abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 8 juni 2010 @ 00:54:47 #151
39237 crew  H_T
2733
pi_82478190
Ik blijf nu maar wat langer wakker om een situatie als gisteren te voorkomen. Ik ga dus pas naar bed als ik echt heel erg moe ben. Heb ik in de tussentijd nog even om naar auto's te kijken

Een sportwagen gaat het niet worden, maar het lijkt me best wel tof om deze zomer een auto ter beschikking te hebben. Met een groepje naar een pretpark, een weekendje Duitsland in en wel zien waar je terecht komt, ergens heenrijden voornamelijk omdat je er nog nooit bent geweest
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 01:08:04 #152
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_82478548

(volgens mij heb ik deze al eens gepost)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 01:08:52 #153
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_82478566
LB, gefeliciteerd
pi_82478916
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groot nadeel aan Apple is ook de groep fanatieke Applegebruikers. Mac OS X zou beter zijn om verschillende redenen, waaronder dat het voor nieuwe gebruikers een stuk eenvoudiger te begrijpen is. Zelf werk ik al jaren met Windows, dus voor mij is dat niet interessant.
Een Mac werkt gewoon fijner en ja, tegenwoordig kan je keurig bij de internals komen als je dat perse wil. Windows is wel leuker als je gewoon 'met computers wil prutsen' (hoewel Linux dan nog beter is).

De iPhone vind ik overigens maar een suffe telefoon, maar ik ben dan ook meer een 'als-ie-maar-kan-bellen-en-sms-en'-type Oja, Apple muizen zijn ook vreselijk.
pi_82479068
Bah, flame bait posten dan en offline gaan. Pfft.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 8 juni 2010 @ 01:33:19 #156
39237 crew  H_T
2733
pi_82479102
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef zebaz het volgende:

[..]

Een Mac werkt gewoon fijner en ja, tegenwoordig kan je keurig bij de internals komen als je dat perse wil. Windows is wel leuker als je gewoon 'met computers wil prutsen' (hoewel Linux dan nog beter is).

De iPhone vind ik overigens maar een suffe telefoon, maar ik ben dan ook meer een 'als-ie-maar-kan-bellen-en-sms-en'-type Oja, Apple muizen zijn ook vreselijk.
'Werkt gewoon fijner' is en blijft persoonlijke voorkeur, hoe je het ook wendt of keert . Ik ben zo erg gewend aan Windows dat een Mac voor mij zeker niet fijner werkt omdat alles even niet iets anders is gedaan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 02:21:29 #157
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_82479660
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef zebaz het volgende:

[..]

Nu Windows hebben is vragen om moeilijkheden. Bovendien is de interface en het gemak van Linux beter (ligt eraan hoe je je distro inricht, ik heb een GNOME desktop).

Bovendien is Linux sneller op het verbeteren van de OS'en en het tackelen van kritieke fouten (je moet wel elke 1 à 2 jaar updaten, maar ook dit hangt af van je distro).
quote:
Ik weet niet of de iPhone een kortere gebruikstijd heeft dan andere telefoons, maar ook ik vind de iPhone wat te kort komen. Begrijp niet waarom Apple-fanaten zo geëntoureerd zijn.
pi_82480397
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

'Werkt gewoon fijner' is en blijft persoonlijke voorkeur, hoe je het ook wendt of keert . Ik ben zo erg gewend aan Windows dat een Mac voor mij zeker niet fijner werkt omdat alles even niet iets anders is gedaan
Mja, toen ik eenmaal 'door' had hoe het in elkaar zat heb ik nooit meer naar iets hoeven zoeken op de Mac. Meest hinderlijke van Windows: het is ontzettend praatziek en vindt het nodig je doorlopend te melden wat het nu weer voor iets fantastisch heeft gedaan middels gele balonnetjes, alertboxes, etc. (ik gebruik soms XP in Parallels en ben hier dus nog niet helemaal van verlost).
pi_82480412
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nu Windows hebben is vragen om moeilijkheden. Bovendien is de interface en het gemak van Linux beter (ligt eraan hoe je je distro inricht, ik heb een GNOME desktop).

Bovendien is Linux sneller op het verbeteren van de OS'en en het tackelen van kritieke fouten (je moet wel elke 1 à 2 jaar updaten, maar ook dit hangt af van je distro).
[..]
Ik ben zelf niet zo dol op Linux-op-de-desktop. Misschien inmiddels wel beter, maar het werkt zeker niet allemaal in 1 keer
quote:
Ik weet niet of de iPhone een kortere gebruikstijd heeft dan andere telefoons, maar ook ik vind de iPhone wat te kort komen. Begrijp niet waarom Apple-fanaten zo geëntoureerd zijn.
Volgens mij gaan die dingen maar een dag op een accu...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 06:59:00 #160
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_82480436
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo, weer thuis dus na een avondje whiskey happen.

Eerst een grain whiskey, de Greenord (redelijk), daarna de Kilbeggan 15y (mwah), toen de Tyrconnell 8y (redelijk), vervolgens de Tyrconnell Madeira Finish (jammie, dus aangeschaft).

- Pauze -

Weer verder met een cask sample van de Tyrconnel, 18y, cask strength (57%, helaas niet op de markt), daarna de peated Connemara Sherry finish (een juweel, dus 2 flessen ingeslagen) en tenslotte de Connemara cask strenght (OK, maar niet mijn favoriet).

Nog een half uur na afloop met de 23 jarige (!!!) host van de avond, Linda Kalfhi, brand ambassador van Cooley distilleries, zitten ouwenelen en toen werden we de tent uitgeschopt, omdat ze gingen sluiten...

Whisky met een 'e' is soms zo gek nog niet...
grappig, voor mij compleet onbekende namen, zal eens inlezen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 07:02:51 #161
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_82480455
oh, en goedemorgen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:02:52 #162
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_82480950
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:04:12 #163
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_82480962
LB gefeliciteerd!

Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:41:33 #164
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82481460
LB van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Mijn ouders zijn vandaag 37 jaar getrouwd...

Goedemorgen
Make love, not war ☮
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:46:26 #165
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:48:22 #166
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_82481569
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

grappig, voor mij compleet onbekende namen, zal eens inlezen
De Connemara en de Tyrconnell had ik wel eens geproefd en over de Connemara was ik vooraf ook wel al enthousiast. Maar dat is het voordeel van proeverijen, je komt nog eens iets nieuws tegen en je kan zelf beoordelen wat je er van vindt...

Vrijdag de proeverij 'Whisky & Chocolade', ben zeer benieuwd...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:50:08 #167
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82481600
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef MadMaster het volgende:

#Joran...
Make love, not war ☮
  dinsdag 8 juni 2010 @ 08:50:56 #168
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_82481615
gefeliciteerd LB
Hoe jong ben je geworden?

dinsdag 8 juni 2010 @ 09:29:56 #169
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_82482512
Wat Joran betreft: ik ben benieuwd of 'ie de waarheid spreekt wat betreft zijn motief. Als het waar is, dan ben ik benieuwd wat er op de laptop staat en of ze er uberhaupt iets aan hebben.

Of eigenlijk: als het waar is, dan is het indirect een bekentenis dat 'ie Holloway omgelegd heeft.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:46:06 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_82483130
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat Joran betreft: ik ben benieuwd of 'ie de waarheid spreekt wat betreft zijn motief. Als het waar is, dan ben ik benieuwd wat er op de laptop staat en of ze er uberhaupt iets aan hebben.

Of eigenlijk: als het waar is, dan is het indirect een bekentenis dat 'ie Holloway omgelegd heeft.
Het verhaal gaat dat hij niet wilde dat die Peruaanse zou zien dat hij mogelijk iets van doen had met de dood van Natalee. Hij wilde daar t.o.v. die Peruaanse niet mee geassociëerd worden.
Lijkt me een slap verhaal, als je niks te verbergen hebt dan leg je daar toch niemand voor om?

Of zou ze ineens begonnen zijn met hevig te trillen, waarna hij haar geprobeerd heeft 'te schudden', waardoor ze haar nek brak...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:50:41 #171
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_82483273
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag is blijkbaar een nieuwe iPhone aangekondigd. Allerlei Apple-fans door het dolle heen over hun nieuwe speelgoedje. Onderdeel van de nieuwe dingen:
[..]

Ik heb een Nokia N82 van bijna 2 jaar oud. Die telefoon heeft ook al een frontcamera, kan videobellen zonder wifi en met telefoons van andere types dan alleen de N82 en heeft ook een 5 MP camera die foto's en video's kan maken. En dan niet met zo'n halfzachte led-flitser, maar met een xenonflits die al een stuk dichterbij die van een echte camera komt. Maar dat gaat de Apple-fans er natuurlijk niet van weerhouden te roepen dat Apple zo vernieuwend bezig is en hallelujah te zingen
Ik ben het helemaal met je eens wat die Apple-fans betreft, maar je mist het punt een beetje. Apple is zelden de eerste die met iets uitkomt, maar wel vaak de eerste waar daadwerkelijk nagedacht lijkt te zijn over de uitvoering. Inderdaad, er zijn al honderden telefoons die videobellen ondersteunen, maar hoeveel mensen gebruiken dat? Ongeveer evenveel als er mp3-spelers hadden voor de iPod of mobiel internet gebruikten voor de iPhone. Apple is de laatste tijd niet zo zeer goed in dingen verzinnen, maar in dingen mainstream maken. Inderdaad, doen alsof het een gloednieuwe vinding is is marketing, of fanboy-gedrag, maar als je het alleen daarom afkraakt trap je in dezelfde val.

En ja, ik heb zelf ook Apple-producten maar dat weerhoud me er niet van kritisch te kunnen zijn Ik vind het erg jammer dat iedereen tegenwoordig lijkt te vinden dat ze Apple na moeten doen, het lijkt me nou net mooi als een ander bedrijf eens met een andere, eigen gebruiksvriendelijke manier om iets te doen komt. Ik had, bijvoorbeeld, best zin in Origami of Courier zoals dat er in eerste instantie uit zou moeten komen te zien. Het lijkt soms een beetje op het verhaal rond de Russische Space-Shuttle en dat is erg jammer.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 8 juni 2010 @ 10:01:25 #172
39237 crew  H_T
2733
pi_82483684
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 06:51 schreef zebaz het volgende:

[..]

Mja, toen ik eenmaal 'door' had hoe het in elkaar zat heb ik nooit meer naar iets hoeven zoeken op de Mac. Meest hinderlijke van Windows: het is ontzettend praatziek en vindt het nodig je doorlopend te melden wat het nu weer voor iets fantastisch heeft gedaan middels gele balonnetjes, alertboxes, etc. (ik gebruik soms XP in Parallels en ben hier dus nog niet helemaal van verlost).
De gele ballonnetjes in XP vind ik ook irritant. Daarom was ik groot fan van TweakUI, daarmee kon je allemaal zooi uitzetten of aanpassen . Zo ook de ballonnetjes
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 8 juni 2010 @ 10:05:12 #173
39237 crew  H_T
2733
pi_82483824
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:29 schreef Nembrionic het volgende:

Ik vermoed dat hij liegt dat hij barst. Het spreekt ook leuk de eerdere nieuwsberichten tegen, waarin stond dat ze met messteken om het leven was gebracht
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 8 juni 2010 @ 10:10:22 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_82483987
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:50 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens wat die Apple-fans betreft, maar je mist het punt een beetje. Apple is zelden de eerste die met iets uitkomt, maar wel vaak de eerste waar daadwerkelijk nagedacht lijkt te zijn over de uitvoering.
Dat mensen een Apple-product willen gebruiken omdat zij dat fijner vinden of omdat het beter doordacht zou zijn vind ik allemaal prima. Maar het hele "Oh my god Apple heeft een nieuw product aangekondigd Steve Jobs is een heilige " stoort me nogal. De fanatieke fanboys die meningen presenteren als feiten helpen daarbij niet mee. Apple-fan prima, Apple-jehova's storend.
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:13:38 #175
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_82484081
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De gele ballonnetjes in XP vind ik ook irritant. Daarom was ik groot fan van TweakUI, daarmee kon je allemaal zooi uitzetten of aanpassen . Zo ook de ballonnetjes
Ah, TweakUI, gebruikte ik vroeger ook altijd. Nostalgie...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')