ja dat is nog eens een handige toevoegingquote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan nu ook topics verwijderen uit MyAt...
Het gaat niet om Rutte, maar om het programmaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neu. Ik hoorde Rutte net praten en zo slecht is hij helemaal niet. Mja, Femke is ooken Alexander is ook wel leuk en daarna komt er niemand meer dus ik weet het niet meer.
neequote:
Lekker kies keurig, bij de vorige meet zij je dat we tennis ballen mee moesten nemen, nu weer?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ze wil alleen tennisballen, in alle maten. Maar pas als het eruit ziet als een tennisbal vindt ze het boeiend
Die heb ik nog niet gelezen. Veel te veel.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om Rutte, maar om het programma
Is jouw spatiebalk gemaakt van tieten ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker kies keurig, bij de vorige meet zij je dat we tennis ballen mee moesten nemen, nu weer?
vies kind!quote:
nee vleesch!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker kies keurig, bij de vorige meet zij je dat we tennis ballen mee moesten nemen, nu weer?
Dan moet je minstens die netwerk uitzending bekijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gelezen. Veel te veel.
Pechtold nu aan de beurt
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is jouw spatiebalk gemaakt van tieten ofzo?
Jawel, maar ik dacht dat ''naatje'' een soort van synoniem was voor vagina.quote:
Mag ik ook gewoon een tientje inleggen dat iemand anders vleesch voor me gaat halen? Huppel weet toch wel wat voor drank ik wilquote:
Inderdaad. Sommige tieten kunnen best mooi zijn.quote:
Dan had ik er niet zo op geramdquote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is wel zo handigquote:
PUNANI!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat ''naatje'' een soort van synoniem was voor vagina.
nee, bilnaat... dus anusquote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat ''naatje'' een soort van synoniem was voor vagina.
Maar naatjeliefquote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je minstens die netwerk uitzending bekijken
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En zodra ik dat postte dacht ik 'punaatje'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |