Hmm.. ik zal even m'n agenda doorlopen, ff kijken of ik dan kan zegquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihi!
die bij de Huppels op 10 juli![]()
Slaapkopje!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef AskMe het volgende:
[..]
hehe jaa dat lijkt mij ookgaat dat lukken of is 't lastig?
tot nu toe nog niksquote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef AskMe het volgende:
[..]
hehe jaa dat lijkt mij ookgaat dat lukken of is 't lastig?
zombiesquote:
nou ja, dan ben je dus gewoon soms een lul, maar dat wisten we allemaal al wel toch?quote:
Dat zou zooooooooooooooooooooooooooooooo leuk zijn johquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef AskMe het volgende:
[..]
Hmm.. ik zal even m'n agenda doorlopen, ff kijken of ik dan kan zeg
ik kijk half tv dus ik volg ook veel niet meer hierquote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is moe en is TE moe om het bij te houden
ik krijg bijna tranen in m'n ogenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaapkopje!!!!Hoe is het met jou?
Samenvatting: we houden van jequote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is moe en is TE moe om het bij te houden
Hihihi, ik heb jou ook gemist!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef AskMe het volgende:
[..]
ik krijg bijna tranen in m'n ogenSLAAAAAAPKOPJE VAN ME !!
![]()
met mij is het heel goed
ik heb examens achter de rug en ben aan ;t genieten van de grote vrije tijd die mij nu gegund is
met jou dan?
ik wist het al langquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, dan ben je dus gewoon soms een lul, maar dat wisten we allemaal al wel toch?
Jaaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou zooooooooooooooooooooooooooooooo leuk zijn joh![]()
Hoe is het verder?
Wat is te vroeg?quote:
open doen of terug kloppenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn hart slaat niet maar hij klopt wel. En nu?
dat spreekt dan ook wel weer voor jequote:
Ik was druk met leren, examens maken en gewoon wat dingen regelen enzo (lees: geen tijd voor FOK) ik heb nu gelukkig alles achter de rug en hoogstwaarschijnlijk geslaagdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ik heb jou ook gemist!Waar was je?
En wat fijn dat ze klaar zijn, hoe ging het? Geslaagd? En vrije tijd is lekker![]()
Hier alles goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |