die wil ik wel jurerenquote:
Zo horen heb jij je wel vermaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja prima, heerlijk van ;t weer genoten met wat alcoholisch genot
Luchtvaart incident Haarlem/Schipholquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Huh, weet iemand al van een crash op Schiphol?
ik weet 't, sla mequote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen we dat via een knopje
het laatste hot nieuws wat mij bereikte was dat robben toch mee gaatquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Huh, weet iemand al van een crash op Schiphol?
dan zeg je DAT toch meteen i.p.v. andere mensen kwetsen met je kort door de bocht-opmerkingenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werd er een beetje moe van dat bv de vvd wordt afgeschilderd als een ramp met overdreven argumenten die niet kloppen of dat iemand gelijk voor gek wordt uitgemaakt als je ook maar iets mort aan het immigratie beleid
Ja heerlijk, alleen ik word hard op de feiten gedrukt aangezien ik morgen al weer vroeg aan de slag moet gaanquote:
ja excuus, tgaat zo snelquote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
ja lees vooral de rest wat ik te zeggen heb niet
Ik mag er ook weer vroeg uitquote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja heerlijk, alleen ik word hard op de feiten gedrukt aangezien ik morgen al weer vroeg aan de slag moet gaan
daar ben jequote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zeg je DAT toch meteen i.p.v. andere mensen kwetsen met je kort door de bocht-opmerkingen
Dat is nieuws voor mijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het laatste hot nieuws wat mij bereikte was dat robben toch mee gaat![]()
nope dat deed ik express niet, het gaat ook totaal niet om het kwetsenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zeg je DAT toch meteen i.p.v. andere mensen kwetsen met je kort door de bocht-opmerkingen
Je moet Wilfried de Jong volgen. Die twitterde dat de blessure meeviel en er geen vervanger komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor mijHoe dat zo? Linkje, tweet, iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |