Nou, ik dacht van FMT te weten dat je een vrouw was, maar raakte in de warquote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
En ik maakte maar een grapje tombo en loveless, jullie moeten me nog leren kennen.![]()
TVR?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik dacht van TVR te weten dat je een vrouw was, maar raakte in de war
quote:
Er was eens een vrouwtje uit Epe,quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
Leave it to Tombo.![]()
Ik ga koken. Tot over een minuut of zo.
quote:
foutje...quote:
Oja! Daar ken ik je uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
foutje...FMT bedoel ik (edit te langzaam
)
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Tombo weet hoe het moet. Ik reik aan haar de award voor meest dubbelzinnige nieuwkomer uit.
Niets nieuws.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Tombo weet hoe het moet. Ik reik aan haar de award voor meest dubbelzinnige nieuwkomer uit.
Laysa beebquote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef Laysa het volgende:
Hendig sjiek dat anoniem tvpen...al is het nu niet meer anoniem
Godver, als je nou gewoon had gezegd dat je vrouw bent en je niet voor niks kwam strijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
En ik maakte maar een grapje tombo en loveless, jullie moeten me nog leren kennen.![]()
Ga es neuken.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
he, een topic. Oh wacht, daar had ik al iets gezet.
Ik vind strijken geweldigquote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver, als je nou gewoon had gezegd dat je vrouw bent en je niet voor niks kwam strijkenDan had het WIN/WIN geweest (
) en had ik zelf niet hoeven strijken
ach, arm jochie... moest je nu alles zelf doen?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver, als je nou gewoon had gezegd dat je vrouw bent en je niet voor niks kwam strijkenDan had het WIN/WIN geweest (
) en had ik zelf niet hoeven strijken
Ik vind het ook niet vreselijk... hoef het ook niet zo vaak te doenquote:
ben je nog boos?quote:
Hoezo?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in de huidige situatie geen heel slim plan...
Ligt eraan of je eerst naar Weert rijdt of nietquote:Op zondag 6 juni 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in de huidige situatie geen heel slim plan...
Voor mij dan.
Dat is niet goed idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik nu met iets anders het bed in duik, zet Cat er een streep door denk ik.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik nu met iets anders het bed in duik, zet Cat er een streep door denk ik.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je eerst naar Weert rijdt of niet
Goedmaakseks.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je eerst naar Weert rijdt of niet
Of ik moet eerst naar Weert rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh ja... das bijna de beste seks die er isquote:
Nee, ik ben eerst met die ovenfriet bezig.quote:
Zwolle.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje mina wat gaan jullie hard!![]()
Ik kijk even niet en we zijn weer 2/3 topics verder
Opgezwollequote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
he, iemand die ik niet ken!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
PRIORITEITEN!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerst met die ovenfriet bezig.
Ja, maar dat zijn we gewend vanuit XFA..quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Of ik moet eerst naar Weert rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas nou op JJH!quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
precies, de ovenfriet! neuken kan altijd nog.quote:
have fun. En pas op je witte broek!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies, de ovenfriet neuken kan altijd nog.
Dat is dan weer niet mijn dingquote:
He, een pinguin!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho! Dat gaat over Zwolle! Niet over Marijke!
Nee joh, het weer was niet echt om over naar huis te schrijven! Daarbij vond ik twee dagen wel genoegquote:
Ja nee, ik moet nu niet teveel naar andere dames toetrekken, anders gaat het niet goedkomen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet mijn ding
[..]
He, een pinguin!
[..]
Okeequote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, ik moet nu niet teveel naar andere dames toetrekken, anders gaat het niet goedkomen.
Het ligt niet aan jou hoor.
Hier heeft het nog niet echt geregend. Maar het zal wel lekker verkoelend geweest zijn op hjet water.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh, het weer was niet echt om over naar huis te schrijven! Daarbij vond ik twee dagen wel genoeg
Nee, bij mij nog niet, maar het is wel bewolkt... En een frisse wind zodat het niet meer zo benauwd isquote:
Hier was het de hele dag bewolkt en vanaf een uur of vijf regent het.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier heeft het nog niet echt geregend. Maar het zal wel lekker verkoelend geweest zijn op hjet water.
He, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Friet met zaadsaus.quote:
ok zelfs ranzigheid kent een grens hequote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Friet met zaadsaus.
Waar is hier?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier was het de hele dag bewolkt en vanaf een uur of vijf regent het.
Gister was wel leuk, ook nog gezwommenEn daarna van de rand afgekletterd toen ik er weer uit wilde komen, want zwemmen na een fles rosé gaat toch minder
Dat denk ik ook jaquote:
Ja dat is wel lekker inderdaad. Want vanmiddag was het echt vervelend.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bij mij nog niet, maar het is wel bewolkt... En een frisse wind zodat het niet meer zo benauwd is
Jij begonquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier was het de hele dag bewolkt en vanaf een uur of vijf regent het.
Gister was wel leuk, ook nog gezwommenEn daarna van de rand afgekletterd toen ik er weer uit wilde komen, want zwemmen na een fles rosé gaat toch minder
Omgeving Utrechtquote:Op zondag 6 juni 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar is hier?
Oeh, da's wel minder van de valpartij... Geen blauwe plekken oid aan over gehouden?
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker inderdaad. Want vanmiddag was het echt vervelend.
Jij woont toch ergens in Zuid toch?
Oeh, dat klinkt inderdaad niet fijn...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht![]()
Jawel, één op mijn heup en één onder m'n knie. Best pijnlijk nog![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is zo'n kookboekje voor koken met sperma.
Ik meende dat ooit een keer ergen gelezen te hebben. Ik woon op de Pierik.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe weet jij dat?
Wacht, jij woonde volgens mij bij mij in de buurt of ben ik nu in de war?
![]()
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nuquote:Op zondag 6 juni 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
En ik zie nog meer nieuwe namen.... gezellig![]()
ja, het verbaasde me eigenlijk dat het van Tombola isquote:Op zondag 6 juni 2010 19:41 schreef gomi het volgende:
[..]
hey benny,
zou je eigenlijk wel verwachten he
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadquote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meende dat ooit een keer ergen gelezen te hebben. Ik woon op de Pierik.
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaanquote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nu
Ja, had het water extra warm. Dan heb je het met dit weer wel sneller gezien.quote:
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |