Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nu
Nou, wees daar met die groepje maar niet zo zeker van. We hebben in 5 maand ESF SC dik 250 topic erdoorheen gejaagd.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...
en het is nog wel redelijk bij te houden toch
true.quote:
Er zitten zat fokkers in Zwolle.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadMaar de Pierik is wel redelijk dichtbij ja
[..]
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaan![]()
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk vanzelf wel minder wordt...
en het is nog wel redelijk bij te houden toch
Okee, nog een verlaat welkom danquote:Op zondag 6 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was jij niet die ene die ik in gedachten hadMaar de Pierik is wel redelijk dichtbij ja
[..]
Ik ben nieuw en zelfs ik vind het te snel gaan![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk te veel van het goede, gaat echt te snel nu
ik denk niet dat we dit eeuwig vol zullen houden hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, wees daar met die groepje maar niet zo zeker van. We hebben in 5 maand ESF SC dik 250 topic erdoorheen gejaagd.
Dat je het maar weet.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik nu met iets anders het bed in duik, zet Cat er een streep door denk ik.
Onzin, je bent even weg en er is weer een topic volgescheten.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
niet? ik vind het eigenlijk nog meevallen hoor
Badderen.quote:
het is patatquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
Maar goed , ik ga de frietronde twee voor de kinderen uit de oven halen, dus tot over een topic of twee
Dankjequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zitten zat fokkers in Zwolle.
Zuid is 5 minuutjes lopen als ik de Hortensiatunnel doorloop. :y
ik heb nog geen topic gemistquote:Op zondag 6 juni 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onzin, je bent even weg en er is weer een topic volgescheten.
Lush!quote:
Danny woont toch ook in Zwollequote:Op zondag 6 juni 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Nog sushi gemaakt de laatste tijd?
[..]Ik zou niet weten wie eigenlijk
En ik woon in Ittersummerlanden, dus da's daar redelijk dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |