Adiosquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Even naar mijn ouders want die hadden iets verkeerd begrepen dus nu kan ik a la minute langskomen om iets op te halen wat blijkbaar niet kan wachten.![]()

Toen hier een kraai gestrand was ging er paté inquote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk lopen daar geen katten rond.![]()
Ik zou dan echt oh-oh even een berichtje sturen. Die weet wat kraaien eten en dan kunnen jullie hem dat evt. voorzetten. Volgens haar verhalen zijn het vuilnisbakken dus veel toeren hoef je er niet voor uit te halen.

Kapsalonquote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.
Even naar mijn ouders want die hadden iets verkeerd begrepen dus nu kan ik a la minute langskomen om iets op te halen wat blijkbaar niet kan wachten.![]()

ophaal zequote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.

Oeh, jij blijft me verbazenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
1x gedaan.
Maar nu kijk ik naar Travel & Living, taartenbakwedstrijd

Dat is toch prima, als anderen het beter kunnen waarom dan zelf doenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
[..]
zelf maken doe ik niet aan. heb een goede tent verderop en die doet t beter dan ik ooit zou kunnen
en ik ben lui

Succesquote:Op zondag 6 juni 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off.

Omdat ik man ben en het leuk vind in de keuken te staan?quote:

Ja, en ook echt lekkere dingen maakt zonder potjes en andere halffabrikatenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik man ben en het leuk vind in de keuken te staan?

precies en ik ben sowieso niet echt een keukenprinsquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is toch prima, als anderen het beter kunnen waarom dan zelf doen

Want? Hij leeft toch nog welquote:

Je hebt het nooit geproefd. Nou ja, ik leef nog, dus dat geeft wel een indicatiequote:Op zondag 6 juni 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ook echt lekkere dingen maakt zonder potjes en andere halffabrikatenIk hou (platonisch) van jou
Het is dat je al getrouwd bent

Dat kun je hier bijna nergens krijgen. Toen een gozer eens tegen mij zei dat hij het meest van kapsalon hield, dacht ik dat hij gewoon heel ijdel wasquote:

Jawel, maar ze bespeelt met haar tandjes de tralies van de kooi alsof ze fucking Jimi Hendrix is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |