z'n eerste album heette zelfs zo als ik me niet vergisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef ranja het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hint voor Brainpower was, wist niet dat er ook een nummer met die titel was
friekin_ +1quote:
Over welke groep gaat dit:quote:
quote:is a New York City electronic music duo consisting of guitarist ... and synthesizer, bass player, and producer.....
became the first band to perform a public show inside the Guggenheim Museum in New York
ja, dat het een albumtitel was wist ik welquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef bartrid het volgende:
z'n eerste album heette zelfs zo als ik me niet vergis
Haha, ik vroeg me hetzelfde toevallig ook nog af afgelopen week . Ik heb geen idee dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
Leg mij pindakazen eens uit(wat het betekent weet ik natuurlijk wel, maar waarom dan pindakazen en niet een ander woord)
Er komt een nieuw album uit (is al gelekt) die alleen een cijfer verschilt in de titel tov de vorige plaat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, al hebben ze wel samen met MGMT en Kid Cudi een plaatje gedaan.
Zal wel uit de tijd komen dat Kazaa het meest gebruikte download programma was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha, ik vroeg me hetzelfde toevallig ook nog af afgelopen week . Ik heb geen idee dus
quote:
De dood van Buddy Hollyquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:45 schreef chansadres het volgende:
Welke gebeurtenis staat centraal in het lied "American Pie" van Don McLean.
Het antwoord "The day the music died" is natuurlijk niet het antwoord
+ 1 Chansadres Als ze wel Yacht kennenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:32 schreef chansadres het volgende:
Dat is Ratatat natuurlijk. Mensen, dat jullie dat niet kennen!
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef WeezerButler het volgende:
Mark King
Daar zijn toch al minstens 10 punten in de hele trivia serie voor uitgedeeld waarvan een stuk of 4 aan mij en een stuk of 5 door mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef cafca het volgende:
He, de jaarlijkse crucial tree-vraag gemist......
Waaronder tientallen bandnamen met Wah er in. Ik ken alleen Wah!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef ranja het volgende:
Mag ik 4 aliassen/bands* van Pete Wylie?
*het is bij hem nog wel eens onduidelijk of iets nou een 1mans project of band is
Dowahdiddydum?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waaronder tientallen bandnamen met Wah er in. Ik ken alleen Wah!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef WeezerButler het volgende:
Wah
Wah! Heat
the Mighty Wah
The Crucial Three
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |