Hij is gewoon heel fanatiek in alles, of hij is helemaal atheïst, of hij is helemaal christen.quote:
En bedanktquote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt op die momenten wenste ik dat alle gelovigen op een eilandje gingen zitten. Doei
*sorry.*
Goed plan. En de topmannen ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan leveren die toch lekker een beetje salaris in tot ze net onder het randje zitten?
Nou, zegquote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt op die momenten wenste ik dat alle gelovigen op een eilandje gingen zitten. Doei
*sorry.*
Dus gewoon een halvequote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel fanatiek in alles, of hij is helemaal atheïst, of hij is helemaal christen.
ik heb net al in de regen gefietstquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een heerlijke regenbui aan hier. Wie wil er met mij in de regen gaan staan?
ik wel, ga toch zo nog douchenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een heerlijke regenbui aan hier. Wie wil er met mij in de regen gaan staan?
regen hier is al weggetrokkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
jawel, maar met geld/ uitkeringen ligt dat heel andersquote:Op zondag 6 juni 2010 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd, als ik iets krijgs waarvoor ik niks heb gedaan dan is dat idd niet gratis nee
Heerlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wil ook regenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
bijstand krijg je omdat je niks doet dus kort door de bocht gezegd, gratisquote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, maar met geld/ uitkeringen ligt dat heel anders
Niet, natuurlijk, dat is het probleem ook he, waar trek je de grens en hoeveel mensen worden daar dan de dupe van en is dat het waard of niet, van die dingen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed plan. En de topmannen ook.![]()
Maar hij krijg je dat nou weer voor elkaar zonder al te veel bureaucratie?
en dan picsquote:
je zegt het kort door de bocht, maar je meent het eigenlijk niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijstand krijg je omdat je niks doet dus kort door de bocht gezegd, gratis
en ik zeg het express zo kort door de bocht want tegenhangers van bv een vvd overdijven ook zo graag
Maar jij bent ook helemaal niet zo kortzichtig dus ik kom jou wel van dat eiland ophalenquote:
lieve schat,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je zegt het kort door de bocht, maar je meent het eigenlijk niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |