whehehe had et niet eens in de gaten dit keerquote:
Ja, eindelijkquote:
bij mij werkt ie nog niet in ieder gevalquote:
bij mij ook ik keek verkeerdquote:
eindelijk naar hartelust tieten kijken zonder te posten en geen onnodige posts in dagcijfers posten edquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eindelijk naar hartelust tieten kijken zonder te posten en geen onnodige posts in dagcijfers posten ed
Daar gaan de postaantallenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eindelijk naar hartelust tieten kijken zonder te posten en geen onnodige posts in dagcijfers posten ed
Whut? Heb ik wat gemist?quote:
heb jij snelpost functie aan staan?quote:
Jep.quote:
zie de post boven je inderdaadquote:
Ik werd melig van deze printscreen. WTF is er mis met me.quote:
whehehee grappigquote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is gisteren wezen shoppen. Schat als hij is heeft hij een nieuwe tennisbal voor Max gekocht![]()
Max is weer heel blij nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolwtf?quote:
Heel veel smiley's bij elkaar?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd melig van deze printscreen. WTF is er mis met me.
Jij wordt volgens mij gewoon snel meligquote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd melig van deze printscreen. WTF is er mis met me.
Doe ik niet meer aan. Ja nog een aantal. En dan is het over, schluss, aus. Dan weer normaal posten.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Des te beter, hoef je alleen maar te tvpen als je een bepaald aantal hebt bereikt
Nice, een andere bal om aan te zitten...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is gisteren wezen shoppen. Schat als hij is heeft hij een nieuwe tennisbal voor Max gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf?!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nice, een andere bal om aan te zitten...
Is Max goed in ballen verslinden?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mja die heb ik ook nietquote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook die smileys onder mijn quickpostsdinges
help?
Opties »» Quick reply en dan iets aanvinken wat nu nog uit staatquote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
help?
Ja, leluk.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan nu ook topics verwijderen uit MyAt...
Deze bijt ze eerst lek en dan speelt ze er 2 jaar lang mee tot ze besluit dat ze een nieuwe wilt. Dan scheurt ze hem binnen no time in 1000 stukjes zodat wij snel een nieuwe gaan kopen voor drquote:
Niet serieus op in gaanquote:
THNXquote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opties »» Quick reply en dan iets aanvinken wat nu nog uit staat
Schaam Uquote:Op zondag 6 juni 2010 21:10 schreef DeLuna het volgende:
Doe mij maar een coalitie met PVDA, SP, CDA, VVD, GroenLinks, ChristenUnie, PVV, D66 en de PiratenPartij.
Alvast bedankt.
Dus voor haar heb je al net zo'n bal nodig als voor de onzequote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze bijt ze eerst lek en dan speelt ze er 2 jaar lang mee tot ze besluit dat ze een nieuwe wilt. Dan scheurt ze hem binnen no time in 1000 stukjes zodat wij snel een nieuwe gaan kopen voor dr
Instellingenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
help?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
onnodig, want nu kan dat met 1 druk op de knop
Neu. Ik hoorde Rutte net praten en zo slecht is hij helemaal niet. Mja, Femke is ookquote:
Nee want ze wil alleen tennisballen, in alle maten. Maar pas als het eruit ziet als een tennisbal vindt ze het boeiendquote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus voor haar heb je al net zo'n bal nodig als voor de onze
ja dat is nog eens een handige toevoegingquote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan nu ook topics verwijderen uit MyAt...
Het gaat niet om Rutte, maar om het programmaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neu. Ik hoorde Rutte net praten en zo slecht is hij helemaal niet. Mja, Femke is ooken Alexander is ook wel leuk en daarna komt er niemand meer dus ik weet het niet meer.
neequote:
Lekker kies keurig, bij de vorige meet zij je dat we tennis ballen mee moesten nemen, nu weer?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ze wil alleen tennisballen, in alle maten. Maar pas als het eruit ziet als een tennisbal vindt ze het boeiend
Die heb ik nog niet gelezen. Veel te veel.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om Rutte, maar om het programma
Is jouw spatiebalk gemaakt van tieten ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker kies keurig, bij de vorige meet zij je dat we tennis ballen mee moesten nemen, nu weer?
vies kind!quote:
nee vleesch!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker kies keurig, bij de vorige meet zij je dat we tennis ballen mee moesten nemen, nu weer?
Dan moet je minstens die netwerk uitzending bekijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gelezen. Veel te veel.
Pechtold nu aan de beurt
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is jouw spatiebalk gemaakt van tieten ofzo?
Jawel, maar ik dacht dat ''naatje'' een soort van synoniem was voor vagina.quote:
Mag ik ook gewoon een tientje inleggen dat iemand anders vleesch voor me gaat halen? Huppel weet toch wel wat voor drank ik wilquote:
Inderdaad. Sommige tieten kunnen best mooi zijn.quote:
Dan had ik er niet zo op geramdquote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is wel zo handigquote:
PUNANI!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat ''naatje'' een soort van synoniem was voor vagina.
nee, bilnaat... dus anusquote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat ''naatje'' een soort van synoniem was voor vagina.
Maar naatjeliefquote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je minstens die netwerk uitzending bekijken
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En zodra ik dat postte dacht ik 'punaatje'quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je minstens die netwerk uitzending bekijken
Een vrouw die op de VVD ging stemmen, die in de bijstand zat, ging er zo op achteruit dat ze niet meer normaal kon levenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar naatjeliefIk weet ook dat jij een linksmensch bent, en een hekel aan rechts hebt. Dus of ik hier nou bang van moet worden weet ik niet.
Jij vergelijkt jezelf met een anus?quote:
Nee, want een bijstandsmoeder gaat er niet 1000, maar 500 op achteruitquote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
daar klotpe dus geen hol van, sensatiezucht van netwerk weer
Hij legde net uit dat hij het zo gaat regelen dat ze voordeliger uit is als ze gaat werken dan dat ze in de bijstand is. Dat is nu nog niet zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een vrouw die op de VVD ging stemmen, die in de bijstand zat, ging er zo op achteruit dat ze niet meer normaal kon leven
300 toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want een bijstandsmoeder gaat er niet 1000, maar 500 op achteruit
Nou als ik het vleesch mee moet nemen niet, dat loopt bijna weg als ik daar benquote:
Als je dan ergens op valt dat betrekking heeft tot mijn nickname, dan associeer ik liever met anussen, dan met vagina'squote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij vergelijkt jezelf met een anus?
leer eens opletten man, dat overdrijven altijd maar weer om iemand te overtuigenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want een bijstandsmoeder gaat er niet 1000, maar 500 op achteruit
Dacht jij dat het in mijn geval beter zou zijn? ik ben denk ik wel met het ov 3 uur onderweg, als het niet meer isquote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als ik het vleesch mee moet nemen niet, dat loopt bijna weg als ik daar bendus dan maar drank
Ze gaat er nog steeds op achteruit, terwijl de werkende man er op vooruit gaat... Beetje krom, nietquote:
ja inderdaad erg krom dat iemand die werkt het beter heeft dan iemand die niks doetquote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze gaat er nog steeds op achteruit, terwijl de werkende man er op vooruit gaat... Beetje krom, niet
Of we gaan met zn allen de supermarkt overvallen als iedereen hier is.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon een tientje inleggen dat iemand anders vleesch voor me gaat halen? Huppel weet toch wel wat voor drank ik wil
Die berekening werd door de VVD zelf gedaan, Netwerk had zoiets als 1000 en VVD 300, nog steeds gaat ze er op achteruit, dus dat maakt niet uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer eens opletten man, dat overdrijven altijd maar weer om iemand te overtuigen_!
Ik vind het krom dat de werkende man er maar op achteruit moet gaan omdat de luie (NIET ALLE BIJMOEDERS DUS) bijstandsmoeders niet willen werken. Want op dit moment is het gewoon niet voordelig om te gaan werken met een kind, en daar wil hij dus wel voor zorgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze gaat er nog steeds op achteruit, terwijl de werkende man er op vooruit gaat... Beetje krom, niet
Die vrouw wilde harstikke graag werken, als je dat nog niet snapt, maar die mogelijkheden waren er nietquote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad erg krom dat iemand die werkt het beter heeft dan iemand die niks doet
Beetje wild gezegd, maar daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad erg krom dat iemand die werkt het beter heeft dan iemand die niks doet
het maakt 700 euro uitquote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die berekening werd door de VVD zelf gedaan, Netwerk had zoiets als 1000 en VVD 300, nog steeds gaat ze er op achteruit, dus dat maakt niet uit.
Die mensen met een kind gingen er ook op achteruitquote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het krom dat de werkende man er maar op achteruit moet gaan omdat de luie (NIET ALLE BIJMOEDERS DUS) bijstandsmoeders niet willen werken. Want op dit moment is het gewoon niet voordelig om te gaan werken met een kind, en daar wil hij dus wel voor zorgen.
Ik ookquote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
Dacht jij dat het in mijn geval beter zou zijn? ik ben denk ik wel met het ov 3 uur onderweg, als het niet meer is
Dat wordt echt chaotisch, arme supermarkt mensenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of we gaan met zn allen de supermarkt overvallen als iedereen hier is.
Dat was het 10 jaar geleden ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het krom dat de werkende man er maar op achteruit moet gaan omdat de luie (NIET ALLE BIJMOEDERS DUS) bijstandsmoeders niet willen werken. Want op dit moment is het gewoon niet voordelig om te gaan werken met een kind, en daar wil hij dus wel voor zorgen.
Waarom? Vagina;s zitten alleen op de betere helft van de mensheid.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je dan ergens op valt dat betrekking heeft tot mijn nickname, dan associeer ik liever met anussen, dan met vagina's
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die vrouw wilde harstikke graag werken, als je dat nog niet snapt, maar die mogelijkheden waren er niet
Jij weet niet hoe het is voor die vrouw, wil je misschien ruilen?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ze krijgt gratis geld, ze moet niet zeuren
die hebben juist een links georiënteerde kijk op de financiënquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, en ik wilde eigenlijk eerst de PVV alleen zwart maken...
Gelukkig gaat de Trans ook regelmatig met een groepje bewoners winkelen dus ze zijn wel wat gewend hier in de supermarktenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Dat wordt echt chaotisch, arme supermarkt mensen
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die hebben juist een links georiënteerde kijk op de financiën
Of iedereen maakt even 15,- ofzo over naar jullie, en dan gaan jullie vast inkopen doenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of we gaan met zn allen de supermarkt overvallen als iedereen hier is.
Ja, dat weet ik, maar hun ideeën met betrekking tot migratie zijn niet normaal te noemenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die hebben juist een links georiënteerde kijk op de financiën
het leven is nu eenmaal niet eerlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is voor die vrouw, wil je misschien ruilen?
Dat is ook een optiequote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of iedereen maakt even 15,- ofzo over naar jullie, en dan gaan jullie vast inkopen doen
Tell me bout itquote:
Tegenwoordig zitten er allerlei eisen aan vastquote:
Misschien wel het handigstquote:
Simpel, bij de oorzaak van de hele crisis, de graaiers, de mensen die op de VVD stemmen dus. Wat maakt 1000 euro achteruit nou uit op een vermogen van 1000000.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar naatje, wat wil je nou dan? Nederland zal moeten bezuinigen... waarop dan? Jij bent links, dus dingen als ontwikkelingshulp mogen ook niet minder neem ik aan?
Mja, dan moet ik wel echt zeker weten dat ik kom.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of iedereen maakt even 15,- ofzo over naar jullie, en dan gaan jullie vast inkopen doen
Dat bedoel ik maar netquote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er allerlei eisen aan vast
Denk je dat het fun is om afhankelijk te zijn van een ander ?
Dat je elk fucking dubbeltje moet omdraaien om te kunnen leven? Tis echt geen vetpot hoor
Omdat ze daar voor geleerd en gestudeerd hebben. Daar zitten ook menig VMBO'er tussen die het uiteindelijk hebben geschopt tot de universiteit. Daar heeft tijd en GELD in gezeten. Hard werken en leren is niet aantrekkelijk meer in Nederland, want hoe meer je verdient hoe meer je moet betalen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Simpel, bij de oorzaak van de hele crisis, de graaiers, de mensen die op de VVD stemmen dus. Wat maakt 1000 euro achteruit nou uit op een vermogen van 1000000.
Nee, ik heb er ook ervaring mee hoor. Maar er zijn hele grote verschillen binnen de groep bijstandsmoeders.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je elk fucking dubbeltje moet omdraaien om te kunnen leven? Tis echt geen vetpot hoor
ik zeg ook niet dat het een vetpot is maar als je grstis geld krijgt en dat wordt minder door een crisis mag je blij zijn dst je uberhaupt geld krijgtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik denk dat niemand een miljoen euro verdient. Of zelfs 200.000 per jaar. Of je nou bankdirecteur bent, autocoureur, topman van Shell, muzikant, tennisser, maakt niet uit. Sommige bedragen zijn absurd hoog. Dat je precies doet waar je heel erg goed in bent (of gewoon een asociale lul bent, dat zijn namelijk ook veel rijke mensen) rechtvaardigt nog niet dat je zoveel meer moet verdienen. Die mensen mogen best wat meer betalen. Een paar duizend euro op een tonnensalaris is dan echt niet veel gevraagd.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ze daar voor geleerd en gestudeerd hebben. Daar zitten ook menig VMBO'er tussen die het uiteindelijk hebben geschopt tot de universiteit. Daar heeft tijd en GELD in gezeten. Hard werken en leren is niet aantrekkelijk meer in Nederland, want hoe meer je verdient hoe meer je moet betalen.
Het leukste is om bij de zoveel maandelijkse controle van je bankafschriften alles zwart te maken behalve een aankoop in een sekswinkel.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of ze asociale lullen zijn doet er niet toe. Zou helemaal mooi zijn als je daar op ging beoordelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik denk dat niemand een miljoen euro verdient. Of zelfs 200.000 per jaar. Of je nou bankdirecteur bent, autocoureur, topman van Shell, muzikant, tennisser, maakt niet uit. Sommige bedragen zijn absurd hoog. Dat je precies doet waar je heel erg goed in bent (of gewoon een asociale lul bent, dat zijn namelijk ook veel rijke mensen) rechtvaardigt nog niet dat je zoveel meer moet verdienen. Die mensen mogen best wat meer betalen. Een paar duizend euro op een tonnensalaris is dan echt niet veel gevraagd.
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen, maar zoals jij het neerzette, kwam het op mij over dat je het er totaal niet mee eens is.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
ik zeg ook niet dat het een vetpot is maar als je grstis geld krijgt en dat wordt minder door een crisis mag je blij zijn dst je uberhaupt geld krijgt
Ja inderdaad. Maar als je dan toch niet komt is het ook zo weer teruggestortquote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik wel echt zeker weten dat ik kom.
Leuk, zo'n man, het motiveerd je ook echt om christen te worden...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het leukste is om bij de zoveel maandelijkse controle van je bankafschriften alles zwart te maken behalve een aankoop in een sekswinkel.
Ik had een gereformeerde man als contactpersoon bij de soos. Ik kreeg een hele preek over dat ik niet getrouwd was en dat ik al had gezondigd door een kind te krijgen, dat er nog kans was op redding enz.
Ja inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen, maar zoals jij het neerzette, kwam het op mij over dat je het er totaal niet mee eens is.
Ik snap ook best dat bijstandsmoeders het er niet mee eens zijn dat het nog meer omlaag gaat. De economie is nou eenmaal behoorlijk fucked up op het moment en alles heeft een wisselwerking.
Maar gratis geld vind ik echt zo raar staan, bijna respectloos.
Er is nu een programma op tv over homojongeren die hetero willen worden vanwege God......quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Leuk, zo'n man, het motiveerd je ook echt om christen te worden...
Ach heel veel rijke mensen zijn ook gewoon klootzakken, vooral in de financiële kant... het bedrijfsleven en zo. Staat er inderdaad wel los vanm vandaar dat ik het ook tussen haakjes heb gezet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of ze asociale lullen zijn doet er niet toe. Zou helemaal mooi zijn als je daar op ging beoordelen.
Vanaf wanneer val je eigenlijk onder die 52% ?
Die zijn ook niet helemaal lekker zeg. Laat God dan lekker stikken denk ik dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is nu een programma op tv over homojongeren die hetero willen worden vanwege God......
Ben ik mee eens, alhoewel ik vind dat al die topmannen en mensen die een heel hoog inkomen hebben meer belasting moeten betalenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar ik vind dat niemand mag janken want iedereen moet betalen. Zo gaat dat nou eenmaal.
Zoals iemand uit mijn kerk zou zeggen: Homofilie is een straf van god en een zonde... Helpt ook niet echt, denk ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is nu een programma op tv over homojongeren die hetero willen worden vanwege God......
Is het daar zo erg?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoals iemand uit mijn kerk zou zeggen: Homofilie is een straf van god en een zonde... Helpt ook niet echt, denk ik.
dan zou ik mijn 2 beste vrienden moeten afzwerenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoals iemand uit mijn kerk zou zeggen: Homofilie is een straf van god en een zonde... Helpt ook niet echt, denk ik.
Ja mja, ik vind het ook zo lastig. Ik heb een vriendin waarvan de vader gynaecoloog is. Ik weet zo niet wat die verdient maar die hebben aan zijn salaris gewoon genoeg, die moeder werkt af en toe en is verder thuis voor de kinderen. Hij heeft heel lang voor die functie gestudeerd, en ik vind het gewoon triest dat hij daar (misschien) voor moet opdraaien.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ach heel veel rijke mensen zijn ook gewoon klootzakken, vooral in de financiële kant... het bedrijfsleven en zo. Staat er inderdaad wel los vanm vandaar dat ik het ook tussen haakjes heb gezet.
Ach ik kon er wel om lachen, Zijn vrouw kwam regelmatig in het "vieze" gedeelte van de videotheekquote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Leuk, zo'n man, het motiveerd je ook echt om christen te worden...
ik werk me eenslag in de rondte. Betaal me.scheel belasting dus.ja als iemand niquote:Op zondag 6 juni 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen, maar zoals jij het neerzette, kwam het op mij over dat je het er totaal niet mee eens is.
Ik snap ook best dat bijstandsmoeders het er niet mee eens zijn dat het nog meer omlaag gaat. De economie is nou eenmaal behoorlijk fucked up op
het moment en alles heeft een wisselwerking.
Maar gratis geld vind ik echt zo raar staan, bijna respectloos.
Ja maar er zit zo'n verschil tussen de topmannen en de mensen die net op het randje tot de schijf van 52% horen. En dat moet dan allemaal naar 60%. Daar kan ik zo niet tegen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, alhoewel ik vind dat al die topmannen en mensen die een heel hoog inkomen hebben meer belasting moeten betalen
Kan ze niet, geen geld voor, het is niet alsof ze het gratis krijgt ofzoquote:Op zondag 6 juni 2010 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werk me eenslag in de rondte. Betaal me.scheel belasting dus.ja als iemand ni
ets doet en geld krijg noem ik dat gratis. Sue me
dat vind jij, ik vind dat er zeker een probleem is met integratie en dat wij al genoeg geld uitgeven en hebben gegeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar hun ideeën met betrekking tot migratie zijn niet normaal te noemen
Soms heeft ie uitlatingen, maar zelf was hij eerst atheïst en wilde er niets van weten, dus opzich wel bijzonderquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms heeft ie uitlatingen, maar zelf was hij eerst atheïst en wilde er niets van weten, dus opzich wel bijzonder
Dan leveren die toch lekker een beetje salaris in tot ze net onder het randje zitten?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar er zit zo'n verschil tussen de topmannen en de mensen die net op het randje tot de schijf van 52% horen. En dat moet dan allemaal naar 60%. Daar kan ik zo niet tegen.
Echt op die momenten wenste ik dat alle gelovigen op een eilandje gingen zitten. Doeiquote:Op zondag 6 juni 2010 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die zijn ook niet helemaal lekker zeg. Laat God dan lekker stikken denk ik dan.
nee idd, als ik iets krijgs waarvoor ik niks heb gedaan dan is dat idd niet gratis neequote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ze niet, geen geld voor, het is niet alsof ze het gratis krijgt ofzo![]()
Hij is gewoon heel fanatiek in alles, of hij is helemaal atheïst, of hij is helemaal christen.quote:
En bedanktquote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt op die momenten wenste ik dat alle gelovigen op een eilandje gingen zitten. Doei
*sorry.*
Goed plan. En de topmannen ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan leveren die toch lekker een beetje salaris in tot ze net onder het randje zitten?
Nou, zegquote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt op die momenten wenste ik dat alle gelovigen op een eilandje gingen zitten. Doei
*sorry.*
Dus gewoon een halvequote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel fanatiek in alles, of hij is helemaal atheïst, of hij is helemaal christen.
ik heb net al in de regen gefietstquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een heerlijke regenbui aan hier. Wie wil er met mij in de regen gaan staan?
ik wel, ga toch zo nog douchenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een heerlijke regenbui aan hier. Wie wil er met mij in de regen gaan staan?
regen hier is al weggetrokkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
jawel, maar met geld/ uitkeringen ligt dat heel andersquote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd, als ik iets krijgs waarvoor ik niks heb gedaan dan is dat idd niet gratis nee
Heerlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wil ook regenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
bijstand krijg je omdat je niks doet dus kort door de bocht gezegd, gratisquote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, maar met geld/ uitkeringen ligt dat heel anders
Niet, natuurlijk, dat is het probleem ook he, waar trek je de grens en hoeveel mensen worden daar dan de dupe van en is dat het waard of niet, van die dingen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed plan. En de topmannen ook.![]()
Maar hij krijg je dat nou weer voor elkaar zonder al te veel bureaucratie?
en dan picsquote:
je zegt het kort door de bocht, maar je meent het eigenlijk niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijstand krijg je omdat je niks doet dus kort door de bocht gezegd, gratis
en ik zeg het express zo kort door de bocht want tegenhangers van bv een vvd overdijven ook zo graag
Maar jij bent ook helemaal niet zo kortzichtig dus ik kom jou wel van dat eiland ophalenquote:
lieve schat,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je zegt het kort door de bocht, maar je meent het eigenlijk niet?
Ja daarom.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet, natuurlijk, dat is het probleem ook he, waar trek je de grens en hoeveel mensen worden daar dan de dupe van en is dat het waard of niet, van die dingen.
Er is bij elke grens altijd wel een groep de lul
ja, wel een beetje, maar ik moest bijna echt boos op je worden, dus ik vroeg het maar even voor de zekerheidquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve schat,
je kent me toch wel een beetje heh
Das liefquote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar jij bent ook helemaal niet zo kortzichtig dus ik kom jou wel van dat eiland ophalen
Ik wil je er ook wel van af halen maar ben je ook zo kortzichtig? Want dan laat ik je daar zitten. Er zijn palmbomen en huiswerk bestaat niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kom je ons dan wel op dat eilandje bezoeken
WRONGquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
bijstand krijg je omdat je niks doet dus kort door de bocht gezegd, gratis
Ik had ooit een bril nodig, maar dat was omdat ik njuust niet van dichtbij zag ofzowquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil je er ook wel van af halen maar ben je ook zo kortzichtig? Want dan laat ik je daar zitten. Er zijn palmbomen en huiswerk bestaat niet.
ik werd er een beetje moe van dat bv de vvd wordt afgeschilderd als een ramp met overdreven argumenten die niet kloppen of dat iemand gelijk voor gek wordt uitgemaakt als je ook maar iets mort aan het immigratie beleidquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wel een beetje, maar ik moest bijna echt boos op je worden, dus ik vroeg het maar even voor de zekerheid
ja lees vooral de rest wat ik te zeggen heb nietquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WRONG
Ik zat in de bijstand en had een baan... goh huh?![]()
je bent echt kort door de bocht
Same here man, ik heb 't druk met vrije tijdquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja zeker. Weinig tijd voor fok
EN met u ?
Een FOK! wet-shirt shootquote:
die wil ik wel jurerenquote:
Zo horen heb jij je wel vermaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja prima, heerlijk van ;t weer genoten met wat alcoholisch genot
Luchtvaart incident Haarlem/Schipholquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Huh, weet iemand al van een crash op Schiphol?
ik weet 't, sla mequote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen we dat via een knopje
het laatste hot nieuws wat mij bereikte was dat robben toch mee gaatquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Huh, weet iemand al van een crash op Schiphol?
dan zeg je DAT toch meteen i.p.v. andere mensen kwetsen met je kort door de bocht-opmerkingenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werd er een beetje moe van dat bv de vvd wordt afgeschilderd als een ramp met overdreven argumenten die niet kloppen of dat iemand gelijk voor gek wordt uitgemaakt als je ook maar iets mort aan het immigratie beleid
Ja heerlijk, alleen ik word hard op de feiten gedrukt aangezien ik morgen al weer vroeg aan de slag moet gaanquote:
ja excuus, tgaat zo snelquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
ja lees vooral de rest wat ik te zeggen heb niet
Ik mag er ook weer vroeg uitquote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja heerlijk, alleen ik word hard op de feiten gedrukt aangezien ik morgen al weer vroeg aan de slag moet gaan
daar ben jequote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zeg je DAT toch meteen i.p.v. andere mensen kwetsen met je kort door de bocht-opmerkingen
Dat is nieuws voor mijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het laatste hot nieuws wat mij bereikte was dat robben toch mee gaat![]()
nope dat deed ik express niet, het gaat ook totaal niet om het kwetsenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zeg je DAT toch meteen i.p.v. andere mensen kwetsen met je kort door de bocht-opmerkingen
Je moet Wilfried de Jong volgen. Die twitterde dat de blessure meeviel en er geen vervanger komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor mijHoe dat zo? Linkje, tweet, iets?
Kijk eens boven jequote:
Wat moet ik boven me kijken?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk eens boven jeMaargoed:
Samengevat: Vliegtuig vloog net laag over Hlem Nrd, met rechtervleugel die in brand leek te staan. Inmiddels veilig geland #schiphol
ja ik had ook moeite met het volgenquote:
www.nu.nlquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor mijHoe dat zo? Linkje, tweet, iets?
Ik heb met je te doen ! Levert 't nog wat op, of moet je je opofferen als in stage?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet ik boven me kijken?Ik woon nog steeds in Friesland hoor.
Ook daar heb ik mee te doenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat moet ik boven me kijken?Ik woon nog steeds in Friesland hoor.
Ben al lang klaar met stage, nu nog wachten totdat ik mijn diploma krijg, dus gewoon een beetje verdienen kan geen kwaadquote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen ! Levert 't nog wat op, of moet je je opofferen als in stage?
nou prima, maar dat deed je welquote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope dat deed ik express niet, het gaat ook totaal niet om het kwetsen
Dan klinkt het al veel beter jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben al lang klaar met stage, nu nog wachten totdat ik mijn diploma krijg, dus gewoon een beetje verdienen kan geen kwaad
m-m-m-meen je dat nou?quote:
sorry mopquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
m-m-m-meen je dat nou?![]()
kom jij ook naar de bbq?
niet, je drukt je gewoon soms wat lullig uitquote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry mop![]()
maar ik ben nu eenmaal een klootzak
Ga maar gauw weg. En ik lees nooit terug daaromquote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In spreekwoordelijke zin, wat posts boven je staat het antwoord...
Maar nu bedzoekertje doen
Hihihihihihi!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
welke bbq heb je 't overik w-w-w-weet van niks
![]()
dat was in dit geval expressquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet, je drukt je gewoon soms wat lullig uit![]()
Hmm.. ik zal even m'n agenda doorlopen, ff kijken of ik dan kan zegquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihi!
die bij de Huppels op 10 juli![]()
Slaapkopje!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef AskMe het volgende:
[..]
hehe jaa dat lijkt mij ookgaat dat lukken of is 't lastig?
tot nu toe nog niksquote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef AskMe het volgende:
[..]
hehe jaa dat lijkt mij ookgaat dat lukken of is 't lastig?
zombiesquote:
nou ja, dan ben je dus gewoon soms een lul, maar dat wisten we allemaal al wel toch?quote:
Dat zou zooooooooooooooooooooooooooooooo leuk zijn johquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef AskMe het volgende:
[..]
Hmm.. ik zal even m'n agenda doorlopen, ff kijken of ik dan kan zeg
ik kijk half tv dus ik volg ook veel niet meer hierquote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is moe en is TE moe om het bij te houden
ik krijg bijna tranen in m'n ogenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaapkopje!!!!Hoe is het met jou?
Samenvatting: we houden van jequote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is moe en is TE moe om het bij te houden
Hihihi, ik heb jou ook gemist!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
ik krijg bijna tranen in m'n ogenSLAAAAAAPKOPJE VAN ME !!
![]()
met mij is het heel goed
ik heb examens achter de rug en ben aan ;t genieten van de grote vrije tijd die mij nu gegund is
met jou dan?
ik wist het al langquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, dan ben je dus gewoon soms een lul, maar dat wisten we allemaal al wel toch?
Jaaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou zooooooooooooooooooooooooooooooo leuk zijn joh![]()
Hoe is het verder?
Wat is te vroeg?quote:
open doen of terug kloppenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn hart slaat niet maar hij klopt wel. En nu?
dat spreekt dan ook wel weer voor jequote:
Ik was druk met leren, examens maken en gewoon wat dingen regelen enzo (lees: geen tijd voor FOK) ik heb nu gelukkig alles achter de rug en hoogstwaarschijnlijk geslaagdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik heb jou ook gemist!Waar was je?
En wat fijn dat ze klaar zijn, hoe ging het? Geslaagd? En vrije tijd is lekker![]()
Hier alles goed
tuurlijk ik ben niet achterlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat spreekt dan ook wel weer voor je![]()
zelfkennis ftw
Dus regel dat maar gewoonquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaa
maar verder gaat het goed, ik heb examens achter de rug, volgende week op vakantie, lekker aan 't genieten dus, met jouu ?
Wat dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed idee!
Maar ik moet denk ik eerst nog maar even wat nuttigs doen
ik heb parrefum dat Lovely heetquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heet niet voor niets lovely, wat dacht jij dan
Ik had ooit bijbaantje in cafetaria en daar de site voor gemaakt e.d. en die onderhoud ik nog altijdquote:
quote:
hihihiquote:
en daar moet zeker nog wat onderhoud aan gebeuren?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had ooit bijbaantje in cafetaria en daar de site voor gemaakt e.d. en die onderhoud ik nog altijd
Tja dat kan echt niet nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Giertje het volgende:
volgens mij ben ik ziek
ik luister veel nederlandstalige muziek de laatste tijd
Ik denk goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus regel dat maar gewoon![]()
Oeh, hoe ging het? Denk je?
En vakantiesamen met vriendinlief?
Hier gaat het best heel goed
niks mis meequote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Giertje het volgende:
volgens mij ben ik ziek
ik luister veel nederlandstalige muziek de laatste tijd
en is het lekker? waarvan is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en daar moet zeker nog wat onderhoud aan gebeuren?
Respect. Ik ben zo goed als verslaafdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik was druk met leren, examens maken en gewoon wat dingen regelen enzo (lees: geen tijd voor FOK) ik heb nu gelukkig alles achter de rug en hoogstwaarschijnlijk geslaagdmaar daardoor was ik een soort van afwezig
en moest ik jullie gezelligheid missen !
Mooi dat het met jou ook goed is, leeft de Lada nog?
Dat gebeurd soms zo, maar geslaagd zijn is wel tofquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik was druk met leren, examens maken en gewoon wat dingen regelen enzo (lees: geen tijd voor FOK) ik heb nu gelukkig alles achter de rug en hoogstwaarschijnlijk geslaagdmaar daardoor was ik een soort van afwezig
en moest ik jullie gezelligheid missen !
Mooi dat het met jou ook goed is, leeft de Lada nog?
Kan de beste overkomen!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hihihiniet helemaal wakker meer... dus had em gewoon over het hoofd gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is zeker niet verkeerd dat nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks mis mee![]()
drukwerk, herman van veen, johnny jordaan, brel
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en is het lekker? waarvan is hetIk ben ook al te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker handigquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies!
En dat ligt al 3 weken op de plank onderhand dus toch maar eens doen![]()
woei!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik denk goedmoet goedkomen
En vakantie ja, niet met vriendin dit x, ze had een auto gekocht, ik ga nu examentripje doen met vrienden ^^
goed om te horen dat het bij jou ook goed gaaten de kleine?
Das waarquote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ik doe het voor niets dus ze moeten niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |