Held.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik was inmiddels al een beetje opweg...
Doobie Brothers - Long train running
Gladys Knight & the Pips - Midnight train to Georgia
Soul Asylum - Runaway train
Lostprophets - Last train home
Drive Like Maria - I'm on a train
The KLF - Last train to trancentral
ACDC - Rock 'n roll train
DJ Tiësto - Suburban train
Elton John - This train don't stop here anymore
Kadoc - The Nighttrain
ScottTracy +1quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik was inmiddels al een beetje opweg...
Doobie Brothers - Long train running
Gladys Knight & the Pips - Midnight train to Georgia
Soul Asylum - Runaway train
Lostprophets - Last train home
Drive Like Maria - I'm on a train
The KLF - Last train to trancentral
ACDC - Rock 'n roll train
DJ Tiësto - Suburban train
Elton John - This train don't stop here anymore
Kadoc - The Nighttrain
Diggy Dexquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:05 schreef ScottTracy het volgende:
Rapper, heeft vorig jaar in de zomer een aardige hit gescoord. Moet nu weg, ga gerust verder.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:49 schreef WeezerButler het volgende:
Aan het semi blitse truitje en de coupe soleil schat ik in dat we met een dance act te maken hebben ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En als een meisje mij niet digt dan digt ze zeker vrouwen
Likky de Diggy, of wordt mn EX- Diggy Dexquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
Uit welk nummer van wie komt dit stukje tekst?
[..]
En als een meisje mij niet digt dan digt ze zeker vrouwen
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Likky de Diggy, of wordt mn EX- Diggy Dex
O, die...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De artiest in kwestie gebruikte ooit een sample waarvan gezegd werd dat het om Maxima ging
Ja maar deze gast heeft zelfs een prijs gewonnen omdat hij hiphop in Nederland zo lekker mainstream maakt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die...![]()
Geen wonder dat ik geen idee heb (zoals bij vrijwel alle Nederhop)...
Hiphop en mainstream, dat klinkt wat tegenstrijdig...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja maar deze gast heeft zelfs een prijs gewonnen omdat hij hiphop in Nederland zo lekker mainstream maakt!
Nadenken met je hersenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiphop en mainstream, dat klinkt wat tegenstrijdig...
op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De artiest in kwestie gebruikte ooit een sample waarvan gezegd werd dat het om Maxima ging
Daar komt de tekst niet uit, lees even terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
Weet ik. En doe ik altijd hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar komt de tekst niet uit, lees even terug
Leg mij pindakazen eens uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fat Freddy's Drop & Massive Attack
[..]
Ik was in de Melkweg in november dat jaar, wat ze zelf zien als 1 van de allerbeste optredens die ze ooit gedaan hebben. Laatst nog de bootleg van dat concert kunnen pindakazen, altijd leuk.
quote:The Toronto-based electronic collectivewere formed in 2004 by Graham Walsh and Brian Borcherdt. Described as "blip-hoppers" and "a shabbily dressed Kraftwerk,"
began creating lo-fi electronic noise music with old analog musical and non-musical instruments, including a 35mm film synchronizer
ik dacht dat het een hint voor Brainpower was, wist niet dat er ook een nummer met die titel wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef bartrid het volgende:
Merg en Brain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |