Ja daarom.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet, natuurlijk, dat is het probleem ook he, waar trek je de grens en hoeveel mensen worden daar dan de dupe van en is dat het waard of niet, van die dingen.
Er is bij elke grens altijd wel een groep de lul
ja, wel een beetje, maar ik moest bijna echt boos op je worden, dus ik vroeg het maar even voor de zekerheidquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve schat,
je kent me toch wel een beetje heh
Das liefquote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar jij bent ook helemaal niet zo kortzichtig dus ik kom jou wel van dat eiland ophalen
Ik wil je er ook wel van af halen maar ben je ook zo kortzichtig? Want dan laat ik je daar zitten. Er zijn palmbomen en huiswerk bestaat niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kom je ons dan wel op dat eilandje bezoeken
WRONGquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
bijstand krijg je omdat je niks doet dus kort door de bocht gezegd, gratis
Ik had ooit een bril nodig, maar dat was omdat ik njuust niet van dichtbij zag ofzowquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil je er ook wel van af halen maar ben je ook zo kortzichtig? Want dan laat ik je daar zitten. Er zijn palmbomen en huiswerk bestaat niet.
ik werd er een beetje moe van dat bv de vvd wordt afgeschilderd als een ramp met overdreven argumenten die niet kloppen of dat iemand gelijk voor gek wordt uitgemaakt als je ook maar iets mort aan het immigratie beleidquote:Op zondag 6 juni 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wel een beetje, maar ik moest bijna echt boos op je worden, dus ik vroeg het maar even voor de zekerheid
ja lees vooral de rest wat ik te zeggen heb nietquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WRONG
Ik zat in de bijstand en had een baan... goh huh?![]()
je bent echt kort door de bocht
Same here man, ik heb 't druk met vrije tijdquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja zeker. Weinig tijd voor fok
EN met u ?
Een FOK! wet-shirt shootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |