Zal wel uit de tijd komen dat Kazaa het meest gebruikte download programma was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha, ik vroeg me hetzelfde toevallig ook nog af afgelopen week . Ik heb geen idee dus
quote:
De dood van Buddy Hollyquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:45 schreef chansadres het volgende:
Welke gebeurtenis staat centraal in het lied "American Pie" van Don McLean.
Het antwoord "The day the music died" is natuurlijk niet het antwoord
+ 1 Chansadres Als ze wel Yacht kennenquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:32 schreef chansadres het volgende:
Dat is Ratatat natuurlijk. Mensen, dat jullie dat niet kennen!
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef WeezerButler het volgende:
Mark King
Daar zijn toch al minstens 10 punten in de hele trivia serie voor uitgedeeld waarvan een stuk of 4 aan mij en een stuk of 5 door mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef cafca het volgende:
He, de jaarlijkse crucial tree-vraag gemist......
Waaronder tientallen bandnamen met Wah er in. Ik ken alleen Wah!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef ranja het volgende:
Mag ik 4 aliassen/bands* van Pete Wylie?
*het is bij hem nog wel eens onduidelijk of iets nou een 1mans project of band is
Dowahdiddydum?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waaronder tientallen bandnamen met Wah er in. Ik ken alleen Wah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |