Jij weet niet hoe het is voor die vrouw, wil je misschien ruilen?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ze krijgt gratis geld, ze moet niet zeuren
die hebben juist een links georiënteerde kijk op de financiënquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, en ik wilde eigenlijk eerst de PVV alleen zwart maken...
Gelukkig gaat de Trans ook regelmatig met een groepje bewoners winkelen dus ze zijn wel wat gewend hier in de supermarktenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Dat wordt echt chaotisch, arme supermarkt mensen
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die hebben juist een links georiënteerde kijk op de financiën
Of iedereen maakt even 15,- ofzo over naar jullie, en dan gaan jullie vast inkopen doenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of we gaan met zn allen de supermarkt overvallen als iedereen hier is.
Ja, dat weet ik, maar hun ideeën met betrekking tot migratie zijn niet normaal te noemenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die hebben juist een links georiënteerde kijk op de financiën
het leven is nu eenmaal niet eerlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is voor die vrouw, wil je misschien ruilen?
Dat is ook een optiequote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of iedereen maakt even 15,- ofzo over naar jullie, en dan gaan jullie vast inkopen doen
Tell me bout itquote:
Tegenwoordig zitten er allerlei eisen aan vastquote:
Misschien wel het handigstquote:
Simpel, bij de oorzaak van de hele crisis, de graaiers, de mensen die op de VVD stemmen dus. Wat maakt 1000 euro achteruit nou uit op een vermogen van 1000000.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar naatje, wat wil je nou dan? Nederland zal moeten bezuinigen... waarop dan? Jij bent links, dus dingen als ontwikkelingshulp mogen ook niet minder neem ik aan?
Mja, dan moet ik wel echt zeker weten dat ik kom.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of iedereen maakt even 15,- ofzo over naar jullie, en dan gaan jullie vast inkopen doen
Dat bedoel ik maar netquote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten er allerlei eisen aan vast
Denk je dat het fun is om afhankelijk te zijn van een ander ?
Dat je elk fucking dubbeltje moet omdraaien om te kunnen leven? Tis echt geen vetpot hoor
Omdat ze daar voor geleerd en gestudeerd hebben. Daar zitten ook menig VMBO'er tussen die het uiteindelijk hebben geschopt tot de universiteit. Daar heeft tijd en GELD in gezeten. Hard werken en leren is niet aantrekkelijk meer in Nederland, want hoe meer je verdient hoe meer je moet betalen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Simpel, bij de oorzaak van de hele crisis, de graaiers, de mensen die op de VVD stemmen dus. Wat maakt 1000 euro achteruit nou uit op een vermogen van 1000000.
Nee, ik heb er ook ervaring mee hoor. Maar er zijn hele grote verschillen binnen de groep bijstandsmoeders.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je elk fucking dubbeltje moet omdraaien om te kunnen leven? Tis echt geen vetpot hoor
ik zeg ook niet dat het een vetpot is maar als je grstis geld krijgt en dat wordt minder door een crisis mag je blij zijn dst je uberhaupt geld krijgtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik denk dat niemand een miljoen euro verdient. Of zelfs 200.000 per jaar. Of je nou bankdirecteur bent, autocoureur, topman van Shell, muzikant, tennisser, maakt niet uit. Sommige bedragen zijn absurd hoog. Dat je precies doet waar je heel erg goed in bent (of gewoon een asociale lul bent, dat zijn namelijk ook veel rijke mensen) rechtvaardigt nog niet dat je zoveel meer moet verdienen. Die mensen mogen best wat meer betalen. Een paar duizend euro op een tonnensalaris is dan echt niet veel gevraagd.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ze daar voor geleerd en gestudeerd hebben. Daar zitten ook menig VMBO'er tussen die het uiteindelijk hebben geschopt tot de universiteit. Daar heeft tijd en GELD in gezeten. Hard werken en leren is niet aantrekkelijk meer in Nederland, want hoe meer je verdient hoe meer je moet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |