Nou, ik dacht van FMT te weten dat je een vrouw was, maar raakte in de warquote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
En ik maakte maar een grapje tombo en loveless, jullie moeten me nog leren kennen.![]()
TVR?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik dacht van TVR te weten dat je een vrouw was, maar raakte in de war
quote:
Er was eens een vrouwtje uit Epe,quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
Leave it to Tombo.![]()
Ik ga koken. Tot over een minuut of zo.
quote:
foutje...quote:
Oja! Daar ken ik je uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
foutje...FMT bedoel ik (edit te langzaam
)
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Tombo weet hoe het moet. Ik reik aan haar de award voor meest dubbelzinnige nieuwkomer uit.
Niets nieuws.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Tombo weet hoe het moet. Ik reik aan haar de award voor meest dubbelzinnige nieuwkomer uit.
Laysa beebquote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Laysa het volgende:
Hendig sjiek dat anoniem tvpen...al is het nu niet meer anoniem
Godver, als je nou gewoon had gezegd dat je vrouw bent en je niet voor niks kwam strijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
En ik maakte maar een grapje tombo en loveless, jullie moeten me nog leren kennen.![]()
Ga es neuken.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
he, een topic. Oh wacht, daar had ik al iets gezet.
Ik vind strijken geweldigquote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver, als je nou gewoon had gezegd dat je vrouw bent en je niet voor niks kwam strijkenDan had het WIN/WIN geweest (
) en had ik zelf niet hoeven strijken
ach, arm jochie... moest je nu alles zelf doen?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver, als je nou gewoon had gezegd dat je vrouw bent en je niet voor niks kwam strijkenDan had het WIN/WIN geweest (
) en had ik zelf niet hoeven strijken
Ik vind het ook niet vreselijk... hoef het ook niet zo vaak te doenquote:
ben je nog boos?quote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in de huidige situatie geen heel slim plan...
Ligt eraan of je eerst naar Weert rijdt of nietquote:Op zondag 6 juni 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in de huidige situatie geen heel slim plan...
Voor mij dan.
Dat is niet goed idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik nu met iets anders het bed in duik, zet Cat er een streep door denk ik.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je eerst naar Weert rijdt of niet
Goedmaakseks.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je eerst naar Weert rijdt of niet
Of ik moet eerst naar Weert rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh ja... das bijna de beste seks die er isquote:
Nee, ik ben eerst met die ovenfriet bezig.quote:
Zwolle.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje mina wat gaan jullie hard!![]()
Ik kijk even niet en we zijn weer 2/3 topics verder
Opgezwollequote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
he, iemand die ik niet ken!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
PRIORITEITEN!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerst met die ovenfriet bezig.
Ja, maar dat zijn we gewend vanuit XFA..quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Of ik moet eerst naar Weert rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas nou op JJH!quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
precies, de ovenfriet! neuken kan altijd nog.quote:
have fun. En pas op je witte broek!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies, de ovenfriet neuken kan altijd nog.
Dat is dan weer niet mijn dingquote:
He, een pinguin!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho! Dat gaat over Zwolle! Niet over Marijke!
Nee joh, het weer was niet echt om over naar huis te schrijven! Daarbij vond ik twee dagen wel genoegquote:
Ja nee, ik moet nu niet teveel naar andere dames toetrekken, anders gaat het niet goedkomen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet mijn ding
[..]
He, een pinguin!
[..]
Okeequote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, ik moet nu niet teveel naar andere dames toetrekken, anders gaat het niet goedkomen.
Het ligt niet aan jou hoor.
Hier heeft het nog niet echt geregend. Maar het zal wel lekker verkoelend geweest zijn op hjet water.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, het weer was niet echt om over naar huis te schrijven! Daarbij vond ik twee dagen wel genoeg
Nee, bij mij nog niet, maar het is wel bewolkt... En een frisse wind zodat het niet meer zo benauwd isquote:
Hier was het de hele dag bewolkt en vanaf een uur of vijf regent het.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier heeft het nog niet echt geregend. Maar het zal wel lekker verkoelend geweest zijn op hjet water.
He, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Friet met zaadsaus.quote:
ok zelfs ranzigheid kent een grens hequote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Friet met zaadsaus.
Waar is hier?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier was het de hele dag bewolkt en vanaf een uur of vijf regent het.
Gister was wel leuk, ook nog gezwommenEn daarna van de rand afgekletterd toen ik er weer uit wilde komen, want zwemmen na een fles rosé gaat toch minder
Dat denk ik ook jaquote:
Ja dat is wel lekker inderdaad. Want vanmiddag was het echt vervelend.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bij mij nog niet, maar het is wel bewolkt... En een frisse wind zodat het niet meer zo benauwd is
Jij begonquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier was het de hele dag bewolkt en vanaf een uur of vijf regent het.
Gister was wel leuk, ook nog gezwommenEn daarna van de rand afgekletterd toen ik er weer uit wilde komen, want zwemmen na een fles rosé gaat toch minder
Omgeving Utrechtquote:Op zondag 6 juni 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar is hier?
Oeh, da's wel minder van de valpartij... Geen blauwe plekken oid aan over gehouden?
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker inderdaad. Want vanmiddag was het echt vervelend.
Jij woont toch ergens in Zuid toch?
Oeh, dat klinkt inderdaad niet fijn...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht![]()
Jawel, één op mijn heup en één onder m'n knie. Best pijnlijk nog![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is zo'n kookboekje voor koken met sperma.
Ik meende dat ooit een keer ergen gelezen te hebben. Ik woon op de Pierik.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe weet jij dat?
Wacht, jij woonde volgens mij bij mij in de buurt of ben ik nu in de war?
![]()
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nuquote:Op zondag 6 juni 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
En ik zie nog meer nieuwe namen.... gezellig![]()
ja, het verbaasde me eigenlijk dat het van Tombola isquote:Op zondag 6 juni 2010 19:41 schreef gomi het volgende:
[..]
hey benny,
zou je eigenlijk wel verwachten he
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadquote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meende dat ooit een keer ergen gelezen te hebben. Ik woon op de Pierik.
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaanquote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nu
Ja, had het water extra warm. Dan heb je het met dit weer wel sneller gezien.quote:
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, wees daar met die groepje maar niet zo zeker van. We hebben in 5 maand ESF SC dik 250 topic erdoorheen gejaagd.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...
en het is nog wel redelijk bij te houden toch
true.quote:
Er zitten zat fokkers in Zwolle.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadMaar de Pierik is wel redelijk dichtbij ja
[..]
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaan![]()
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...
en het is nog wel redelijk bij te houden toch
Okee, nog een verlaat welkom danquote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadMaar de Pierik is wel redelijk dichtbij ja
[..]
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaan![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik denk niet dat we dit eeuwig vol zullen houden hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, wees daar met die groepje maar niet zo zeker van. We hebben in 5 maand ESF SC dik 250 topic erdoorheen gejaagd.
Dat je het maar weet.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Onzin, je bent even weg en er is weer een topic volgescheten.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
niet? ik vind het eigenlijk nog meevallen hoor
Badderen.quote:
het is patatquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
Maar goed , ik ga de frietronde twee voor de kinderen uit de oven halen, dus tot over een topic of twee
Dankjequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zitten zat fokkers in Zwolle.
Zuid is 5 minuutjes lopen als ik de Hortensiatunnel doorloop. :y
ik heb nog geen topic gemistquote:Op zondag 6 juni 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onzin, je bent even weg en er is weer een topic volgescheten.
Lush!quote:
Danny woont toch ook in Zwollequote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Nog sushi gemaakt de laatste tijd?
[..]Ik zou niet weten wie eigenlijk
En ik woon in Ittersummerlanden, dus da's daar redelijk dichtbij
dat zegt meer over jouw levenquote:
quote:
Over Geer gesproken. Geeft de Yokomatic ook cursussen vliegen vangen? Zojuist kiepelde Geer met kussen en al van de bank af omdat ze de boel niet helemaal goed uitgemikt had. het is wel grappig, maar de vliegen gaan er niet weg van...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat je het maar weet.![]()
De enige uitzondering is Geer.
http://www.lush.nl/quote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
het zegt me zo niets, maar ben wel nieuwsgierig nu
Nog niet. Ik denk volgende week. maar met dit weer is goede vis (of goed houden voordat je thuis bent) wat lastiger. Ik heb ze graag diepgevroren, dan kan ik bepalen hoe ik het beest ga mollenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Als je fok zo wil noemenquote:
Ja! Dat is een andere dimensie van badderen. Ze hebben briljante produkten voor douche en bad. Schuim, olie, bruisbal... you name it! En allemaal diervriendelijk geproduceerd.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een abo op het postaantaltopic, dus nu niet zo onschuldig he
Laatst weer in Tokio ingeslagenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat is een andere dimensie van badderen. Ze hebben briljante produkten voor douche en bad. Schuim, olie, bruisbal... you name it! En allemaal diervriendelijk geproduceerd.![]()
Kijk hier es: Lush #173 Dat zijn geen 173 topics over niks.
Daar ken ik je van denk ik.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Ik denk volgende week. maar met dit weer is goede vis (of goed houden voordat je thuis bent) wat lastiger. Ik heb ze graag diepgevroren, dan kan ik bepalen hoe ik het beest ga mollen
Al die buurten en wijkjes in Zuid, ik moest het ff opzoeken. Dat is toch bij het nieuwe winkelcentrum om de hoek?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]Ik zou niet weten wie eigenlijk
En ik woon in Ittersummerlanden, dus da's daar redelijk dichtbij
oh die...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een abo op het postaantaltopic, dus nu niet zo onschuldig he
Volgens mij heb ik ooit iets van Lush van jou gekocht voor die veiling of wat was het? Ik had er een heel leuk kaartje bij, dat weet ik nogquote:Op zondag 6 juni 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ken ik je van denk ik.Van de Lush reeks.
Toe maar!quote:
173 topics over zeep, ed.?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Kijk hier es: Lush #173 Dat zijn geen 173 topics over niks.
Nee, tuurlijk nietquote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh die...
nee joh... daar haal ik je echt niet bij in
Ja, dat gerenoveerde wkc inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Al die buurten en wijkjes in Zuid, ik moest het ff opzoeken. Dat is toch bij het nieuwe winkelcentrum om de hoek?
Als ik er weer eens ben, ik zal aan je denkenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toe maar!![]()
Het enige uit Tokio wat ik heb zijn 2 japanse solid perfumes die ik in Londen heb gekregen. Ik ben nog steeds aan het raden welke geuren het zijn.
Mango?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
Ben ik weer, kinderen op bed, ijs op, en nu krijg ik wel trek
Dat zou best kunnen ja. Toen we hier allemaal kraampjes hadden voor stichting Dierenthuis? Toen had ik idd pakketjes voor een tientje of zo. Met gebruiksaanwijzing.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit iets van Lush van jou gekocht voor die veiling of wat was het? Ik had er een heel leuk kaartje bij, dat weet ik nog
oeh...oeh...dannuh...ovenfrietjes ofzoquote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
Lush is meer dan zeep.quote:
patatje?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
Denken hoeft niet, koop me maar wat.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik er weer eens ben, ik zal aan je denken
Ja, met die kraampjes, en ik heb wat stukjes Lush zeep toen gekocht.... Ik heb nooit in de Lush reeks gepost, omdat we er niet eentje in Zwolle hebben kom ik helaas niet vaak in de winkelsquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Toen we hier allemaal kraampjes hadden voor stichting Dierenthuis? Toen had ik idd pakketjes voor een tientje of zo. Met gebruiksaanwijzing.
Jaquote:
Ow ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat gerenoveerde wkc inderdaadIk woon zelf in het kleine wkc met een C1000 vlakbij dat grote wkc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offe een kapsalonquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
IJs.Ik heb nog 2 pints Ben&Jerry liggen.
![]()
(not thanks to JJH)
Dat zou ik ook doenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kotttter liep hier een kraai... en die kan niet vliegen, nu heeft m'n moeder hem gevangen! nu gaat ze de dierenambulance bellen
Dat is wel liefquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kotttter liep hier een kraai... en die kan niet vliegen, nu heeft m'n moeder hem gevangen! nu gaat ze de dierenambulance bellen
Eigenlijk wel ja. Nieuwe produkten, online verkoop acties, onderling ruilen, uitleg over produkten, tips uitwisselen etc. De reeks loopt wel al een paar jaar dus dan telt het ook op.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
alsnog... dat kan toch niet alleen maar over die dingen zijn gegaan?
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow ja.
Dan weet ik het precies.Ja, maar de wijk heet IttersumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom, ik weet het niet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
En ik maar denken dat jij zo'n braaf meisje was
Dan doe ik het wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik blijf jullie ongeletterden niet verbeteren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oeh, B&Jquote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
![]()
(not thanks to JJH)
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
![]()
(not thanks to JJH)
okequote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Nieuwe produkten, online verkoop acties, onderling ruilen, uitleg over produkten, tips uitwisselen etc. De reeks loopt wel al een paar jaar dus dan telt het ook op.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel.![]()
FRIET! Het is FRIET!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt me dus echt helemaal niks, als ik de beschrijving zo lees.quote:
En nu moet je er van schreeuwen?quote:
waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg echt trek![]()
Had ik maar mee moeten eten
Een mercedes benz voor honden?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu staat dat beest onder mijn slaapkamerraam in een hondenbenz te kraaien
Ik kan me voorstellen dat JIJ daar niets bij kan voorstellen :dquote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke
daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen
GMTAquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
En nu moet je er van schreeuwen?![]()
Kapsalon op een broodje?
Vind het echt ranzigquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt helemaal niks, als ik de beschrijving zo lees.![]()
Goddank verkopen ze die hier niet. [/provinciaaltje]
Gezelligquote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Benz?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Boven de rivieren heet het spul patat!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik blijf jullie ongeletterden niet verbeteren he
Omdat ik toen geen trek hadquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:Ligt er net aan waar ik op dat moment ben heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik mijn laatste frietjes in Blerick gegeten![]()
Je zou user oh-oh een PM kunnen sturen. Die heeft op dit moment precies zo'n beest in huis (te jong om te kunnen vliegen) en die gaat prima. Zo te lezen is het ook best lollig, een kraai in huis.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Boven de rivieren moeten ze zich eens druk maken om belangrijkere dingen.quote:
Nee, dat heet nog steeds friet, alleen veel mensen zijn eigenwijs en noemen het zoals hun ouders het geleerd hebbenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt er net aan waar ik op dat moment ben he
Zo heb ik mijn laatste frietjes in Blerick gegeten
zoals?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boven de rivieren moeten ze zich eens druk maken om belangrijkere dingen.
Postaantallen, blijkbaarquote:
Ligt eraan vanwaar je komtquote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Maar hoeft het niet te zeggen hoor als je niet wil.![]()
Blerick ken ik ook wel maar da's wel erg noordelijk.
Bij Nazar (van Karnebeekstraat, voor Marijke) hebben ze een broodje Nazar. En daar zit van alles op, O.a. Salade, Kalfsshoarma en patat.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
En nu moet je er van schreeuwen?![]()
Kapsalon op een broodje?
boven de rivieren zeggen who cares hoe t heet, alst maar smaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boven de rivieren moeten ze zich eens druk maken om belangrijkere dingen.
ja dat inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een mercedes benz voor honden?Of bedoel je een bench?
Aha!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt eraan vanwaar je komt
Voor mij is het zuidelijk
EN als er maar een kroket bij zit. of satequote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef gomi het volgende:
[..]
boven de rivieren zeggen who cares hoe t heet, alst maar smaakt
Ik ben niet zo van de shoarmaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Nazar (van Karnebeekstraat, voor Marijke) hebben ze een broodje Nazar. En daar zit van alles op, O.a. Salade, Kalfsshoarma en patat.![]()
O nou ja, wij aten vroeger cheese onion chip op vers wit brood op school, dus zal dit ook wel smakenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Nazar (van Karnebeekstraat, voor Marijke) hebben ze een broodje Nazar. En daar zit van alles op, O.a. Salade, Kalfsshoarma en patat.![]()
Het is alleen zo ver weg voor mijquote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de shoarma![]()
Maar als ik inderdaad een bui heb dat ik shoarma moet is dat een goede tip
![]()
Nazar is een van de betere, beter als de Dolfijn daar om de hoek in ieder geval. En relatief dicht bij voor mij.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de shoarma![]()
Maar als ik inderdaad een bui heb dat ik shoarma moet is dat een goede tip
![]()
Ik wil d'r wel eentje opsturen?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja, wij aten vroeger cheese onion chip op vers wit brood op school, dus zal dit ook wel smaken
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nazar is een van de betere, beter als de Dolfijn daar om de hoek in ieder geval. En relatief dicht bij voor mij.
quote:
Ik ga dit gesprek nu loslaten.quote:
Assendorp ken ik wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).
wat?! Dat ga ik eens proberen!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja, wij aten vroeger cheese onion chip op vers wit brood op school, dus zal dit ook wel smaken
baklavaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).
Ah, dan weet ik welke je bedoeldquote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Assendorp ken ik wel.
Dat is inderdaad degene naast Sky.
Hopelijk lopen daar geen katten rond.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
oh, het beestje is te jong om te vliegen, moesten hem maar op een rustige plek neerzetten.. Dus nu hupt ie over het grasveld hier voor
Limburg!quote:
Ja he?quote:
Maar dan is 'ie een makkelijke prooiquote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
oh, het beestje is te jong om te vliegen, moesten hem maar op een rustige plek neerzetten.. Dus nu hupt ie over het grasveld hier voor
Dat is echt lekkerquote:
Hmm.. even tegen mn moeder zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk lopen daar geen katten rond.![]()
Ik zou dan echt oh-oh even een berichtje sturen. Die weet wat kraaien eten en dan kunnen jullie hem dat evt. voorzetten. Volgens haar verhalen zijn het vuilnisbakken dus veel toeren hoef je er niet voor uit te halen.
1x gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Ik wil het altijd nog een keertje zelf maken, maar het komt er gewoon niet van...
zelf maken doe ik niet aan. heb een goede tent verderop en die doet t beter dan ik ooit zou kunnenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Ik wil het altijd nog een keertje zelf maken, maar het komt er gewoon niet van...
Adiosquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Even naar mijn ouders want die hadden iets verkeerd begrepen dus nu kan ik a la minute langskomen om iets op te halen wat blijkbaar niet kan wachten.![]()
Toen hier een kraai gestrand was ging er paté inquote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk lopen daar geen katten rond.![]()
Ik zou dan echt oh-oh even een berichtje sturen. Die weet wat kraaien eten en dan kunnen jullie hem dat evt. voorzetten. Volgens haar verhalen zijn het vuilnisbakken dus veel toeren hoef je er niet voor uit te halen.
Kapsalonquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Even naar mijn ouders want die hadden iets verkeerd begrepen dus nu kan ik a la minute langskomen om iets op te halen wat blijkbaar niet kan wachten.![]()
ophaal zequote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Oeh, jij blijft me verbazenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x gedaan.
Maar nu kijk ik naar Travel & Living, taartenbakwedstrijd
Dat is toch prima, als anderen het beter kunnen waarom dan zelf doenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
zelf maken doe ik niet aan. heb een goede tent verderop en die doet t beter dan ik ooit zou kunnen
en ik ben lui
Succesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Omdat ik man ben en het leuk vind in de keuken te staan?quote:
Ja, en ook echt lekkere dingen maakt zonder potjes en andere halffabrikatenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik man ben en het leuk vind in de keuken te staan?
precies en ik ben sowieso niet echt een keukenprinsquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is toch prima, als anderen het beter kunnen waarom dan zelf doen
Want? Hij leeft toch nog welquote:
Je hebt het nooit geproefd. Nou ja, ik leef nog, dus dat geeft wel een indicatiequote:Op zondag 6 juni 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ook echt lekkere dingen maakt zonder potjes en andere halffabrikatenIk hou (platonisch) van jou
Het is dat je al getrouwd bent
Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel wasquote:
Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.quote:
quote:
nergens te krijgen?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel was
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel was
Preciesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het nooit geproefd. Nou ja, ik leef nog, dus dat geeft wel een indicatie
Die van mij waren omgegooid door de katquote:Op zondag 6 juni 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.
Ik heet niet voor niets Miauwquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe hoe dat zo? ben je van plan lelijk tegen me te doen binnenkort?
wat voor gehucht woon jij?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woah! Een wonderhamsterquote:Op zondag 6 juni 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.
* Kally geeft straks de helft aan Laysaquote:
dat compenseert die nagels niet hoorquote:
ah beetje krabben is wel leuk toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat compenseert die nagels niet hoor
Hey mopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |