainment?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
achja... tis maar een zomer... haha
Krijg nou! Inderdaad!quote:
Waarom nou meteen weer gek en niet vrolijk/liefquote:
Het is ook erg lastig he, heel blijven voor het WKquote:JOHANNESBURG - Khalid Boulahrouz is dinsdagochtend op de training van het Nederlands elftal geblesseerd uitgevallen.De verdediger verzwikte tijdens een partijspelletje zijn rechterenkel en strompelde van het speelveld. Medisch onderzoek moet de ernst van de blessure uitwijzen.
ze heeft wel een vriendje die waarschijnlijk geen moslim is. Zitten een hoop spareribs en speklappen in:quote:
Pff, zelfs tijdens de trainingen hebben ze last van een schwalbe.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het is ook erg lastig he, heel blijven voor het WK
Is dit de combi 'Soca, Socoooo!!!'... ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het is ook erg lastig he, heel blijven voor het WK
[..]
ze heeft wel een vriendje die waarschijnlijk geen moslim is. Zitten een hoop spareribs en speklappen in:
[ afbeelding ]
Eens, want PS is lief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer gek en niet vrolijk/lief
hier hebben we tot nu toe alleen nog maar regen gehad en aangezien het warm is is het wel lekker, zomerregenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. het gaat hier redelijk los qua regen en onweer zeg
Is dat niet vlak bij die ene voetbalclub uit Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Hier is het nog droog, maar ik zie de bui wel al hangen...
27 November 2010: Jean Michel Jarrein Ahoy...
Dat vind ik in dit geval nog niet eens zo erg, maar wat Diaan al zegt, het geluid...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat niet vlak bij die ene voetbalclub uit Rotterdam?
quote:Men's Rules
Women should learn these!
Women, learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down. We need it up, you need it down. You don't hear us complaining about you leaving it down.
Birthdays, Valentines, and Anniversaries are not considered by us to be opportunities to see if we can find the perfect present again!
Sometimes we are not thinking about you. Live with it.
Sunday = sports. It's like the full moon or the changing of the tides. Let it be.
Don't cut your hair. Ever. Long hair is always more attractive than short hair. One of the big reasons guys fear getting married is that married women always cut their hair, and by then you're stuck with her.
Ask for what you want. Subtle hints do not work! Strong hints do not work! Obvious hints do not work! Just say it!
We don't remember dates. . . .Period!!
Most guys own three pairs of shoes - tops. What makes you think we'd be any good at choosing which pair, out of thirty, would look good with your dress?
Yes and No are perfectly acceptable answers to almost every question.
Come to us with a problem only if you want help solving it. That's what we do. Sympathy is what your girlfriends are for.
A headache that lasts for 17 months is a problem. See a doctor.
Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 days.
If you won't dress like the Victoria's Secret girls, don't expect us to act like soap opera guys.
If you think you're fat, you probably are. Don't ask us. We've been tricked before!!
If something we said can be interpreted two ways, and one of the ways makes you sad or angry, we meant the other one.
Let us ogle. We are going to look anyway; it's genetic.
You can either ask us to do something or tell us how you want it done. Not both. If you already know best how to do it, just do it yourself.
Whenever possible, please say whatever you have to say during commercials.
Christopher Columbus did not need directions, and neither do we.
The relationship is never going to be like it was the first two months we were going out. Get over it. And quit whining to your girlfriends.
ALL men see in only 16 colors, like Windows default settings. Peach, for example, is a fruit, not a color. Pumpkin is also a fruit. We have no idea what mauve is.
If it itches, it will be scratched. We do that.
We are not mind readers and we never will be. Our lack of mind-reading ability is not proof of how little we care about you.
If we ask what is wrong and you say "nothing", we will act like nothing's wrong. We know you are lying, but it is just not worth the hassle.
If you ask a question you don't want an answer to, expect an answer you don't want to hear.
Don't ask us what we're thinking about unless you are prepared to discuss such topics as navel lint, the shotgun formation, or monster trucks.
Foreign films are best left to foreigners. (Unless it's Bruce Lee or some war flick where it doesn't really matter what they're saying anyway.)
BEER is as exciting for us as handbags are for you.
Thank you for reading this; Yes, I know, I have to sleep on the couch tonight, but did you know, it's like camping.
Ahoy is Zuidplein, Stadion Feyenoord ligt tussen Rotterdam Zuid en Rotterdam Lombardijen in. Toch wel een kleine afstand.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat niet vlak bij die ene voetbalclub uit Rotterdam?
Daar ga ik ook van uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
En weer minder stemmers voor de PvdA dus.
En door de uitspraken van Brinkman zullen er ook nog wel stemmers van de PVV overgaan naar de VVD.
Ik voorspel: Rutte is onze volgende PM.
Eens!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
Dames: dit onderstaande graag leren
Men's Rules
Women should learn these!
Women, learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down. We need it up, you need it down. You don't hear us complaining about you leaving it down.
Nou, laat mij daar lekker wel om geven, dan houd ik er rekening mee dat jullie dat niet doen..quote:Birthdays, Valentines, and Anniversaries are not considered by us to be opportunities to see if we can find the perfect present again!
Vrouwen die dat verwachten moeten worden opgeknoopt.quote:Sometimes we are not thinking about you. Live with it.
Irritant maar het zij nou eenmaal zo.quote:Sunday = sports. It's like the full moon or the changing of the tides. Let it be.
Eensquote:Don't cut your hair. Ever. Long hair is always more attractive than short hair. One of the big reasons guys fear getting married is that married women always cut their hair, and by then you're stuck with her.
Volgens mij ben ik daar beter in dan de meeste kerelsquote:Ask for what you want. Subtle hints do not work! Strong hints do not work! Obvious hints do not work! Just say it!
Daar heb ik me ook al overheen gezetquote:We don't remember dates. . . .Period!!
Welke doos vraagt er dan ook aan een man een opinie over kleding!quote:Most guys own three pairs of shoes - tops. What makes you think we'd be any good at choosing which pair, out of thirty, would look good with your dress?
7 dagen, zo lang?quote:Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 days.
Koop maar voor me en ik draag het wel!quote:If you won't dress like the Victoria's Secret girls, don't expect us to act like soap opera guys.
Daarom vragen wij ze ook zelf welquote:Christopher Columbus did not need directions, and neither do we.
Als het even kan, ik ookquote:If it itches, it will be scratched. We do that.
Dat wordt dan weinig bier, ik heb 2 handtassenquote:BEER is as exciting for us as handbags are for you.
quote:Thank you for reading this; Yes, I know, I have to sleep on the couch tonight, but did you know, it's like camping.
Dat was ik al jarenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
En, ben ik de ideale vriendin? Hoeveel mannelijke SC'ers zijn nu stapelverliefd?
OK, O2...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit.
Zolang het maar geen JPB is. JC vlak ik overigens niet uit.
MT en RV dienen uit de TK te vertrekken.
Je komt een eind in de buurt...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
En, ben ik de ideale vriendin? Hoeveel mannelijke SC'ers zijn nu stapelverliefd?
Shalalie, shalala...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:18 schreef c_dresselhuys het volgende:
[..]
Vlegel, dit soort uitspraken doe je niet!
Minimaal 10 denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef B.ertha het volgende:
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Attack of the Clones?
Vouwwagen verkocht, toch nog voor minder dan het bod aanvankelijk was maar onder het motto: dan zijn we er vanaf, vonden we dat niet zo belangrijk
Wat een sloeriequote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef wannabewyccie het volgende:
Ok, help...
Ik ben met de kerstgezellig op bezoek bij een vriendin die in Amerika is gaan studeren.
Gisteravond een leuk feestje waar we heengingen, leuke jongens, je kent het wel.
Maar nu ben ik dus een beetje dronken geraakt en word ik net wakker in een kamer met 4 jongens in en om dat bed heen en m'n vriendin is nergens te bekennen.
Help, ik ken hier helemaal niemand en heb m'n telefoon ook bij haar laten liggen dus ik kan haar ook niet bellen ofzo.
Wat moet ik doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd in de garage gestaan, van een oud vrouwtje geweest![]()
Reden verkoop: aanschaf identiek model, maar dan de 14" variant![]()
Ik wilde je wel vertellen hoe je een foto plaatst, maar zo praat je niet over wannabewycciequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef c_dresselhuys het volgende:
[..]
Wat een sloerie
vroeger gebeurde zoiets niet
Onze vouwwagen had volgens mij ook geen mistlicht. Dat hoeft ook niet, geloof ik?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Ja bleek van dezelfde mensen te zijnEn ze hebben 'm voor 100 euro meegenomen want (en dat wisten wij niet, en het kan ook nog zijn dat ze ons hebben voorgelogen, maar whatever) de vering was stoekkapoetdoetnietmeer en er zat geen mistlicht op wat wel zo hoorde te zijn. Eerste zou verklaren waarom hij zo kon stuiteren op de weg
2de hadden we geen idee van.
We zorgen gewoon dat er wel eentje aan de caravan komtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is een heel ander verhaal natuurlijk, heel veel aanhangers die voor de invoering van die regel al op de weg waren hebben er nog geen.
Ik denk dat ze er in het buitenland weer van op kijken dat hier een club als de ANWB de bewegwijzering doet... (behalve op snelwegen)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Net zoals dat de aanbesteding van de bewegwijzering moet worden vrijgegeven volgens Europa op gemeentelijk of provinciaal niveau ofzoKan leuk worden
Dat vind ik een uitermate slecht argument aangezien Columbus erger verdwaald was dan wie ook in de geschiedenis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Christopher Columbus did not need directions, and neither do we.
Maar aangezien hij dat niet wilde toegeven is het wel weer valide. Doen mannen ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat vind ik een uitermate slecht argument aangezien Columbus erger verdwaald was dan wie ook in de geschiedenis.
Ik denk dat jullie de Magic Twisty bedoelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je zoekt.Kan het ook niet vinden via google.
Ja hoor, ik wel. Laten we het bieden beginnen bij een multipack Fruit-Tellaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:40 schreef Whiteguy het volgende:
Nu we toch aan het handelen zijn...
Nog mensen hier interesse in een schitterende
Lenovo thinkpad T60 ?
Altijd in de garage gestaan, van een oud vrouwtje geweest![]()
Reden verkoop: aanschaf identiek model, maar dan de 14" variant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |