quote:
nergens te krijgen?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel was
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel was
Preciesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het nooit geproefd. Nou ja, ik leef nog, dus dat geeft wel een indicatie
Die van mij waren omgegooid door de katquote:Op zondag 6 juni 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.
Ik heet niet voor niets Miauwquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe hoe dat zo? ben je van plan lelijk tegen me te doen binnenkort?
wat voor gehucht woon jij?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woah! Een wonderhamsterquote:Op zondag 6 juni 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.
* Kally geeft straks de helft aan Laysaquote:
dat compenseert die nagels niet hoorquote:
ah beetje krabben is wel leuk toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat compenseert die nagels niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |