Je zou user oh-oh een PM kunnen sturen. Die heeft op dit moment precies zo'n beest in huis (te jong om te kunnen vliegen) en die gaat prima. Zo te lezen is het ook best lollig, een kraai in huis.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu staat dat beest onder mijn slaapkamerraam in een hondenbenz te kraaien
Boven de rivieren moeten ze zich eens druk maken om belangrijkere dingen.quote:
Nee, dat heet nog steeds friet, alleen veel mensen zijn eigenwijs en noemen het zoals hun ouders het geleerd hebbenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt er net aan waar ik op dat moment ben he
Zo heb ik mijn laatste frietjes in Blerick gegeten
zoals?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boven de rivieren moeten ze zich eens druk maken om belangrijkere dingen.
Postaantallen, blijkbaarquote:
Ligt eraan vanwaar je komtquote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Maar hoeft het niet te zeggen hoor als je niet wil.![]()
Blerick ken ik ook wel maar da's wel erg noordelijk.
Bij Nazar (van Karnebeekstraat, voor Marijke) hebben ze een broodje Nazar. En daar zit van alles op, O.a. Salade, Kalfsshoarma en patat.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
En nu moet je er van schreeuwen?![]()
Kapsalon op een broodje?
boven de rivieren zeggen who cares hoe t heet, alst maar smaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boven de rivieren moeten ze zich eens druk maken om belangrijkere dingen.
ja dat inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een mercedes benz voor honden?Of bedoel je een bench?
Aha!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt eraan vanwaar je komt
Voor mij is het zuidelijk
EN als er maar een kroket bij zit. of satequote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef gomi het volgende:
[..]
boven de rivieren zeggen who cares hoe t heet, alst maar smaakt
Ik ben niet zo van de shoarmaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Nazar (van Karnebeekstraat, voor Marijke) hebben ze een broodje Nazar. En daar zit van alles op, O.a. Salade, Kalfsshoarma en patat.![]()
O nou ja, wij aten vroeger cheese onion chip op vers wit brood op school, dus zal dit ook wel smakenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij Nazar (van Karnebeekstraat, voor Marijke) hebben ze een broodje Nazar. En daar zit van alles op, O.a. Salade, Kalfsshoarma en patat.![]()
Het is alleen zo ver weg voor mijquote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de shoarma![]()
Maar als ik inderdaad een bui heb dat ik shoarma moet is dat een goede tip
![]()
Nazar is een van de betere, beter als de Dolfijn daar om de hoek in ieder geval. En relatief dicht bij voor mij.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de shoarma![]()
Maar als ik inderdaad een bui heb dat ik shoarma moet is dat een goede tip
![]()
Ik wil d'r wel eentje opsturen?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja, wij aten vroeger cheese onion chip op vers wit brood op school, dus zal dit ook wel smaken
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nazar is een van de betere, beter als de Dolfijn daar om de hoek in ieder geval. En relatief dicht bij voor mij.
quote:
Ik ga dit gesprek nu loslaten.quote:
Assendorp ken ik wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).
wat?! Dat ga ik eens proberen!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja, wij aten vroeger cheese onion chip op vers wit brood op school, dus zal dit ook wel smaken
baklavaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).
Ah, dan weet ik welke je bedoeldquote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Assendorp ken ik wel.
Dat is inderdaad degene naast Sky.
Hopelijk lopen daar geen katten rond.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
oh, het beestje is te jong om te vliegen, moesten hem maar op een rustige plek neerzetten.. Dus nu hupt ie over het grasveld hier voor
Limburg!quote:
Ja he?quote:
Maar dan is 'ie een makkelijke prooiquote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
oh, het beestje is te jong om te vliegen, moesten hem maar op een rustige plek neerzetten.. Dus nu hupt ie over het grasveld hier voor
Dat is echt lekkerquote:
Hmm.. even tegen mn moeder zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk lopen daar geen katten rond.![]()
Ik zou dan echt oh-oh even een berichtje sturen. Die weet wat kraaien eten en dan kunnen jullie hem dat evt. voorzetten. Volgens haar verhalen zijn het vuilnisbakken dus veel toeren hoef je er niet voor uit te halen.
1x gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Ik wil het altijd nog een keertje zelf maken, maar het komt er gewoon niet van...
zelf maken doe ik niet aan. heb een goede tent verderop en die doet t beter dan ik ooit zou kunnenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Ik wil het altijd nog een keertje zelf maken, maar het komt er gewoon niet van...
Adiosquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Even naar mijn ouders want die hadden iets verkeerd begrepen dus nu kan ik a la minute langskomen om iets op te halen wat blijkbaar niet kan wachten.![]()
Toen hier een kraai gestrand was ging er paté inquote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk lopen daar geen katten rond.![]()
Ik zou dan echt oh-oh even een berichtje sturen. Die weet wat kraaien eten en dan kunnen jullie hem dat evt. voorzetten. Volgens haar verhalen zijn het vuilnisbakken dus veel toeren hoef je er niet voor uit te halen.
Kapsalonquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Even naar mijn ouders want die hadden iets verkeerd begrepen dus nu kan ik a la minute langskomen om iets op te halen wat blijkbaar niet kan wachten.![]()
ophaal zequote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Oeh, jij blijft me verbazenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x gedaan.
Maar nu kijk ik naar Travel & Living, taartenbakwedstrijd
Dat is toch prima, als anderen het beter kunnen waarom dan zelf doenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
zelf maken doe ik niet aan. heb een goede tent verderop en die doet t beter dan ik ooit zou kunnen
en ik ben lui
Succesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Omdat ik man ben en het leuk vind in de keuken te staan?quote:
Ja, en ook echt lekkere dingen maakt zonder potjes en andere halffabrikatenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik man ben en het leuk vind in de keuken te staan?
precies en ik ben sowieso niet echt een keukenprinsquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is toch prima, als anderen het beter kunnen waarom dan zelf doen
Want? Hij leeft toch nog welquote:
Je hebt het nooit geproefd. Nou ja, ik leef nog, dus dat geeft wel een indicatiequote:Op zondag 6 juni 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ook echt lekkere dingen maakt zonder potjes en andere halffabrikatenIk hou (platonisch) van jou
Het is dat je al getrouwd bent
Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel wasquote:
Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.quote:
quote:
nergens te krijgen?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel was
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel was
Preciesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het nooit geproefd. Nou ja, ik leef nog, dus dat geeft wel een indicatie
Die van mij waren omgegooid door de katquote:Op zondag 6 juni 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.
Ik heet niet voor niets Miauwquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe hoe dat zo? ben je van plan lelijk tegen me te doen binnenkort?
wat voor gehucht woon jij?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woah! Een wonderhamsterquote:Op zondag 6 juni 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.
* Kally geeft straks de helft aan Laysaquote:
dat compenseert die nagels niet hoorquote:
ah beetje krabben is wel leuk toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat compenseert die nagels niet hoor
Hey mopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |