whehehe had et niet eens in de gaten dit keerquote:
Ja, eindelijkquote:
bij mij werkt ie nog niet in ieder gevalquote:
bij mij ook ik keek verkeerdquote:
eindelijk naar hartelust tieten kijken zonder te posten en geen onnodige posts in dagcijfers posten edquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eindelijk naar hartelust tieten kijken zonder te posten en geen onnodige posts in dagcijfers posten ed
Daar gaan de postaantallenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eindelijk naar hartelust tieten kijken zonder te posten en geen onnodige posts in dagcijfers posten ed
Whut? Heb ik wat gemist?quote:
heb jij snelpost functie aan staan?quote:
Jep.quote:
zie de post boven je inderdaadquote:
Ik werd melig van deze printscreen. WTF is er mis met me.quote:
whehehee grappigquote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is gisteren wezen shoppen. Schat als hij is heeft hij een nieuwe tennisbal voor Max gekocht![]()
Max is weer heel blij nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolwtf?quote:
Heel veel smiley's bij elkaar?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd melig van deze printscreen. WTF is er mis met me.
Jij wordt volgens mij gewoon snel meligquote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werd melig van deze printscreen. WTF is er mis met me.
Doe ik niet meer aan. Ja nog een aantal. En dan is het over, schluss, aus. Dan weer normaal posten.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Des te beter, hoef je alleen maar te tvpen als je een bepaald aantal hebt bereikt
Nice, een andere bal om aan te zitten...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is gisteren wezen shoppen. Schat als hij is heeft hij een nieuwe tennisbal voor Max gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf?!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nice, een andere bal om aan te zitten...
Is Max goed in ballen verslinden?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mja die heb ik ook nietquote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook die smileys onder mijn quickpostsdinges
help?
Opties »» Quick reply en dan iets aanvinken wat nu nog uit staatquote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
help?
Ja, leluk.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan nu ook topics verwijderen uit MyAt...
Deze bijt ze eerst lek en dan speelt ze er 2 jaar lang mee tot ze besluit dat ze een nieuwe wilt. Dan scheurt ze hem binnen no time in 1000 stukjes zodat wij snel een nieuwe gaan kopen voor drquote:
Niet serieus op in gaanquote:
THNXquote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opties »» Quick reply en dan iets aanvinken wat nu nog uit staat
Schaam Uquote:Op zondag 6 juni 2010 21:10 schreef DeLuna het volgende:
Doe mij maar een coalitie met PVDA, SP, CDA, VVD, GroenLinks, ChristenUnie, PVV, D66 en de PiratenPartij.
Alvast bedankt.
Dus voor haar heb je al net zo'n bal nodig als voor de onzequote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze bijt ze eerst lek en dan speelt ze er 2 jaar lang mee tot ze besluit dat ze een nieuwe wilt. Dan scheurt ze hem binnen no time in 1000 stukjes zodat wij snel een nieuwe gaan kopen voor dr
Instellingenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
help?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
onnodig, want nu kan dat met 1 druk op de knop
Neu. Ik hoorde Rutte net praten en zo slecht is hij helemaal niet. Mja, Femke is ookquote:
Nee want ze wil alleen tennisballen, in alle maten. Maar pas als het eruit ziet als een tennisbal vindt ze het boeiendquote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus voor haar heb je al net zo'n bal nodig als voor de onze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |