En die chase and status is inderdaad fijnquote:
tuurlijk MadMaster + 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
The Prodigy - Experience
Wat van wie?quote:Wild kind of look to the day, opening eyes impale neon flickers
She moon she turning away, the city's her slave but he's cheating his mistress
She's moody and grey, she's mean and she's restless (so restless)
All over you as they say rumours or rivals yell at the strike force
Hi guys, by the way, are you aware you're being illegal
It's making your savior behaviour look evil
'scuse my timing but say, how d'you fit in with this flim, flam and judy
Duran Duran's Election Dayquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat blijft toch wel het beste album van hen.
N.a.v. daarvan ben ik destijds zelfs speciaal naar Parkpop in Rotterdam in het park naast Ahoy geweest...
[..]
Wat van wie?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Duran Duran's Election Day
Toepasselijk
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arcadia is natuurlijk slechts gedeeltelijk Duran2...
WeezerButler +1
Hoe lang geleden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op die drum 2 B's zag staan.
Overigens heb ik Plan B 2x op tv gezien, echt verschrikkelijk vind ik dat![]()
Kan nog komen... morgen worden weer 20 nieuwe namen bekend gemaaktquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:20 schreef Burnett het volgende:
[..]
Hoe lang geleden?
In zijn Rap-tijd of in zijn Rock 'n Soul - periode?
ps: maar het blijft schandalig dat Mojo deze band nog niet op Lowlands geprogrammeerd heeft.
Berkery +1quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Berkery het volgende:
Human League - Human
Bjork - Human behaviour
White Zombie - More human than human
Bruce Springsteen - Human touch
The Killers - Human
recent, met die single 'She Said'quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:20 schreef Burnett het volgende:
Hoe lang geleden?
In zijn Rap-tijd of in zijn Rock 'n Soul - periode?
en als ze nu een zangeres hadden dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
recent, met die single 'She Said'
eerst bij Jools, later bij Taratata. ik kan echt niet tegen die soort muziek
Dus Amy Winehouse is ook niet aan jou besteed?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
recent, met die single 'She Said'
eerst bij Jools, later bij Taratata. ik kan echt niet tegen die soort muziek
Frank Sinatra, Bob Dylan en Neil Young zingen ook vals...quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Plan B: wel ok, maar matige zanger. Doe mij dan maar Raphael Saadiq bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef Burnett het volgende:Dan kun je beter naar The Heavy of Robert Randolph & The Family Band gaan luisteren, want Plan B heeft helaas van die vervelende nu metal neigingen af en toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WHAT DO YOU WANNA DO WITH YOUR LIFE????quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Twisted Sister - I wanna rock
Gaat ik luisteren..., thanks voor de tip!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar The Heavy of Robert Randolph & The Family Band gaan luisteren, want Plan B heeft helaas van die vervelende nu metal neigingen af en toe.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Candy Cane was toen zeker het hoogtepunt, vooral toen Greg achter de toetsen vandaan kwam
Ik was in de Melkweg in november dat jaar, wat ze zelf zien als 1 van de allerbeste optredens die ze ooit gedaan hebben. Laatst nog de bootleg van dat concert kunnen pindakazen, altijd leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef WeezerButler het volgende:
![]()
helemaal mee eens. In december 2006 in Doornroosje was het weer kippevel.
The Heavy klinkt erg lekker, wel wat meer Blues 'n Soul dan Rock 'n Soul (doet me denken aan The Roots en Son Of Bazerk)quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar The Heavy of Robert Randolph & The Family Band gaan luisteren, want Plan B heeft helaas van die vervelende nu metal neigingen af en toe.
Klopt, ondanks dat Amy een minder hoge stem heeftquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:34 schreef Burnett het volgende:
Dus Amy Winehouse is ook niet aan jou besteed?
Het was toen - mede door regen - veel te druk om wat mee te pakken. Pas in het laatst van het concert nog een deel gezien, helaas was Lanegan het podium toen al af.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef WeezerButler het volgende:
Vond ze op LL 2006 GEWELDIG. Kwam in de buurt van nivo van Afghan Whigs.
Nog geen lp/cd maar deze vlammende single doet het lekker ;quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
The Heavy klinkt erg lekker, wel wat meer Blues 'n Soul dan Rock 'n Soul (doet me denken aan The Roots en Son Of Bazerk)
Robert Randolph is dan weer basic FunkRock a la Sly And The Family Stand
Iemand nog tips in de hoek van Steve Marriott en Greg Dulli?
Zag het antwoord compleet over het hoofd ....quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fat Freddy's Drop & Massive Attack
[..]
Ik was in de Melkweg in november dat jaar, wat ze zelf zien als 1 van de allerbeste optredens die ze ooit gedaan hebben. Laatst nog de bootleg van dat concert kunnen pindakazen, altijd leuk.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nog geen lp/cd maar deze vlammende single doet het lekker ;
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk zou ik jullie alledrie moeten diskwalificeren vanwege Train, maar ok
WeezerButler + 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |