En dan toch nog eentje plaatsenquote:
uiteraardquote:Op maandag 7 juni 2010 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan toch nog eentje plaatsen
Hoi Diaan
Niet echt, was erg gezapig hier...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
heb ik nog iets gemist, de laatste ruim 1,5 dag?
Nieuwe avatar!!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
<-----![]()
[..]
Niet echt, was erg gezapig hier...
Wat moet je weten?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand hier toevallig absurd veel verstand van Adobe Premiere?
Wat ik eigenlijk wil hebben is een overlay met transparante achtergrond van een kloppend hart, die na verloop van tijd vergroot en het hele scherm vult. Bij het schermvullen hoeft het hart niet meer te kloppen, maar het mag wel. Enig idee hoe ik zoiets kan doen?quote:
Dat kloppend hart...is dat een video file?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil hebben is een overlay met transparante achtergrond van een kloppend hart, die na verloop van tijd vergroot en het hele scherm vult. Bij het schermvullen hoeft het hart niet meer te kloppen, maar het mag wel. Enig idee hoe ik zoiets kan doen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kloppend hart...is dat een video file?
Ja want anders kun je het hart niet laten kloppen. Verder kun je er een zoom-effect op loslaten en die uitrekken over de tijd die je wilt doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Op het moment gewoon een .png, dat leek mij makkelijker. Het kloppen zou ik dan doen door het hart steeds te vergroten en weer te verkleinen. Is het eenvoudiger te doen als het wel een videofile is?
--> OUD, onafhankelijk van wat je postquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
--> OUD, onafhankelijk van wat je post
Daarom is het ook mijn avatar en niet die van jou.quote:
Daar schijnt weing licht als ik naar z'n meest recente creaties luister...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Is dat het licht dat schijnt onder de hoed van Pierre Kartner?
ik vond die oude beter bij je passen. Vraagje trouwens, heb jij tattoos?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Darom is het ook mijn avatar en niet die van jou.
Maar als je kan toelichten () waarom niet, dan kan ik er misschien nog iets mee...
[..]
Daar schijnt weing licht als ik naar z'n meest recente creaties luister...
Je bedoelt die van Blatter die met z'n vuisten zwaait?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vond die oude beter bij je passen. Vraagje trouwens, heb jij tattoos?
Die lamp in de vorm van een bolhoed bestaat echt, ik heb er alleen een knipperend lampje in gemaakt...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef Etcetera het volgende:
De bolhoed vind ik wel MadMasterig, het lampje snap ik niet echt
Ik vond je ouwe zo leuk.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Blatter die met z'n vuisten zwaait?
Ik hou eigenlijk meer van wat meer abstracte avatars...
En ja, ik heb tattoo's. Pour quois?
Done, het is nu een videoclip. Ik ga weer even verder prutsen, maar tips zijn zeer welkomquote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want anders kun je het hart niet laten kloppen. Verder kun je er een zoom-effect op loslaten en die uitrekken over de tijd die je wilt doen.
En hoe bevalt het leven in Nederland?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond je ouwe zo leuk.
Waar en wat?
Welke?quote:
Eerst mijn vraag beantwoorden, pour quois wil je dat weten?quote:Waar en wat?
Oh dat wil ik ook wel wetenquote:
pour quoi? parce-que j'ai de la interesse... en ben benieuwd hoe het je ebvalt en of het pijn deed...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb er al aardig wat gehad...
[..]
Eerst mijn vraag beantwoorden, pour quois wil je dat weten?
het is maar raar haha.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe bevalt het leven in Nederland?
Awesome, het lijkt te werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Done, het is nu een videoclip. Ik ga weer even verder prutsen, maar tips zijn zeer welkom
Tijdens het spelen met de opties begreep ik maar niet waarom de zoomoptie niet werkte zoals ik wilde, tot ik bedacht dat ik nog met de color key aan het spelen was en niet met de goede zoomoptiequote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Awesome, het lijkt te werken. Nu spelen met de verschillende opties voor een leuk effect
OK, ik heb er inmiddels 3...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pour quoi? parce-que j'ai de la interesse... en ben benieuwd hoe het je ebvalt en of het pijn deed...
Wat heb je allemaal al gedaan dan wat je graag wilde doen? Zijn er dingen waar je wel echt heel erg van geniet?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pour quoi? parce-que j'ai de la interesse... en ben benieuwd hoe het je ebvalt en of het pijn deed...
[..]
het is maar raar haha.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Awesome, het lijkt te werken. Nu spelen met de verschillende opties voor een leuk effect
misschien een kleine fleur-de-lis op mijn heupbot (ja, ordinair, ik weet het haha)quote:Op maandag 7 juni 2010 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik heb er inmiddels 3...
Het oude Ajax-logo op mijn linker boven arm, een cassette bandje waar de tape uitloopt op mijn rechter bovenarm en een tekst op mijn rechter dijbeen.
Ze bevallen me prima, ik heb er letterlijk enfiguurlijk geen omkijken naar.
Het plaatsen van een tattoo is in het begin wat gevoelig, zeker de contourlijnen met slechts één naald die zonder onderbrekingen aangebracht moeten worden, maar de rest (kleuren, schaduws) valt wel mee zo lang je niet enorme lappen tegelijk laat doen.
Het ligt er ook aan waar je een tattoo laat zetten, hoe meer vlees er onder zit, hoe minder gevoelig het is.
Op je ruggengraat bijvoorbeeld schijnt het niet erg fijn te zijn...
Mijn vraag nu aan jou: Waar wil je welke tattoo laten zetten?
Morgen is het zo ver geloof ik...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Hey Puntje, je bent net op tijd terug voor de Hollandse Nieuwe
Heupbot = niet al te veel vlees...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
misschien een kleine fleur-de-lis op mijn heupbot (ja, ordinair, ik weet het haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |