die dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef ScottTracy het volgende:
Amanda Jensen
quote:
Lefties Soul Connection?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:49 schreef belsen het volgende:
In welke band speelde Fokko Mellema voor hij Want Want oprichtte?
Nèh. Een band met een reputatie in de TMF Kwaakvijver. Mellema zong overigens niet in zijn andere band, daar hadden ze een zangeres.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Lefties Soul Connection?
ben verder weg de hele dag, dus als het goed is.. voel je vrij een nieuwe vraag te bedenken
dan zijn het de Jeremy's, haal die twee altijd door elkaar, van die typische 3fm bandjesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Nèh. Een band met een reputatie in de TMF Kwaakvijver. Mellema zong overigens niet in zijn andere band, daar hadden ze een zangeres.
Lefty's Soul Connection noem ik nu niet typisch een 3FM bandje, maar goed.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dan zijn het de Jeremy's, haal die twee altijd door elkaar, van die typische 3fm bandjes
slechts 3 uurquote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef methodmich het volgende:
Leuke vraag over Fokko, jammer genoeg net te laat om te antwoorden.
Dat vroeg ik me dus af he, als je Fok! silver gebruikt, mag je dan nog wel TVP's plaatsen? Of moet dat nu allemaal verkapt gaan gebeuren?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is nu in baggerlayout een mooie knop /functie voor gekomen...
tja die heet niet voor niks bagger layoutquote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Daar is nu in baggerlayout een mooie knop /functie voor gekomen...
Ik gebruik de ouderwetse forum_lightquote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef ranja het volgende:
[..]
tja die heet niet voor niks bagger layoutIk gebruik de ouderwetse forum dark
In tijd, maar in reacties maar ééntje.quote:
Nou, vooruit. Wie:quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Trashcanman het volgende:
Niet om het een of ander, maar moet er nu niet iemand een vraag stellen?
Dat was hem niet, een lekker swingend singletje.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, maar 'Nothing From Nothing' vind ik wel bij Paul Weller passen...
Daar is nu een knop voor jongen! Hoeft geen tvp's meer te plaatsenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef chansadres het volgende:
Ouderwets meevolgen wat de nieuwe vraag word! Kijken als ik wat puntjes kan meepakken.
Ik heb een hekel aan bagger. Ik werk gewoon met foksilver! Dus daar is geen knop!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar is nu een knop voor jongen! Hoeft geen tvp's meer te plaatsen
Steppin' Out - Joe Jackson?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:17 schreef chansadres het volgende:
Ik ga alvast verder met de volgende vraag:
De single On a Mssion van Gabriella Cilmi is gebouwd op een sample van een lied uit 1978. Welk lied is dit?
Checkquote:Op maandag 7 juni 2010 13:11 schreef chansadres het volgende:
Huey Lewis & The News - Hip to be Square
Zelfs met het verkeerde jaartal heb je het goed!quote:
Ik heb laatst zelf de vraag gesteld welke baslijn er onder dat nummer leek te zitten, nadat ik het voor het eerst gehoord had. Vandaar...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zelfs met het verkeerde jaartal heb je het goed!
MadMaster +1
ik wist dat ik een bekende vergatquote:Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Peter steele
Het Grote Wow Adoratie topic!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:38 schreef ScottTracy het volgende:
Dat meisje van Wow!, wist ik niet eens, blijkbaar omgekomen bij de vliegramp in Tripoli
Ria Brieffies is zelfs halverwege vorig jaar al overleden...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef ranja het volgende:
[..]
die was helaas al voor de top 2000 van 2009 overleden
Weezerbutler +1quote:Op maandag 7 juni 2010 15:41 schreef WeezerButler het volgende:
december 2009 - Vic Chesnutt
Was dat niet Michael Stipe van R.E.M?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef WeezerButler het volgende:
Door toedoen van een "celebrity producer" werd Vic Chesnutt wat bekender. Wie is deze celeb ?
Nee, hij was het wel ....quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Was dat niet Michael Stipe van R.E.M?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/wales/10253098.stmquote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef WeezerButler het volgende:
Ja, las het ook. Schakel sinds 2,5 dag afwezigheid weer in.....
Noem 10 "bekende" popartiesten die in 2010 zijn overleden. 10e krijgt het punt, maar start niet kansloos met 3/4/5/ namen op te geven :-)
quote:(born 8 June 1960) is a British singer and songwriter. He is the lead singer of the British band
, and is recognisable for his smooth, distinctive voice and wide vocal range, as well as [...].
Paul Carrack?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef Berkery het volgende:
Even geen begrafenis, maar een verjaardag. Wie is vandaag 50 geworden?
[..]
iggyinthehouse + 1quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
mick hucknall
quote:van de Somalier K’naan is misschien toch wel de enig echte muzikale WK kraker. Swingend, leuke dans, aardige tekst en aanstekelijk vrolijk.
What's in a name...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef cafca het volgende:
Trommelaar van Poison, geen idee wat die gemeen heeft met Billy Idol.
Had niet verwacht dat de vraag op Rikki zou blijven hangen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Billy & Rikki moeten allebei een nummer niet vergeten, volgens Phil Collins en Steely Dan.
quote:I've been searching high
high high
I've been searching low
low
low
CHORUS
Ba ba ba ba
Ba ba ba ba
baby(ECHO)
(ba's)
Baby (ECHO)
love is stronger than thunder
Nee, niet per se...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef ranja het volgende:
het moet dus echt als cijfer geschreven worden?
samen met 1, 2, 3, 4 van Girlschool...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:50 schreef ScottTracy het volgende:
Ik dacht eigenlijk de helft van de vraag al goed te hebben met 5, 6, 7, 8 van Steps...
Noobiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij 3 dan maar Green jelly - Three little pigs, want van De la Soul heet alleen The Magic Number
quote:MO (1978)
HI (1979)
PWAP (1981)
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 (1982)
RSITS (1984)
DAD (1987)
BSM (1990)
EASAM (1993)
B (1996)
RW (1998)
C (2002)
cafca + 1quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef cafca het volgende:
Midnight Oil
Noem me dom maar dit is toch een redelijk normaal stel instrumenten? Dit kan van alles zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:14 schreef Burnett het volgende:
Welke band heb ik vanavond gezien en gehoord?
[ afbeelding ]
In het logo staan 2 lettersquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Noem me dom maar dit is toch een redelijk normaal stel instrumenten? Dit kan van alles zijn.
Of zouden we het logo op de basdrum ergens van moeten kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze doen het erg leuk in Engeland
Iets met #1
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:45 schreef Burnett het volgende:
[..]
In het logo staan 2 letters
De gezochte band is De grote ommissie op de grote festivals omdat men schijnt te denken dat het een
soulband is...
En de zangert is vooral bekend als rapper..., en dat helpt ook niet.
Sensationeel optreden overigens.Plan BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze doen het erg leuk in Engeland
Iets met #1
?
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:49 schreef Burnett het volgende:
[..]
YouTube volgt later
HAHAHHAHAHA
friekin_ +1
ps: sta je al op de mailinglijst van DE Nationale PopQuiz?
Hint: de dance act in kwestie scoorde met de plaat in de 90's.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Hoezo?
Wedervraag.
Plan B heeft een aantal jaren terug een rapplaatje uitgebracht. De titel was hetzelfde als de track waarvan het refrein gebruikt werd.
Wat was de naam van de track?
Ik dacht dat ik op die drum 2 B's zag staan.quote:
En die chase and status is inderdaad fijnquote:
tuurlijk MadMaster + 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
The Prodigy - Experience
Wat van wie?quote:Wild kind of look to the day, opening eyes impale neon flickers
She moon she turning away, the city's her slave but he's cheating his mistress
She's moody and grey, she's mean and she's restless (so restless)
All over you as they say rumours or rivals yell at the strike force
Hi guys, by the way, are you aware you're being illegal
It's making your savior behaviour look evil
'scuse my timing but say, how d'you fit in with this flim, flam and judy
Duran Duran's Election Dayquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat blijft toch wel het beste album van hen.
N.a.v. daarvan ben ik destijds zelfs speciaal naar Parkpop in Rotterdam in het park naast Ahoy geweest...
[..]
Wat van wie?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Duran Duran's Election Day
Toepasselijk
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arcadia is natuurlijk slechts gedeeltelijk Duran2...
WeezerButler +1
Hoe lang geleden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op die drum 2 B's zag staan.
Overigens heb ik Plan B 2x op tv gezien, echt verschrikkelijk vind ik dat![]()
Kan nog komen... morgen worden weer 20 nieuwe namen bekend gemaaktquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:20 schreef Burnett het volgende:
[..]
Hoe lang geleden?
In zijn Rap-tijd of in zijn Rock 'n Soul - periode?
ps: maar het blijft schandalig dat Mojo deze band nog niet op Lowlands geprogrammeerd heeft.
Berkery +1quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Berkery het volgende:
Human League - Human
Bjork - Human behaviour
White Zombie - More human than human
Bruce Springsteen - Human touch
The Killers - Human
recent, met die single 'She Said'quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:20 schreef Burnett het volgende:
Hoe lang geleden?
In zijn Rap-tijd of in zijn Rock 'n Soul - periode?
en als ze nu een zangeres hadden dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
recent, met die single 'She Said'
eerst bij Jools, later bij Taratata. ik kan echt niet tegen die soort muziek
Dus Amy Winehouse is ook niet aan jou besteed?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
recent, met die single 'She Said'
eerst bij Jools, later bij Taratata. ik kan echt niet tegen die soort muziek
Frank Sinatra, Bob Dylan en Neil Young zingen ook vals...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Plan B: wel ok, maar matige zanger. Doe mij dan maar Raphael Saadiq bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef Burnett het volgende:Dan kun je beter naar The Heavy of Robert Randolph & The Family Band gaan luisteren, want Plan B heeft helaas van die vervelende nu metal neigingen af en toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WHAT DO YOU WANNA DO WITH YOUR LIFE????quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Twisted Sister - I wanna rock
Gaat ik luisteren..., thanks voor de tip!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar The Heavy of Robert Randolph & The Family Band gaan luisteren, want Plan B heeft helaas van die vervelende nu metal neigingen af en toe.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Candy Cane was toen zeker het hoogtepunt, vooral toen Greg achter de toetsen vandaan kwam
Ik was in de Melkweg in november dat jaar, wat ze zelf zien als 1 van de allerbeste optredens die ze ooit gedaan hebben. Laatst nog de bootleg van dat concert kunnen pindakazen, altijd leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef WeezerButler het volgende:
![]()
helemaal mee eens. In december 2006 in Doornroosje was het weer kippevel.
The Heavy klinkt erg lekker, wel wat meer Blues 'n Soul dan Rock 'n Soul (doet me denken aan The Roots en Son Of Bazerk)quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar The Heavy of Robert Randolph & The Family Band gaan luisteren, want Plan B heeft helaas van die vervelende nu metal neigingen af en toe.
Klopt, ondanks dat Amy een minder hoge stem heeftquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:34 schreef Burnett het volgende:
Dus Amy Winehouse is ook niet aan jou besteed?
Het was toen - mede door regen - veel te druk om wat mee te pakken. Pas in het laatst van het concert nog een deel gezien, helaas was Lanegan het podium toen al af.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef WeezerButler het volgende:
Vond ze op LL 2006 GEWELDIG. Kwam in de buurt van nivo van Afghan Whigs.
Nog geen lp/cd maar deze vlammende single doet het lekker ;quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
The Heavy klinkt erg lekker, wel wat meer Blues 'n Soul dan Rock 'n Soul (doet me denken aan The Roots en Son Of Bazerk)
Robert Randolph is dan weer basic FunkRock a la Sly And The Family Stand
Iemand nog tips in de hoek van Steve Marriott en Greg Dulli?
Zag het antwoord compleet over het hoofd ....quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fat Freddy's Drop & Massive Attack
[..]
Ik was in de Melkweg in november dat jaar, wat ze zelf zien als 1 van de allerbeste optredens die ze ooit gedaan hebben. Laatst nog de bootleg van dat concert kunnen pindakazen, altijd leuk.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nog geen lp/cd maar deze vlammende single doet het lekker ;
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk zou ik jullie alledrie moeten diskwalificeren vanwege Train, maar ok
WeezerButler + 1
Held.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik was inmiddels al een beetje opweg...
Doobie Brothers - Long train running
Gladys Knight & the Pips - Midnight train to Georgia
Soul Asylum - Runaway train
Lostprophets - Last train home
Drive Like Maria - I'm on a train
The KLF - Last train to trancentral
ACDC - Rock 'n roll train
DJ Tiësto - Suburban train
Elton John - This train don't stop here anymore
Kadoc - The Nighttrain
ScottTracy +1quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik was inmiddels al een beetje opweg...
Doobie Brothers - Long train running
Gladys Knight & the Pips - Midnight train to Georgia
Soul Asylum - Runaway train
Lostprophets - Last train home
Drive Like Maria - I'm on a train
The KLF - Last train to trancentral
ACDC - Rock 'n roll train
DJ Tiësto - Suburban train
Elton John - This train don't stop here anymore
Kadoc - The Nighttrain
Diggy Dexquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:05 schreef ScottTracy het volgende:
Rapper, heeft vorig jaar in de zomer een aardige hit gescoord. Moet nu weg, ga gerust verder.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:49 schreef WeezerButler het volgende:
Aan het semi blitse truitje en de coupe soleil schat ik in dat we met een dance act te maken hebben ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En als een meisje mij niet digt dan digt ze zeker vrouwen
Likky de Diggy, of wordt mn EX- Diggy Dexquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
Uit welk nummer van wie komt dit stukje tekst?
[..]
En als een meisje mij niet digt dan digt ze zeker vrouwen
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Likky de Diggy, of wordt mn EX- Diggy Dex
O, die...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De artiest in kwestie gebruikte ooit een sample waarvan gezegd werd dat het om Maxima ging
Ja maar deze gast heeft zelfs een prijs gewonnen omdat hij hiphop in Nederland zo lekker mainstream maakt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die...![]()
Geen wonder dat ik geen idee heb (zoals bij vrijwel alle Nederhop)...
Hiphop en mainstream, dat klinkt wat tegenstrijdig...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja maar deze gast heeft zelfs een prijs gewonnen omdat hij hiphop in Nederland zo lekker mainstream maakt!
Nadenken met je hersenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiphop en mainstream, dat klinkt wat tegenstrijdig...
op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De artiest in kwestie gebruikte ooit een sample waarvan gezegd werd dat het om Maxima ging
Daar komt de tekst niet uit, lees even terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
Weet ik. En doe ik altijd hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar komt de tekst niet uit, lees even terug
Leg mij pindakazen eens uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fat Freddy's Drop & Massive Attack
[..]
Ik was in de Melkweg in november dat jaar, wat ze zelf zien als 1 van de allerbeste optredens die ze ooit gedaan hebben. Laatst nog de bootleg van dat concert kunnen pindakazen, altijd leuk.
quote:The Toronto-based electronic collectivewere formed in 2004 by Graham Walsh and Brian Borcherdt. Described as "blip-hoppers" and "a shabbily dressed Kraftwerk,"
began creating lo-fi electronic noise music with old analog musical and non-musical instruments, including a 35mm film synchronizer
ik dacht dat het een hint voor Brainpower was, wist niet dat er ook een nummer met die titel wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef bartrid het volgende:
Merg en Brain.
z'n eerste album heette zelfs zo als ik me niet vergisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef ranja het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hint voor Brainpower was, wist niet dat er ook een nummer met die titel was
friekin_ +1quote:
Over welke groep gaat dit:quote:
quote:is a New York City electronic music duo consisting of guitarist ... and synthesizer, bass player, and producer.....
became the first band to perform a public show inside the Guggenheim Museum in New York
ja, dat het een albumtitel was wist ik welquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef bartrid het volgende:
z'n eerste album heette zelfs zo als ik me niet vergis
Haha, ik vroeg me hetzelfde toevallig ook nog af afgelopen week . Ik heb geen idee dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
Leg mij pindakazen eens uit(wat het betekent weet ik natuurlijk wel, maar waarom dan pindakazen en niet een ander woord)
Er komt een nieuw album uit (is al gelekt) die alleen een cijfer verschilt in de titel tov de vorige plaat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, al hebben ze wel samen met MGMT en Kid Cudi een plaatje gedaan.
Zal wel uit de tijd komen dat Kazaa het meest gebruikte download programma was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha, ik vroeg me hetzelfde toevallig ook nog af afgelopen week . Ik heb geen idee dus
quote:
De dood van Buddy Hollyquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:45 schreef chansadres het volgende:
Welke gebeurtenis staat centraal in het lied "American Pie" van Don McLean.
Het antwoord "The day the music died" is natuurlijk niet het antwoord
+ 1 Chansadres Als ze wel Yacht kennenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:32 schreef chansadres het volgende:
Dat is Ratatat natuurlijk. Mensen, dat jullie dat niet kennen!
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef WeezerButler het volgende:
Mark King
Daar zijn toch al minstens 10 punten in de hele trivia serie voor uitgedeeld waarvan een stuk of 4 aan mij en een stuk of 5 door mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef cafca het volgende:
He, de jaarlijkse crucial tree-vraag gemist......
Waaronder tientallen bandnamen met Wah er in. Ik ken alleen Wah!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef ranja het volgende:
Mag ik 4 aliassen/bands* van Pete Wylie?
*het is bij hem nog wel eens onduidelijk of iets nou een 1mans project of band is
Dowahdiddydum?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waaronder tientallen bandnamen met Wah er in. Ik ken alleen Wah!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef WeezerButler het volgende:
Wah
Wah! Heat
the Mighty Wah
The Crucial Three
quote:They'll always hit you and hurt you
Defend and attack
Theres only one way to beat them
Get round the back
niet eens ofzo, gewoon goed.quote:
quote:
Wat van wie?quote:Ik zat met een Bacardi-cola aan de bar
Toen zag ik haar komen
En ik viel van mijn stoel
Want de bliksem sloeg in bij mij
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wat van wie?
Nooit vragen, gewoon doen...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:26 schreef belsen het volgende:
Angeline (de blonde sexmachine) van Peter Koelewijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |