Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nu

Nou, wees daar met die groepje maar niet zo zeker van. We hebben in 5 maand ESF SC dik 250 topic erdoorheen gejaagd.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...
en het is nog wel redelijk bij te houden toch

true.quote:

Er zitten zat fokkers in Zwolle.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadMaar de Pierik is wel redelijk dichtbij ja
[..]
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaan![]()

Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...
en het is nog wel redelijk bij te houden toch

Okee, nog een verlaat welkom danquote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadMaar de Pierik is wel redelijk dichtbij ja
[..]
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaan![]()

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nu

ik denk niet dat we dit eeuwig vol zullen houden hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, wees daar met die groepje maar niet zo zeker van. We hebben in 5 maand ESF SC dik 250 topic erdoorheen gejaagd.

Dat je het maar weet.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik nu met iets anders het bed in duik, zet Cat er een streep door denk ik.

Onzin, je bent even weg en er is weer een topic volgescheten.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
niet? ik vind het eigenlijk nog meevallen hoor

Badderen.quote:

het is patatquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
Maar goed , ik ga de frietronde twee voor de kinderen uit de oven halen, dus tot over een topic of twee

Dankjequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zitten zat fokkers in Zwolle.
Zuid is 5 minuutjes lopen als ik de Hortensiatunnel doorloop. :y

ik heb nog geen topic gemistquote:Op zondag 6 juni 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onzin, je bent even weg en er is weer een topic volgescheten.

Lush!quote:

Danny woont toch ook in Zwollequote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Nog sushi gemaakt de laatste tijd?
[..]Ik zou niet weten wie eigenlijk
En ik woon in Ittersummerlanden, dus da's daar redelijk dichtbij

dat zegt meer over jouw levenquote:

quote:

Over Geer gesproken. Geeft de Yokomatic ook cursussen vliegen vangen? Zojuist kiepelde Geer met kussen en al van de bank af omdat ze de boel niet helemaal goed uitgemikt had. het is wel grappig, maar de vliegen gaan er niet weg van...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat je het maar weet.![]()
De enige uitzondering is Geer.

http://www.lush.nl/quote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
het zegt me zo niets, maar ben wel nieuwsgierig nu

Nog niet. Ik denk volgende week. maar met dit weer is goede vis (of goed houden voordat je thuis bent) wat lastiger. Ik heb ze graag diepgevroren, dan kan ik bepalen hoe ik het beest ga mollenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]

Als je fok zo wil noemenquote:

Ja! Dat is een andere dimensie van badderen. Ze hebben briljante produkten voor douche en bad. Schuim, olie, bruisbal... you name it! En allemaal diervriendelijk geproduceerd.quote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een abo op het postaantaltopic, dus nu niet zo onschuldig he

Laatst weer in Tokio ingeslagenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat is een andere dimensie van badderen. Ze hebben briljante produkten voor douche en bad. Schuim, olie, bruisbal... you name it! En allemaal diervriendelijk geproduceerd.![]()
Kijk hier es: Lush #173 Dat zijn geen 173 topics over niks.

Daar ken ik je van denk ik.quote:

quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet. Ik denk volgende week. maar met dit weer is goede vis (of goed houden voordat je thuis bent) wat lastiger. Ik heb ze graag diepgevroren, dan kan ik bepalen hoe ik het beest ga mollen

Al die buurten en wijkjes in Zuid, ik moest het ff opzoeken. Dat is toch bij het nieuwe winkelcentrum om de hoek?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]Ik zou niet weten wie eigenlijk
En ik woon in Ittersummerlanden, dus da's daar redelijk dichtbij

oh die...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een abo op het postaantaltopic, dus nu niet zo onschuldig he

Volgens mij heb ik ooit iets van Lush van jou gekocht voor die veiling of wat was het? Ik had er een heel leuk kaartje bij, dat weet ik nogquote:Op zondag 6 juni 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ken ik je van denk ik.Van de Lush reeks.

Toe maar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |