tuurlijk ik ben niet achterlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat spreekt dan ook wel weer voor je![]()
zelfkennis ftw
Dus regel dat maar gewoonquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaa
maar verder gaat het goed, ik heb examens achter de rug, volgende week op vakantie, lekker aan 't genieten dus, met jouu ?
Wat dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed idee!
Maar ik moet denk ik eerst nog maar even wat nuttigs doen
ik heb parrefum dat Lovely heetquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heet niet voor niets lovely, wat dacht jij dan
Ik had ooit bijbaantje in cafetaria en daar de site voor gemaakt e.d. en die onderhoud ik nog altijdquote:
quote:
hihihiquote:
en daar moet zeker nog wat onderhoud aan gebeuren?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had ooit bijbaantje in cafetaria en daar de site voor gemaakt e.d. en die onderhoud ik nog altijd
Tja dat kan echt niet nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Giertje het volgende:
volgens mij ben ik ziek
ik luister veel nederlandstalige muziek de laatste tijd
Ik denk goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus regel dat maar gewoon![]()
Oeh, hoe ging het? Denk je?
En vakantiesamen met vriendinlief?
Hier gaat het best heel goed
niks mis meequote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Giertje het volgende:
volgens mij ben ik ziek
ik luister veel nederlandstalige muziek de laatste tijd
en is het lekker? waarvan is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en daar moet zeker nog wat onderhoud aan gebeuren?
Respect. Ik ben zo goed als verslaafdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik was druk met leren, examens maken en gewoon wat dingen regelen enzo (lees: geen tijd voor FOK) ik heb nu gelukkig alles achter de rug en hoogstwaarschijnlijk geslaagdmaar daardoor was ik een soort van afwezig
en moest ik jullie gezelligheid missen !
Mooi dat het met jou ook goed is, leeft de Lada nog?
Dat gebeurd soms zo, maar geslaagd zijn is wel tofquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik was druk met leren, examens maken en gewoon wat dingen regelen enzo (lees: geen tijd voor FOK) ik heb nu gelukkig alles achter de rug en hoogstwaarschijnlijk geslaagdmaar daardoor was ik een soort van afwezig
en moest ik jullie gezelligheid missen !
Mooi dat het met jou ook goed is, leeft de Lada nog?
Kan de beste overkomen!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hihihiniet helemaal wakker meer... dus had em gewoon over het hoofd gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is zeker niet verkeerd dat nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks mis mee![]()
drukwerk, herman van veen, johnny jordaan, brel
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en is het lekker? waarvan is hetIk ben ook al te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker handigquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies!
En dat ligt al 3 weken op de plank onderhand dus toch maar eens doen![]()
woei!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik denk goedmoet goedkomen
En vakantie ja, niet met vriendin dit x, ze had een auto gekocht, ik ga nu examentripje doen met vrienden ^^
goed om te horen dat het bij jou ook goed gaaten de kleine?
Das waarquote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ik doe het voor niets dus ze moeten niet zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |