173 topics over zeep, ed.?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Kijk hier es: Lush #173 Dat zijn geen 173 topics over niks.
Nee, tuurlijk nietquote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh die...
nee joh... daar haal ik je echt niet bij in
Ja, dat gerenoveerde wkc inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Al die buurten en wijkjes in Zuid, ik moest het ff opzoeken. Dat is toch bij het nieuwe winkelcentrum om de hoek?
Als ik er weer eens ben, ik zal aan je denkenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toe maar!![]()
Het enige uit Tokio wat ik heb zijn 2 japanse solid perfumes die ik in Londen heb gekregen. Ik ben nog steeds aan het raden welke geuren het zijn.
Mango?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
Ben ik weer, kinderen op bed, ijs op, en nu krijg ik wel trek
Dat zou best kunnen ja. Toen we hier allemaal kraampjes hadden voor stichting Dierenthuis? Toen had ik idd pakketjes voor een tientje of zo. Met gebruiksaanwijzing.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit iets van Lush van jou gekocht voor die veiling of wat was het? Ik had er een heel leuk kaartje bij, dat weet ik nog
oeh...oeh...dannuh...ovenfrietjes ofzoquote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
Lush is meer dan zeep.quote:
patatje?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
Denken hoeft niet, koop me maar wat.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik er weer eens ben, ik zal aan je denken
Ja, met die kraampjes, en ik heb wat stukjes Lush zeep toen gekocht.... Ik heb nooit in de Lush reeks gepost, omdat we er niet eentje in Zwolle hebben kom ik helaas niet vaak in de winkelsquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Toen we hier allemaal kraampjes hadden voor stichting Dierenthuis? Toen had ik idd pakketjes voor een tientje of zo. Met gebruiksaanwijzing.
Jaquote:
Ow ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat gerenoveerde wkc inderdaadIk woon zelf in het kleine wkc met een C1000 vlakbij dat grote wkc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offe een kapsalonquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:57 schreef Cat22 het volgende:
IJs.Ik heb nog 2 pints Ben&Jerry liggen.
![]()
(not thanks to JJH)
Dat zou ik ook doenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kotttter liep hier een kraai... en die kan niet vliegen, nu heeft m'n moeder hem gevangen! nu gaat ze de dierenambulance bellen
Dat is wel liefquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kotttter liep hier een kraai... en die kan niet vliegen, nu heeft m'n moeder hem gevangen! nu gaat ze de dierenambulance bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |