Ik gebruik de ouderwetse forum_lightquote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef ranja het volgende:
[..]
tja die heet niet voor niks bagger layoutIk gebruik de ouderwetse forum dark
In tijd, maar in reacties maar ééntje.quote:
Nou, vooruit. Wie:quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Trashcanman het volgende:
Niet om het een of ander, maar moet er nu niet iemand een vraag stellen?
Dat was hem niet, een lekker swingend singletje.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, maar 'Nothing From Nothing' vind ik wel bij Paul Weller passen...
Daar is nu een knop voor jongen! Hoeft geen tvp's meer te plaatsenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef chansadres het volgende:
Ouderwets meevolgen wat de nieuwe vraag word! Kijken als ik wat puntjes kan meepakken.
Ik heb een hekel aan bagger. Ik werk gewoon met foksilver! Dus daar is geen knop!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar is nu een knop voor jongen! Hoeft geen tvp's meer te plaatsen
Steppin' Out - Joe Jackson?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:17 schreef chansadres het volgende:
Ik ga alvast verder met de volgende vraag:
De single On a Mssion van Gabriella Cilmi is gebouwd op een sample van een lied uit 1978. Welk lied is dit?
Checkquote:Op maandag 7 juni 2010 13:11 schreef chansadres het volgende:
Huey Lewis & The News - Hip to be Square
Zelfs met het verkeerde jaartal heb je het goed!quote:
Ik heb laatst zelf de vraag gesteld welke baslijn er onder dat nummer leek te zitten, nadat ik het voor het eerst gehoord had. Vandaar...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zelfs met het verkeerde jaartal heb je het goed!
MadMaster +1
ik wist dat ik een bekende vergatquote:Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Peter steele
Het Grote Wow Adoratie topic!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:38 schreef ScottTracy het volgende:
Dat meisje van Wow!, wist ik niet eens, blijkbaar omgekomen bij de vliegramp in Tripoli
Ria Brieffies is zelfs halverwege vorig jaar al overleden...quote:Op maandag 7 juni 2010 14:37 schreef ranja het volgende:
[..]
die was helaas al voor de top 2000 van 2009 overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |