Nadenken met je hersenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiphop en mainstream, dat klinkt wat tegenstrijdig...
op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De artiest in kwestie gebruikte ooit een sample waarvan gezegd werd dat het om Maxima ging
Daar komt de tekst niet uit, lees even terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
Weet ik. En doe ik altijd hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar komt de tekst niet uit, lees even terug
Leg mij pindakazen eens uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fat Freddy's Drop & Massive Attack
[..]
Ik was in de Melkweg in november dat jaar, wat ze zelf zien als 1 van de allerbeste optredens die ze ooit gedaan hebben. Laatst nog de bootleg van dat concert kunnen pindakazen, altijd leuk.
quote:The Toronto-based electronic collectivewere formed in 2004 by Graham Walsh and Brian Borcherdt. Described as "blip-hoppers" and "a shabbily dressed Kraftwerk,"
began creating lo-fi electronic noise music with old analog musical and non-musical instruments, including a 35mm film synchronizer
ik dacht dat het een hint voor Brainpower was, wist niet dat er ook een nummer met die titel wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef bartrid het volgende:
Merg en Brain.
z'n eerste album heette zelfs zo als ik me niet vergisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef ranja het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hint voor Brainpower was, wist niet dat er ook een nummer met die titel was
friekin_ +1quote:
Over welke groep gaat dit:quote:
quote:is a New York City electronic music duo consisting of guitarist ... and synthesizer, bass player, and producer.....
became the first band to perform a public show inside the Guggenheim Museum in New York
ja, dat het een albumtitel was wist ik welquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef bartrid het volgende:
z'n eerste album heette zelfs zo als ik me niet vergis
Haha, ik vroeg me hetzelfde toevallig ook nog af afgelopen week . Ik heb geen idee dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
Leg mij pindakazen eens uit(wat het betekent weet ik natuurlijk wel, maar waarom dan pindakazen en niet een ander woord)
Er komt een nieuw album uit (is al gelekt) die alleen een cijfer verschilt in de titel tov de vorige plaat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, al hebben ze wel samen met MGMT en Kid Cudi een plaatje gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |